Аумақтық Маркетинг

  • Мақсаты-аумақтарды басқарудың тиімділігін арттыру мақсатында аумақты ұйымдастырудың теориялық және практикалық аспектілерін және оны дамытудың маркетингтік құралдарын зерттеу. Мазмұны. Аумақтардың маркетингіне кіріспе. Аумақтық маркетингтің теориялық және әдіснамалық негіздері. Аумақтық маркетинг стратегиялары. Аумақтың маркетингтік стратегияларын таңдау және әзірлеу технологиясы. Аумақтың бар имиджін анықтау әдістемесі. Аумақтық маркетинг қызметі. Аумақтық маркетингтегі Макросегментация және микросегментация. Тұтынушылардың мінез-құлқы. Аумақты орналастыру және саралау. Аумақтың бәсекеге қабілеттілігі және бәсекелестік артықшылықтары. Аумақты дамытудың іскерлік және функционалдық стратегияларын әзірлеу. Аумақтық маркетингті енгізу.
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top