Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B04161 IT-маркетинг в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны:Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты-маркетингке бағытталған ұйымның мәнін түсінуді қалыптастыру, одан әрі кәсіптік оқытуға дайындық; болашақ мамандықтың негіздерімен танысу, маркетинг саласындағы трансформацияның ерекшеліктерін үйрету. Мазмұны. Курстың пәні, мақсаттары, міндеттері. ЖОО ұлттық жүйесі. Университет. Оқу жоспары. Оқу процесін ұйымдастыру. ҒЗЖ біліктілікті арттыру тәсілі ретінде. Студенттің жеке ақпараттық ресурстары. Маркетинг теориясы мен практикасының қалыптасу және даму кезеңдері. Маркетингтің түсініктері, түсініктері мен бағыттары. Маркетинг теориясы мен практикасының экономикалық, әлеуметтік-психологиялық, философиялық негіздері. Мамандықтың көздері мен ақпараттық ресурстары. Кәсіби қызметтің негізгі бағыттары мен түрлері. Маркетингтік қызмет

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты-академиялық жазу негіздері бойынша дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: эссе, реферат, реферат, курстық жұмыс, курстық жобалар, дипломдық жұмыстар, бітіру жұмыстары және/немесе жобалар сияқты академиялық мәтіндерді құру және редакциялау. Баяндамалар мен презентациялар жасау дағдыларын қалыптастыру. Библиографиялық сипаттаманы дұрыс құрастыру дағдыларын қолдану. Стратегиялық, басқарушылық, қаржылық міндеттерді шешу кезінде алған білімдерін тәжірибеде көрсету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономикалық теория

    Мақсаты: қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді жұмыс істеу мәселелері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: экономика қоғам өмірінің саласы ретінде. Қоғамдық өндіріс. Меншік қатынастары және олардың экономикадағы рөлі. Қоғамдық шаруашылық нысандары. Нарық экономикалық қатынастар жүйесі ретінде. Сұраныс пен ұсыныс теориясы. Кәсіпкерлік. Өндіріс шығындары. Капиталдың мәні және оның түрлері. Өндіріс факторлары. Ұлттық экономика. Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс. Экономиканың циклдік дамуы. Жұмыссыздық және инфляция. Қаржы және ақша-несие саясаты. Мемлекеттің фискалдық саясаты. Әлеуметтік саясат, оның бағыттары мен функциялары. Әлемдік шаруашылық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты-қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды зерттеу. Мазмұны. Қаржылық жоспарлау және тұтынушының қауіпсіздігі. Қаржыны тиімді жұмсау мен үнемдеудің негізгі әдістері мен әдістері. Жеке қаржы ресурстарын қорғау және инвестициялау. Жеке қаржының рөлі мен маңызы, олардың қаржылық тұрақтылыққа жету мүмкіндіктері. Көптеген күмәнді қаржылық ақпаратты сүзу. Тұтынушының міндеттері мен оңтайлы қаржылық мүмкіндіктерін өз бетінше басқаруға ынталандыру. Кәсіби мансап құру кезінде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоғамға қызмет ету

    Мақсаты – университетте оқытылатын пәндермен байланысты қоғамдық пайдалы іс-әрекеттерді жүзеге асыру, академиялық бағдарламаларды игеру негізінде студенттерде әлеуметтік маңызды дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны. Service Learning ұғымының мәні мен мазмұны, Service Learning тұжырымдамасының қалыптасу және даму тарихы. Service Learning-тің негізгі құрамдас бөліктері, балалар мен жасөспірімдер ортасындағы қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер, әлемдік және қазақстандық тәжірибеде волонтерлік қозғалысты ұйымдастыру, Service Learning тің профильдік бағыты. Қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер арқылы оқытудың халықаралық тәжірибесі. Әлеуметтік жобаларды әзірлеудің жалпы принциптері мен әдістемесі. Іске асырылған әлеуметтік жобаларды талдау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, жемқорлыққа қарсы әрекеттің орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Микроэкономика және макроэкономика

