Маркетинг

  • «Маркетинг» пәні клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру және бизнес-мақсаттарға қол жеткізу мақсатында нарықта өнімдер мен көрсетілетін қызметтерді басқару үшін пайдаланылатын негізгі қағидаттар мен әдістерді зерделеуді қамтиды. Курс нарық пен бәсекелестік ортаны талдауды, тұтынушылардың қажеттіліктері мен мінез-құлқын түсінуді, маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды әзірлеуді, өнімді, бағаны, бөлуді және ілгерілетуді (сондай-ақ маркетингтік микс ретінде белгілі) басқаруды, сондай-ақ маркетингтік зерттеулер мен талдауды қоса алғанда, тақырыптардың кең ауқымын қамтиды. Оқыту барысында студенттер сондай-ақ маркетингтегі заманауи үрдістерді үйренеді. Курс студенттерге маркетинг және брендті басқару саласындағы табысты жұмыс үшін қажетті маркетингтік стратегияларды талдау, жоспарлау және іске асыру дағдыларын дамытуға көмектеседі.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top