Брендтік стратегия құралдары

  • Мақсат-студенттерге брендті жылжыту процесінде қолданылатын маркетингтік құралдар мен арналар туралы түсінік беру. Мазмұны. Бренд және брендинг: негізгі ұғымдар. Брендтің сәйкестендіру жүйесі. Брендтің жеке басы. Стратегиялық бренд-коммуникациялық науқандар. Брендинг стратегиясы. Брендті дамыту (бренд ғимараты). Бренд қозғалысы. Бренд платформасы (бренд платформасы). Брендбук және басқа бренд паспорттау құралдары. Жарнамалық науқандарды жоспарлау. Бизнес-стратегияны іске асыру құралдары. ATL (above the Line) жарнама. BTL (below the Line) жарнама. TTL (Through the Line) жарнама. SMM құралдары. Брендингтің ажырамас бөлігі ретінде қолтаңба стилі. Бренд құны
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top