    Мақсаты: нарықтық экономика субъектілерінің әрекетін объективті бағалау және білім алушылардың бизнес-ортада өзін-өзі табысты жүзеге асыруы үшін микроэкономика мен макроэкономиканың әдістері мен модельдерін зерделеу Мазмұны: нарықтық механизм, сұраныс пен ұсынысты талдау. Тұтынушының мінез-құлық теориясы. Өндіріс теориясы. Өндіріс шығындары. Мінсіз, монополиялық бәсекелестік, олигополия және монополия жағдайындағы фирманың мінез-құлқы. Еңбек, капитал және жер нарықтары. Сыртқы әсерлер. Қоғамдық игіліктер. Макроэкономикалық көрсеткіштер. Экономикалық циклдар, жұмыссыздық, инфляция. Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс. Тұтыну және үнемдеу. Ақша нарығы. IS-LM моделі. Экономикалық өсу. Халықаралық сауда. Төлем балансы. Валюта бағамы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржы

    Мақсаты: қаржылық қатынастар саласындағы теория мен практиканың негіздерін үйрену. Студенттердің несиелік, валюталық, ақшалай, сондай-ақ мемлекеттің қаржы жүйесінің басқа да құрамдас бөліктері туралы түсінігін қалыптастыру. Мазмұны: Қаржының мәні мен функциялары. Қаржы жүйесінің құрылымы. Қаржылық механизм. Қаржылық басқару құралдары. Қаржылық бақылаудың нысандары мен әдістері. Мемлекеттік несие. Үй шаруашылығының қаржысы. Сақтандырудың маңызы мен саласы. Бюджеттің және бюджеттік құрылғының рөлі. Мемлекеттік бюджеттің функциялары. Бюджеттен тыс қорларды тағайындау және жіктеу. Бюджеттен тыс қорлардың функциялары. Қаржылық жоспарлау және болжау. Сыртқы экономикалық байланыстарды қаржыландыру. Қаржы және инфляция.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Менеджмент

    Мақсаты: Ұйымда басқарушылық қызметті жүзеге асыру білімі мен дағдыларын қалыптастыру, көшбасшылық және басқарушылық қасиеттерді дамыту. Мазмұны: Эволюция, негізгі ұғымдар мен басқару мектептері. Ұйымдастыру теориясы және оның дамуы. Басқарудың әдістемелік негіздері. Ұжымның қалыптасуы және дамуы. Ішкі және сыртқы орта. Менеджердің қасиеттері және оның ұйымдағы рөлі. Көшбасшылық: көшбасшылық стилі және басқарушылық имиджі. Ұйымның бәсекеге қабілеттілігін бағалау. Кәсіпкерлік және менеджмент. Басқаруды ақпараттық-коммуникациялық қамтамасыз ету. Басқару шешімдерін әзірлеу. Жанжалды, стрессті және өзгерістерді басқару. Басқару әрекетінің мәдениеті. Басқару функциялары. Басқару тиімділігі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономикадағы математика

    Мақсаты-экономикадағы математиканың негізгі іргелі ұғымдарын білу және түсіну. Мазмұны: матрицалар және олардың детерминанттары. Сызықтық алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесі. Векторлар және олардың үстіндегі әрекеттер. Негізгі модельдерді талдау экономика. Экономикалық талдаудағы дифференциалдық есептеулер. Экономикалық-математикалық модельдеу. Қолданбалы математикалық модельдер. Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдары. Экономикадағы көп өлшемді Статистикалық зерттеу әдістері. Математикалық модельдеудің теориялық және ықтималдық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аудит негіздері

    Мақсаты-шаруашылық жүргізуші субъектілер қызметінің салалық және өңірлік ерекшеліктерін ескере отырып, шағын деңгейде кәсіби аудиттің әдіснамалық, теориялық, ұйымдастырушылық және практикалық негіздерін дәйекті түрде ашу. Мазмұны: Аудиттің теориялық негіздері. Аудиттегі маңыздылық. Аудиторлық тәуекелдер. Аудиторлық дәлелдемелер және құжаттама. Ішкі бақылау жүйесі (ІБЖ) және оның элементтері. Аудит ауқымы және жоспарлау. Аудиторлық қорытынды. Сатып алу циклінің аудиті. Өндіріс циклінің аудиті. Қаржылық нәтижелерді іске асыру және қалыптастыру циклінің аудиті. Ақша аудиті. Ұзақ мерзімді активтер аудиті. Міндеттемелер мен капитал аудиті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби орыс тілі

    Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны:Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Статистика

