Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04160 Маркетинг в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу және академиялық адалдық қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау
  • Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, жаратылыстану, кәсіби дамуды көрсету
  • Ұйымның бизнес - процестерін және/немесе АКТ-жобаларын оңтайландырудың жаңа технологияларын енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.
  • Микро -, макроэкономика, маркетинг, логистика, коммерциялық қызмет, брендинг, өзарақатынастар мен территория маркетингінің категориялық-тұжырымдамалық аппараты туралы түсінікке ие бола отырып, бренд-менеджмент, визуалды коммуникация, жылжыту, орналастыру және электрондық сауда стратегияларын әзірлеу.
  • Цифрлық технологиялар мен заманауи жарнамалық құралдарды пайдалана отырып, компанияның стратегиясы мен тактикасын әзірлеу кезінде маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыру
  • Тауартану негіздерін білуді, тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді, оның ішінде сот қызметтерін сараптауды пайдалана отырып, маркетингтік талдау, өнімді сертификаттау жүргізу
  • Өңірдің, елдің статистикалық деректері бойынша логистикалық жүйелерді және сату қызметтерінің жұмыстарын қолдану арқылы тауарлық ассортименттік топтардың өткізу көрсеткіштерін талдау
  • Корпоративтік, функционалдық және құралдық маркетингтік стратегияларды және оларды іске асыру тактикасын әзірлеу
  • Бухгалтерлік есеп, менеджмент, маркетинг, кәсіпкерлік, қаржы және аудиттің негізгі критерийлері мен принциптерін қолдана отырып, өндірістік және сауда кәсіпорындарының бәсекеге қабілеттілігін арттыру
  • Мемлекеттік саясат құралдарын, Қазақстанның және басқа елдердің сыртқы экономикалық қызметін реттеу әдістерін қолдана отырып, кәсіпорындардың сауда саясатын іске асырудың тиімділігін арттыру
  • Бизнесті ақпараттандыру саласындағы әртүрлі интернет-құралдардың, ғылыми-зерттеу, кәсіпкерлік білімдердің көмегімен кәсіпорындар қызметінің тиімділігіне кешенді бағалау жүргізу
  • Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз әрекеттеріңізді реттін түзете отырып және басқару әдістерін қолда отырып, өз көзқарасын дұрыс қорғау
Top