Менеджмент коммуникациялары

  • Мақсаты–қоғамдық қатынастырды дамытуда стратегиялық және тактикалық міндеттерді шешу мақсатында адамдармен, олардың топтарымен, қоғамдық және саяси құрылымдармен ақпараттық өзара әрекеттестік ағымдарын ғылыми басқару ретіндегі, коммуникациялық менеджменттің концептуалдық негіздері туралы жүйелі білім қалыптастыру. Мазмұны: Менеджменттің коммуникациялары ғылымының пәні мен әдістері. Менеджменттің мәні мен қағидалары. Қазақстанда менеджменттің әдістемелік негіздері. Ұйым түсінігі және түрлері. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Ақпараттық қамтамасыз ету. Менеджменттегі коммуникациялар. Менеджменттегі басқарушылық шешімдер.Басқарудың экономикалық, әлеуметтік-психологиялық әдістері. Басқарудың ұйымдастырушылық-өкімдік әдістері.
  • Образовательная программа 6B04150 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top