    Мақсаты-статистикалық деректерді жинаудың, өңдеудің және талдаудың жалпы принциптерін, әдістерін, тәсілдерін, жаппай әлеуметтік құбылыстар мен үрдістердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың сандық сипаттамаларын зерттеу. Мазмұны: Статистиканың пәні мен міндеттері. Статистикалық бақылау, жинақтау және топтастыру. Абсолютті және салыстырмалы шамалар. Орташа өлшеуіштер және вариация көрсеткіштері. Іріктеп бақылау. Динамика қатарлары. Индекстер. Динамикалық факторларды талдаудың индекстік әдісі. Әлеуметтік-экономикалық құбылыстардың өзара байланысын Статистикалық зерттеу. Аралық-пропорционалды айнымалылар арасындағы байланыс. Халықтың, еңбек ресурстарының статистикасы. Ұлттық шоттар жүйесі, негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер. Халықтың өмір сүру деңгейінің статистикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • It индустриясындағы маркетингтік зерттеулер

    Мақсаты- IT-индустриядағы маркетингтік зерттеулер туралы теориялық және практикалық білім алу, олардың тұтынушылардың жұмыс процесін автоматтандыруға бағытталған мәселелерді шешудегі рөлі мен функцияларын түсіну. Мазмұны: IT индустриясындағы маркетингтік зерттеулердің мәні, мазмұны және ұйымдастырылуы. Маркетингтік зерттеулердің негізгі бағыттары. It индустриясындағы маркетингтік зерттеулер процесі. Маркетингтік зерттеулерді жүргізудің жалпы әдістері. IT саласындағы маркетингтік зерттеулердің ерекшелігі. IT-компаниялардың модельдері. IT өнімдері мен қызметтерінің түрлері. Маркетингтік қызметті дамыту және жүргізу стратегиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коммерциялық маркетинг

    Мақсаты- маркетингтік басқару саласындағы білімді қолдану және коммерциялық қызмет облысында практикалық дағдыларды дамыту. Мазмұны. Коммерциялық қызметтегі маркетинг тұжырымдамасы. Тауар айналымы саласындағы маркетинг. Қызметтер сервистік экономиканың негізі ретінде. Материалдық өндіріс саласындағы сауда. Бизнес-жоспар коммерциялық қызметті жоспарлау құралы ретінде. Тәуекелдер, түсініктер, түрлер, тәуекелдердің ықтималдығын анықтайтын факторлар. Аутсорсинг қызметтерінің маркетингі. Франчайзинг-аутсорсинг саласындағы әлеуметтік коммуникация. Коммерцияны басқарудың ұйымдастырушылық формалары. Сауда маркетингі. Электрондық сауданы ұйымдастыру. Коммерциядағы Маркетингтік коммуникациялар. Халықаралық коммерциялық операциялар. Коммерциядағы маркетингтің тиімділігі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Мақсаты- жазбаша және ауызша сөйлеудің лексикалық және грамматикалық дағдыларын қолдана отырып, кәсіби саладағы сөйлеу қарым - қатынасының әртүрлі жағдайларында өз ойларын білдіру үшін басқарушылық және маркетингтік терминологияның білімін қалыптастыру Мазмұны: менеджмент саласындағы кәсіби қызмет және іскерлік қарым-қатынас. Кәсіпорындағы негізгі функциялар, міндеттер, мақсаттар, басқару құралдары. Менеджменттің жалпы сипаттамасы, басқарудың заманауи ерекшеліктері. Ұйымдардағы менеджерлердің рөлі. Ғылыми баяндамалар, кәсіби мәдениет, басқару саласындағы тілдік сауаттылық. Ғылыми және кәсіби қызмет, академиялық жазу және ауызша қарым-қатынас.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпорын экономикасы

    Мақсаты-кәсіпорынның нарықтық шаруашылық жағдайында жұмыс істеуінің экономикалық механизмін зерделеу негізінде студенттердің экономикалық ойларын дамыту. Мазмұны. Кәсіпорын экономикалық жүйенің негізгі буыны болып табылатын шаруашылық объектісі ретінде. Кәсіпорынның кәсіпкерлік қызметі. Кәсіпорынның негізгі капиталы. Кәсіпорынның айналым капиталы. Кәсіпорынның материалдық ресурстары және оларды пайдалану тиімділігі. Кәсіпорынның еңбек ресурстары. Кәсіпорындағы еңбекақы. Кәсіпорынның инвестициялық және инновациялық қызметі. Кәсіпорынның өндірістік қызметін жоспарлау. Кәсіпорынның маркетингтік қызметі. Өнім мен кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі. Өнімді өндіру және сату шығындары. Кәсіпорынның қаржылық нәтижелері. Кәсіпорынның қаржысы. Кәсіпорын қызметінің экономикалық тиімділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Маркетинг

