Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04161 IT-маркетинг в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңа құзыреттіліктерді қалыптастыру, зерттеу мен кәсіпкерлік ойлау мен мәдениетті аударатын көшбасшыны дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экожүйе және құқық
Мамандыққа кіріспе
Академиялық жазу негіздері
Экономикалық теория
Мұхтартану
Абайтану
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қоғамға қызмет ету
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Микроэкономика және макроэкономика
-
2 Оқу жылы
Қаржы
Менеджмент
Экономикадағы математика
Аудит негіздері
Кәсіби орыс тілі
Статистика
It индустриясындағы маркетингтік зерттеулер
Коммерциялық маркетинг
Кәсіби бағытталған шет тілі
Кәсіпорын экономикасы
Маркетинг
Бухгалтерлік есеп
Мақсатты аудитория және мақсатты
Салық және салық салу
Қаржы нарығы және делдалдары
-
3 Оқу жылы
Графикалық дизайн бағдарламалары
Кәсіпкерлік
Дизайн типологиясы
It-маркетингті басқару
Сандық жарнама
Веб-дизайндағы типография
Бренд стратегиясының құралдары
Web-тегі жарнама технологиялары
Брендті басқару және басқару
Тұтынушылардың мінез-құлқы
Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру
Жаңа мінез-құлық экономикасы
Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы
Қарым-қатынас стратегиялары
Интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды басқару (ИМС)
Клиентпен қарым-қатынасты басқару
Ақпараттық қызметтер маркетингі
IT-технологияларды басқару
-
4 Оқу жылы
Ассортименттегі қаптама дизайнын бейімдеу
Өнімді басқару
Электрондық маркетинг
Корпоративтік брендті жобалау негіздері
Стратегиялық it-маркетинг
Маркетингтегі шығармашылық технологиялар
Ақпараттық копирайтинг
Көрнекі коммуникация стратегиялары
Қарым-қатынас маркетингі
Жарнамалық кампания
SEO маркетинг
e-commerce
Аумақтық Маркетинг
Ақпараттық маркетинг
Оқиғалы маркетинг
Сандық индустриядағы жарнамалық менеджмент
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу және академиялық адалдық қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау
- Қаржылық-экономикалық жағдайды ескере отырып, дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, жаратылыстану-ғылыми, кәсіби дамуды көрсету
- Ұйымның бизнес-процестерін және/немесе АКТ-жобаларын оңтайландырудың жаңа технологияларын енгізу бойынша ұсынымдар әзірлеу
- Микро -, макроэкономика, маркетинг, логистика, коммерциялық қызмет, цифрлық саладағы халықаралық сауданың категориялық-тұжырымдамалық аппараты туралы түсінікке ие бола отырып, кәсіпорындардың өнімдерін сатудың көтерме және бөлшек сауда жүйесін ұйымдастыру.
- Маркетингтік мәселелерді шешудің заманауи әдістері мен IT құралдарын қолдана отырып, негізгі стандарттарды, принциптер мен шаблондарды таңдауды дәлелдей отырып, маркетингтік процестерді жобалауға қойылатын талаптарды талдау және белгілеу
- Компанияның тауар портфелін басқарудың, маркетингтік саясаттың цифрлық жүйесін ұйымдастырудың, персоналды тиімді басқарудың жүйелік тәсілдерін қолдана отырып, баға белгілеу процестерін реттеу
- Маркетингтің жоғары ағынды арналарын анықтау және жобалардағы трафиктің әлеуетін бағалау арқылы әлеуметтік желілердегі ақпараттық өнімнің өмірлік циклін талдау
- Классикалық лендинг арқылы контекстік және мақсатты жарнамаларды іске қосу арқылы сауалнама (квиза) сайттарын жасау
- Нарық субъектісінің бренд туралы хабардарлығын арттыру және ресурстарды тарту үшін әлеуметтік желілер деректерін пайдалана отырып жарнамалық науқандарды жоспарлау
- Мақсатты аудитория мен бәсекелестерге мониторинг жүргізу, сайттың семантикалық өзегін жинай білу, сандық мазмұнды қадағалау
- Маркетингті ілгерілетудің кешенді стратегияларын қалыптастыру, компанияның стейкхолдерлерімен тиімді қарым-қатынас жасау, интернет-технологияларды ұтымды пайдалану, бизнес-сатылымдардың тиімділігін арттыру және қадағалау
- Дәстүрлі және заманауи жарнама құралдары шеңберінде мәтіндік және графикалық, жұмыс және презентациялық материалдарды қоса алғанда, жарнамалық өнімдерді шығаруға, өндіруге және таратуға дайындықты ұйымдастыру