Білім берудегі инклюзивті үдерісті басқару

  • Пәннің мақсаты – мұғалімнің кәсіби дамуының психологиялық заңдылықтарын, оның мінез-құлқы мен инклюзивті білім беру процесін басқарудағы іс-әрекетін анықтау. Білім беру реформасы жағдайында заманауи әлеуметтік-педагогикалық тенденцияларды түсінетін, ой-өрісі терең, ой-өрісі бар мұғалімді дайындауға бағытталған. Оқыту нәтижесінде студент инклюзивті білім беру үдерісін басқару принциптерін меңгеруі және кез келген білім беру ортасында өзара әрекеттесу дағдыларын меңгеруі қажет.
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top