Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04160 Маркетинг в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты маркетингтік, басқарушылық және өндірістік міндеттерді шешу саласында кәсіби қызметке жоғары шығармашылық әлеуеті бар бәсекеге қабілетті маркетолог бакалаврларды, креативті ойлайтын мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық жазу негіздері
Мамандыққа кіріспе
Экожүйе және құқық
Экономикалық теория
Микроэкономика және макроэкономика
Қоғамға қызмет ету
Абайтану
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мұхтартану
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
-
2 Оқу жылы
Қаржы
Аудит негіздері
Статистика
Кәсіби орыс тілі
Менеджмент
Экономикадағы математика
Кәсіби бағытталған шет тілі
Салық және салық салу
eCommerce
Қаржы нарығы және делдалдары
Коммерциялық маркетинг
Бухгалтерлік есеп
Кәсіпорын экономикасы
Стратегиялық маркетинг
Маркетинг
-
3 Оқу жылы
Оқиғалы маркетинг
Маркетингтік талдау
Маркетингті басқару
Ақпараттық маркетинг
Қызметтер маркетингісі
Маркетингтік зерттеулер
Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы
Өнеркәсіптік маркетинг
Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру
SEO маркетинг
Коммерциялық қызмет негіздері
Кәсіпкерлік
Мақсатты аудитория және таргетинг
Интернет маркетинг
Бәсекеге қабілеттілікті басқару
Сапаны бақылау
Жеке сатуларды басқару
Цифрлық индустриядағы жарнамалық менеджмент
-
4 Оқу жылы
Саудадағы Франчайзинг
Жарнамалық менеджмент
Мерчендайзинг
Маркетингтік коммуникациялар
Тауартанудың теориялық негіздері
Логистика
Логистикалық жүйелерді басқару
Тауарлар мен қызметтерді сараптау
Брендтке қызмет көрсету және басқару
Халықаралық маркетинг
Стратегиялық it-маркетинг
Қарым-қатынас маркетингі
Брендтік стратегия құралдары
Аумақтық Маркетинг
Экспорттық маркетинг
Көрнекі қарым-қатынас стратегиялары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу және академиялық адалдық қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, жаратылыстану, кәсіби дамуды көрсету
- Ұйымның бизнес - процестерін және/немесе АКТ-жобаларын оңтайландырудың жаңа технологияларын енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.
- Микро -, макроэкономика, маркетинг, логистика, коммерциялық қызмет, брендинг, өзарақатынастар мен территория маркетингінің категориялық-тұжырымдамалық аппараты туралы түсінікке ие бола отырып, бренд-менеджмент, визуалды коммуникация, жылжыту, орналастыру және электрондық сауда стратегияларын әзірлеу.
- Цифрлық технологиялар мен заманауи жарнамалық құралдарды пайдалана отырып, компанияның стратегиясы мен тактикасын әзірлеу кезінде маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыру
- Тауартану негіздерін білуді, тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді, оның ішінде сот қызметтерін сараптауды пайдалана отырып, маркетингтік талдау, өнімді сертификаттау жүргізу
- Өңірдің, елдің статистикалық деректері бойынша логистикалық жүйелерді және сату қызметтерінің жұмыстарын қолдану арқылы тауарлық ассортименттік топтардың өткізу көрсеткіштерін талдау
- Корпоративтік, функционалдық және құралдық маркетингтік стратегияларды және оларды іске асыру тактикасын әзірлеу
- Бухгалтерлік есеп, менеджмент, маркетинг, кәсіпкерлік, қаржы және аудиттің негізгі критерийлері мен принциптерін қолдана отырып, өндірістік және сауда кәсіпорындарының бәсекеге қабілеттілігін арттыру
- Мемлекеттік саясат құралдарын, Қазақстанның және басқа елдердің сыртқы экономикалық қызметін реттеу әдістерін қолдана отырып, кәсіпорындардың сауда саясатын іске асырудың тиімділігін арттыру
- Бизнесті ақпараттандыру саласындағы әртүрлі интернет-құралдардың, ғылыми-зерттеу, кәсіпкерлік білімдердің көмегімен кәсіпорындар қызметінің тиімділігіне кешенді бағалау жүргізу
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз әрекеттеріңізді реттін түзете отырып және басқару әдістерін қолда отырып, өз көзқарасын дұрыс қорғау