    Мақсаты- маркетингтің теориялық негіздерін, тұжырымдамалық аппаратын зерттеу, компаниялардың қызметінде маркетингтің элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеру Мазмұны. Маркетингтің теориялық негіздері. Маркетингті басқару. Маркетингтік зерттеулер және маркетингтік ақпарат. Маркетингтік орта. Нарықтар және тұтынушылардың сатып алу тәртібі. Нарықты сегменттеу және өнімді орналастыру. Тауарлар мен жаңа тауарларды, тауар саясатының стратегиясын әзірлеу. Міндеттері, баға саясаты; баға стратегиялары. Тарату арналары және тарату. Байланыс және ынталандыру стратегиясы. Тауарларды жылжыту, байланыс саясаты. Стратегия, жоспарлау, бақылау. Халықаралық маркетинг. Коммерциялық емес қызмет маркетингі және маркетинг.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бухгалтерлік есеп

    Мақсаты- бухгалтерлік есептің элементтері мен әдістерін, қаржылық есептіліктің элементтері мен нысандарын, бухгалтерлік есептің теориялық және әдіснамалық негіздерін қарастыру, бухгалтерлік есептің негізгі принциптерін меңгеру Мазмұны: Ұйымды басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есеп. Бухгалтерлік есептің пәні мен әдісі. Бухгалтерлік баланс.Шот-фактура жүйесі және қос жазба. Бухгалтерлік есепте құжат айналымын ұйымдастыру. Ақша қаражаттарын есепке алу және инвестициялар. Дебиторлық берешекті есепке алу. Қорларды есепке алу. Ұзақ мерзімді активтерді есепке алу. Ұйымның міндеттемелерін есепке алу. Капитал мен резервтерді есепке алу. Кірістер мен шығыстарды есепке алу. Қаржылық есептілікті дайындау және ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мақсатты аудитория және мақсатты

    Мақсаты-әлеуметтік желілердегі мақсатты жарнамалар мен Яндекс пен Google-дағы контекстік жарнамалар үшін мақсатты аудиторияны анықтау тәсілдерін ашу. Мазмұны. Жарнама: түсінігі мен түрлері. Әлеуметтік желілерде аудиторияны іздеу гипотезалары. Сайтта орналастырылған материалдарға тарту үшін маркетингтік технологиялар. Мақсат қоюдың түсінігі мен негізгі түрлері. Мақсатты ішкі және сыртқы аудитория бойынша жіктеу. Мақсатты аудиториялардың санаттары, мақсатты аудиториялармен жұмыс істеу кезіндегі міндеттер. Мақсатты аудитория сегменттері. Мақсатты бағдарламалардың түрлері. Әлеуметтік медиа аудиториясының мақсатты параметрлері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салық және салық салу

    Мақсаты: студенттерге салық салудың теориясы мен тәжірибесі туралы білім беру, олардың шаруашылық жүргізуші субъектілер мен халық үшін салықтарды есептеудегі негізгі дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Салық және салық салу негіздері. Заңды және жеке тұлғалардың мүлік салығы. Көлік құралдарына салынатын салық. Жер салығы. Қосылған құн салығы. Акциздер. Ойын бизнесіне салынатын салық. Тіркелген салық. Корпоративтік табыс салығы. Шетелдік заңды және жеке тұлғалардың кірістеріне салық салу ерекшеліктері. Жеке табыс салығы. Әлеуметтік салық. Жер қойнауын пайдаланушыларға салық салу. Арнайы салық режимі. Алымдар, баждар және төлемдер. Салықтық бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қаржы нарығы және делдалдары

    Курстың мақсаты студенттерге жеке деңгейде де, компания деңгейінде де табысты қаржылық шешімдер қабылдау үшін қаржы нарықтары мен делдалдар саласында білім беру болып табылады. Мазмұны: Қаржы нарығының қызмет етуінің теориялық негіздері. Қаржы нарығының негізгі түрлері және қаржы құралдары. Қаржы нарықтарының қызмет етуінің негізгі өзекті мәселелері, мысалы, Қазақстан және шет елдер. Қаржы нарығын және қаржы құралдарын талдаудың заманауи әдістері. Қолданбалы тақырыптар, соның ішінде ақша нарығы, қор және борыштық бағалы қағаздар нарығы, туынды бағалы қағаздар, валюта нарығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Графикалық дизайн бағдарламалары

    Мақсаты-студенттерде графикалық дизайн, графикалық кескіннің кешені мен элементтерін құру бойынша жобалық іс-әрекеттің мазмұнының теориясы мен практикасын қалыптастыру Мазмұны. Мақсатты аудиторияның ерекшеліктерін ескере отырып, маркетингтік стратегия. Көрнекі байланыс құралдары. Өнімді көркемдік құралдармен бөлу әдістері. Көрнекі сәйкестікті жобалау. Графикалық редакторлардағы жарнамалық идеялар (Adobe Photoshop, 3D max, GIMP, Inkscape). Бренд дизайнына арналған векторлық, растрлық графиктер. Қаптамалар. Мамандандырылған After Effects, Premiere Pro-да Motion Design қозғалмалы кескіндерін жасау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты - бәсекелестік ортада кәсіпорындардың кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын оқыту. Мазмұны. Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны және қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары. Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі Бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Кәсіпкерлік қызметті кадрлық қамтамасыз ету. Кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру. Кәсіпкерлік құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің жауапкершілігі. Кәсіпкерлік мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік саласындағы бәсекелестік және бәсекеге қабілеттілік. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Шағын кәсіпкерлік. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы. Кәсіпкерлік қызметті тоқтату

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дизайн типологиясы

    Мақсаты-студенттердің дизайн типологиясы туралы теориялық білімдерін, дизайнда қолданылатын әдістерді, оларды әртүрлі дизайн жобаларында жұмыс істеуде қолданудың практикалық дағдыларын игеруі. Мазмұны. Графикалық дизайн түрлері. Акт арқылы композициялар, типография, кескіндер, кескіндер, бейнелер арқылы компания идеясын, мағынасын, құндылықтарын білдіру. Брендті визуалды сәйкестендіру үшін логотиптермен, типографиямен, сурет кітапханасымен, түс схемасымен, визиткалармен жұмыс. Adobe Photoshop CC, Adobe After Effects негізінде тиімді жарнама жасаудың маркетингтік мәселелерін шешу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • It-маркетингті басқару

    Мақсаты-АКТ және әлеуметтік желілерде маркетингті басқаруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдану. Мазмұны. Фирманы басқарудың мазмұны мен құрылымы. IT -маркетингті басқарудағы стратегиялық талдау әдістері. Кәсіпорындағы және әлеуметтік желілердегі it-маркетингті басқару процесі. Фирманың ішкі әлеуетін бағалау және талдау. Компанияның сыртқы ортасын талдау. Өнімнің және IT-сервистің бәсекеге қабілеттілігін басқару жүйесі. Корпоративтік деңгейде маркетингті басқару, оның ерекшеліктері. Интернеттен білікті әлеуетті клиенттерді алу. Маркетингке салынған инвестициялардың қайтарымдылығын қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық жарнама

    Мақсаты-студенттере тиімді қызметті ұйымдастыруға, сондай-ақ компаниялар мен өнімдерді интернетте жылжытуға қажетті білімдерін, дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру. Мазмұны. Сандық Маркетингке кіріспе. Сандық маркетингтің байланыс арналары. Сандық маркетингтің бағыттары мен қолдану стратегиялары. Сайтқа келушілерді тарту технологиялары. Мәтінмәндік және мақсатты жарнама. Іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO). Медиа жарнама және оны автоматтандыру құралдары. Интернеттегі сандық жарнаманы тарату арналарының жіктелуі. E-mail-маркетинг және әлеуметтік желілермен жұмыс. Интернет мониторинг және интернет аналитика

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Веб-дизайндағы типография

    Мақсаты-типографиялық материал ретінде әріптермен жұмыс істеу дағдыларын игеру, теру ережелерін меңгеру және мәтіндік блоктармен жұмыс істеу, мәтіннің құрылымын визуалды құралдармен анықтау тәсілдерін игеру. Мазмұны. Сурет және мәтіннің өзара әрекеттесуінің классикалық және заманауи заңдылықтарының ерекшеліктері. Композиция заңдары және қаріппен сауатты жұмыс әдістері. Баспа басылымдарын жобалауға кешенді көзқарас. Қаріп пен модульдік торды таңдау. Мәтін формаларының жекелеген түрлерінің құрамы. Функциялары бойынша әр түрлі теру жолақтарының құрамы. Веб-басылымдарды иллюстрациялау және жарнамалау мәселелері. Иллюстрациялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бренд стратегиясының құралдары

    Мақсат-студенттерге брендті жылжыту процесінде қолданылатын маркетингтік құралдар мен арналар туралы түсінік беру. Мазмұны. Бренд және брендинг: негізгі ұғымдар. Брендтің сәйкестендіру жүйесі. Брендтің жеке басы. Стратегиялық бренд-коммуникациялық науқандар. Брендинг стратегиясы. Брендті дамыту (бренд ғимараты). Бренд қозғалысы. Бренд платформасы (бренд платформасы). Брендбук және басқа бренд паспорттау құралдары. Жарнамалық науқандарды жоспарлау. Бизнес-стратегияны іске асыру құралдары. ATL (above the Line) жарнама. BTL (below the Line) жарнама. TTL (Through the Line) жарнама. SMM құралдары. Брендингтің ажырамас бөлігі ретінде қолтаңба стилі. Бренд құны

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Web-тегі жарнама технологиялары

    Мақсаты-Интернет-бизнестің және Интернет-жарнаманың стратегиялары туралы теориялық негіздерді меңгеру және мақсатты идеяларды қалыптастыру. Интернет-технологияларға арналған жарнамалық өнімдерді әзірлеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін зерттеу. Мазмұны. Интернет желісіндегі жарнаманың ерекшеліктері. Веб-сайттарды жылжыту технологияларының кешені. Корпоративтік және промо-сайттар үшін мазмұнды әзірлеу және құру. Интернеттегі жарнаманың инновациялық формалары. Веб-сайттарды жылжытудағы жарнамалық технологиялар. Жарнаманы орналастыруға арналған ресурстар. Бағалау SMM процесі және веб-сайттарды жылжытудағы вирустық технологиялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Брендті басқару және басқару

    Мақсаты-студенттерге келесі міндеттерді шешу үшін қажетті білім жиынтығын ұсыну: брендті дамыту, брендті нарыққа шығару, брендті басқару, брендтің құнын бағалау. Мазмұны. Брендингке кіріспе. Нарықтағы сатып алу тәртібі. Брендтердің түрлері, артықшылықтары. Бренд құру. Брендті дамыту әдістері. Бренд аудиті. Тауарлар ассортиментін зерттеу. Бренд архитектурасы. Төрт өлшемді брендингтің түсінігі мен сипаттамасы. Модель және бренд кодын құру. Брендтің өсуі. Ребрендинг. Ребрендингтің себептері мен әдістері. Бренд капиталы. Бірлескен брендинг, демеушілік және серіктестік маркетинг. Сызықтық емес брендинг. Жаһандық брендті басқару. Интернет байланыс және бренд құру құралы ретінде

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы

    Мақсаты - тауарларды (қызметтерді) тұтынушылармен жұмыс істеудің заманауи әдістерін қолдана алатын және тауарлар мен қызметтер нарығында дамып келе жатқан бәсекелестік жағдайында тұтынушылармен жұмыс істеудің терең теориялық білімі мен практикалық дағдыларын алатын мамандарды даярлау. Мазмұны. Тұтынушылардың мінез-құлқы, принциптері және тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу әдістері. Қажеттіліктердің жалпы сипаттамасы. Соңғы тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторлар. Мотивация теориялары. Соңғы тұтынушының мінез-құлқын модельдеу. Тұтынушылар ұйымдарының мінез-құлқын модельдеу. Қаржы нарығындағы тұтынушылық мінез-құлықты модельдеу. Тұтынушылардың құқықтарын Қоғамдық қорғау. ҚР тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заңнамасы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру

    Мақсаты-тиімді кәсіпкерлік қызметті, оның ішінде бизнесті құру кезінде құқықтық және ұйымдастырушылық-экономикалық қатынастарды ұйымдастыру саласында білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны. Кәсіпкерліктің теориялық негіздері. Қазіргі кәсіпкерліктің негізгі нысандары. Қазіргі заманғы кәсіпкерліктің негізгі түрлері. Кәсіпкерлік идея және таңдау. Кәсіпкерлік қызметті құру және ұйымдастыру. Кәсіпкерлік қызметті жүргізудің ұйымдық-құқықтық нысанын таңдау. Кәсіпкерлік капитал. Кәсіпкерлік қызметтің жұмыс істеуінің институционалдық ортасы. Кәсіпкерлік қызметті тиімді ұйымдастыруды қалыптастыру. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігі. Бизнесті бағалау және компанияны қайта құрылымдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаңа мінез-құлық экономикасы

    Мақсаты-қазіргі ғылым мен экономикалық практикаға қатысты экономикалық шешімдер қабылдауға әсер ететін әртүрлі психологиялық құбылыстарды, эмоциялар мен топтық динамиканың элементтерін зерттеу Мазмұны. Қазіргі экономика: теория және практика. Бизнесті мемлекеттік реттеу. Қоғамдық сектор экономикасы. Экономика, бизнесті ұйымдастыру және дамыту. Экономикалық ғылымдағы эксперименттік әдістер. Тәуекел дәрежесін, сенімділік пен сенімділікті анықтау. Қоғамдық игіліктермен тәжірибелер. Тұтынушылардың қалауына, тауар туралы ақпаратты іздеуге, тауардың бағасына әсері. Нарықтағы жағдайды талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы

    Мақсаты: дербес ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізудің теориялық және практикалық дағдыларын игеру Мазмұны: Ғылыми мақаланы, курстық жұмысты және дипломдық зерттеуді жазу кезінде мақсаты мен міндеттеріне сәйкес әдеби ақпарат көздеріне аналитикалық шолу жүргізу. Кәсіпорынның қаржылық-экономикалық қызметін талдау әдістерін зерттеу. Академиялық кезең жоспарына сәйкес эксперименттік-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезеңдерін зерделеу, мақаланың, курстық жұмыстың немесе дипломдық жұмыстың тақырыбына сәйкес басқару тиімділігін арттыру тетігін таңдау және негіздеу. Ұсынылған ұсыныстардың экономикалық тиімділігін анықтау, тұжырымдарды қалыптастыру, алынған нәтижелерді модельдеу, өңдеу және түсіндіру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қарым-қатынас стратегиялары

    Мақсаты - студенттердің коммуникативті мінез-құлық стратегиялары мен тактикасы, байланыс әдістері, кері байланыс түрлері, шағын топтардағы қарым-қатынас, жанжалсыз қарым-қатынас стратегиялары туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны. Коммуникативті мінез-құлық, коммуникативті Стратегия және тактика ұғымы. Тұлғааралық қарым-қатынастың ерекшеліктері. Көшбасшылық және көшбасшылық. Жоғары Байланыс. Компания қызметкерлерінің жиналыстарын ұйымдастыру. Іскерлік келіссөздердің ерекшеліктері. Сөйлеу мінез-құлқының этикасы мен психологиясы. коммуникативті мәдениет. Жанжалсыз байланыс стратегиялары. Дағдарыс жағдайындағы мінез-құлық. Мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайындағы корпоративтік этика. Мәдениетаралық іскерлік қарым-қатынас стратегиялары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды басқару (ИМС)

    Мақсаты-интеграцияланған науқандарды ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын зерттеу және маркетинг, жарнама және PR құралдарын бірін-бірі толықтыратын құрал ретінде пайдалану. Мазмұны. "ИМК" ұғымының теориялық аспектілері. "ИМК" психологиясы. ИМК-дағы Бұқаралық коммуникацияның рөлі. ИМК-ға ақпарат берудің негізгі жүйелері. ИМК-дағы психикалық және психологиялық процестердің жұмыс істеу заңдылықтары. "ИМК"-да тұтынушының мотивациясы. Партизандық маркетинг imc технологиясы ретінде. "Product placement" ИМК технологиясы ретінде. Оқиға маркетингі "ИМК" ретінде. Имиджмейкинг "ИМК" технологиясы ретінде. Өзін-өзі жарнамалау "ИМК" технологиясы ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Клиентпен қарым-қатынасты басқару

    Мақсаты-клиенттермен қарым-қатынасты басқарудың тұжырымдамалары мен негізгі тәсілдерін іске асыруды және маркетингтік қызметті жүзеге асыруда шешім қабылдауды қолдауды қамтамасыз ететін ақпараттық технологиялар мен жүйелерді кешенді зерттеу. Мазмұны. Клиенттермен қарым-қатынас орнатудың теориялық негіздері. Сатуды басқарудың негізгі кезеңдері. Клиенттермен қарым-қатынасты басқару стратегиясын әзірлеу процесі. Құндылықты құру процесі. Көп арналы өзара әрекеттесу процесі. CRM-ді компанияға практикалық енгізу. Қызметкерлермен ұйымдастыру жұмысы қызметкерлердің клиенттермен жұмысының тиімділігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ақпараттық қызметтер маркетингі

    Мақсаты-студенттердің кәсіпорындарда маркетингтік ақпараттық жүйелерді құру дағдыларын қалыптастыру, олардың маркетингтік ақпарат саласында білім алуы. Мазмұны. Ақпараттық қызметтер маркетингінің қалыптасу және даму кезеңдері. Ақпараттық қызмет субъектілерінің маркетингтік қызметінің ерекшелігінің сипаттамасы. Әр түрлі факторларға байланысты ақпараттық қызметтерге сұраныс. Қызметтерге нарықтық сұраныс факторларының әсерін бағалау. Ақпараттық қызметтерді жылжыту әдістері мен құралдарын таңдауға әсер ететін факторлар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • IT-технологияларды басқару

    Мақсаты-студенттерді цифрлық менеджменттің негізгі ұғымдарымен және бағыттарымен, оның типтік міндеттерімен және оларды шешу тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны. Менеджмент Кәсіпорынды басқарудың заманауи тұжырымдамасы мен тәжірибесі ретінде. Кәсіпорынның басқару қызметінің құрылымындағы электрондық менеджмент. Кәсіпорынның ақпараттық инфрақұрылымы. Кәсіпорынның ақпараттық ағынын қалыптастыру. Кәсіпорын мамандарының ақпараттық қажеттіліктерін қамтамасыз ету жүйесіндегі ақпараттық жүйелер мен технологиялар. Ақпараттық жүйелерді Стратегиялық жоспарлау. Бизнес-реинжиниринг және ақпараттық менеджмент

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ассортименттегі қаптама дизайнын бейімдеу

    Мақсаты-дизайн саласындағы негізгі кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру және осы саладағы жұмыстарды орындау үшін негізгі дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны. Қаптаманың дизайнына қойылатын стандартты талаптар. Қаптаманың жіктелуі және типологиясы. Орау функциялары. Қаптаманың дизайн жобасына қойылатын талаптардың негізгі түрлері. Қаптаманың көркемдік-конструкторлық мәселелерін шешудің негізгі тәсілдері. Қаптаманың дизайн нысаны ретіндегі ерекшеліктері. Морфология, композиция, эргономика және басқа да орау технологиясының ерекшеліктері. Қаптаманы жобалау мәселелері, қаптаманы жобалау әдістері мен қадамдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнімді басқару

    Мақсаты-сатып алу сұранысын қанағаттандыру және пайда табу үшін өнімдерді өндірушілерден тұтынушыларға құру, коммерцияландыру және жылжыту процестерін жетілдіруге бағытталған білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны. Өнім маркетинг категориясы ретінде. Өнімнің коммерциялық сипаттамалары және оларды орындау модельдері. Жеке өнімді басқаруға арналған құралдар. Жаңа өнімді әзірлеу процесі. Өнім шешімдерінің түрлері мен инновация түрлерін қамтитын жаңа өнімді әзірлеу схемасы. Маркалы өнімді басқаруға арналған құралдар. Бренд архитектурасының параметрлері (брендинг). Тауарлар ассортиментін басқару құралы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Электрондық маркетинг

    Мақсаты - студенттердің ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, электрондық коммерцияны ұйымдастыру және коммерциялық қызметті жүзеге асыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі Мазмұны. Тақырып ЭСМ. Құралдар жинағы: ЭС жүйелерінің жіктелуі, ЭС жүйесінің жіктеуіштері. Интернеттегі төлем жүйелері, даму кезеңдері, жіктелуі. ЭС бизнес-процестерінің тиімділігін бағалау. Кімнен Маркетингтік коммуникациялар. Интернет-маркетинг құралдары. Модельдер мен технологиялар. Электрондық коммерцияның ақпараттық қауіпсіздігіне төнетін қауіптердің түрлері мен көздері. Крипто қорғау негіздері. PGP жүйесі. Елдегі және әлемдегі ЭС даму перспективалары. Әсер ету факторлары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Корпоративтік брендті жобалау негіздері

    Мақсаты-брендті стратегиялық жоспарлауға, оны ілгерілетуге және дамытуға негізделген өнімге ұзақ мерзімді артықшылық жасау құралдарын зерттеу. Мазмұны. Корпоративтік портфолио құрылымы: бренд архитектурасы. Брендтердің корпоративтік портфолиосының құрылымы. Adobe Systems Incorporated бағдарламалары бойынша графикалық нысандар (логотиптер, визиткалар, веб-сайттар). