Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01902 Логопедия в Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында жалпы мәдени, түйінді, жалпы кәсіби құзыреттеріне, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жұмыс істеу үшін педагог-логопед кәсіби құзыреттеріне ие кәсіби өсуге және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті білікті тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Психопатология
Логопедия мамандығына кіріспе
Ғылыми-зерттеу әдістері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Ғылыми-зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерінің модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау)
Балалардың анатомиясы және физиологиясы
Экономика және кәсіпкерлік негіздері модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері)
-
2 Оқу жылы
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психомоторлы дамыту
Арнайы педагогика
Инклюзивті білім беру
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың клиникалық даму ерекшеліктері
Ғылыми зерттеу жұмысының әдістемесі
Қаржылық сауаттылық негіздері
Арнайы мектептегі тəрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Логопедиялық ойын техникасы
Клиникалық педиатрия
-
3 Оқу жылы
Психологиялық дамуында ауытқуы бар балалардың ақыл-ойының даму деңгейін диагностикалау
Мектепке дейінгі жастағы балаларды түзетіп-дамытып оқыту
Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстары
Арнайы психология
Логопсихология және сөйлеу тілі зақымдалған балалардың қарымқатынас дағдыларын дамыту
Ерте жастағы балаларды түзету-дамыту технологиясы мен ойын әдістемесі
Ерекше білім беруде қажеттілігі бар балалардың сауатын ашу әдістемесі
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психодиагностикасы
Cөйлеу тілінің темпо-ритмикалық бұзылыстары кезіндегі түзету жұмыстары
Ауыр тілдік бұзылыстарды түзету технологиялары
Мектепке дейінгі логопедия
Сөйлеу дамуының бұзылуының диагностикасы
Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстарында педагогикалық-түзету жұмысының әдістемесі
Cөйлеу тілі зақымдалған балалардың қарымқатынас дағдыларын дамыту
ҚР-ның әр түрлі ұйымдарында логопедиялық жұмысты ұйымдастыру
Сөйлеу тілін зерттеу әдістемесі
Дауыс бұзылыстарын түзету жұмыстары
Сөйлеудің ауыр бұзылуын түзету
Түзету ритмикасы мен логомассаж
Арт-педагогика және сөйлеу бұзылыстарының алдын алу
-
4 Оқу жылы
Сөйлеудің күрделі бұзылысы бар балаларды оқыту және тәрбиелеу
Арнайы білім берудегі артпедагогика және арттерапия
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиясы
Жазбаша сөйлеудің бұзылуы және оны түзету
Арнайы (түзету) мектепте бейнелеу өнеріне және қол еңбекке оқытудың теориясы мен технологиясы
Кохлеарлық импланты бар балалармен логопедиялық жұмыс
Еңбекке баулу және әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлаудың арнайы әдістемесі
Балалармен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыс
Сөйлеу тілі зақымдалған балаларды тілге оқыту әдістемесі
Ринолалия мен дауыстың бұзылуында түзету жұмысының әдістемесі
Дизартриясы бар балалармен жүргізілетін түзету жұмысының әдістемесі
Қимыл қозғалыс жағдайындағы логопедиялық жұмыс
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан тарихының және философияның, ұлттық және жеке қорларының, мәдени ашықтық пен экономикалық білімдердің теориялық негіздерімен әдіснамалық тәсілдерін біледі, негізгі тарихи оқиғаларды, экономикалық деректерді және әлеуметтік-экономикалық, саяси-мәдени даму үдерістерін талдайды, ағылшын тілін біледі, қазақша және орысша сөйлейді, тәрбие, оқыту және білім беру тәжірибесінің пайда болып дамуы және әр тарихи дәуірдегі тәлімдік ой-пікірлер мен теорияларды жүйелеп талдай алады.
- Балалардың психофизиологиялық және жеке-типологиялық ерекшеліктерін және орнын толтырушы қабілеттерін ескере отырып дамыту ортасын құру үшін әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдана біледі, сөйлеу бұзылыстарының жіктелуін, сөйлеу бұзылыстарын түзетудің принциптерін, әдістері мен құралдарын меңгереді, қазіргі заманғы түзету технологиялары мен диагностикалық және алдын алу жұмыстарын меңгереді. Ғылым мен практика талаптарына сәйкес білім беру мекемелерінде оқу-түзету процесін, консультативтік-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырады, дефектология және педагогикалық ғылымның жаңа жетістіктерін саралап, дамыта оқытудың заманауи педагогикалық технологияларын меңгереді.
- Тәрбие және оқыту процестерінің нормаларымен танысады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы біледі. Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің құрлысын зерттеп, даму барысын қарастырады және әр түрлі сезім мүшелерінде кемістігі бар балалардың патологиялық ауруларын, себептерін, клиникалық ерекшеліктерін меңгереді.
- Арнайы логопедиялық ойындар мен психологиялық аурулардың түрлерімен танысады. Білім беру жүйесінде кәсіби теориялық және практикалық білімді жетілдіреді. Жаңа технологиялық тәсілдерді және критериалды бағалауды үйренеді. Ерекше білім беру қажеттілігі бар баларды қол еңбегіне оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін жүзеге асырады.
- Арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың өзекті проблемалары бойынша жүйелі тәсіл тұжырымдамаларын, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, дербес ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады; жоғары мектептің қазіргі заманғы педагогикасының педагогикалық теориясы мен әдіснамасы және оларға сәйкес келетін оқыту мен тәрбиелеу технологиялары мен әдістері саласындағы білім жүйесі негізінде педагогикалық процесті жоспарлайды, жобалайды және іске асырады, арнайы пәндерді оқытудың қазіргі заманғы әдістері мен әдістемелерін қолданады,оқу бағдарламалары мен тиісті әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлейді, оқу процесінде қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды қолданады.
- Балалардағы дыбысты айтуды түзеу кезінде түзету жұмыстарының кезеңдерін құру және модельдеу, сөйлеу қабілеті бұзылған балалар тобында логопедиялық ырғақты, дыбыстарды қою әдістері мен тәсілдерін қолдану.
- Логопедиялық сараптаманың классификациясы, технологиясы, сөйлеу бұзылыстарының дифференциациясы бойынша теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қолданады, ерекше білім беруді қажет ететін балалардың сөйлеу бұзылыстарын түзетудің заманауи логопедиялық технологияларын меңгереді.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды жоспарлау, дамыту және ұйымдастырудағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешеді.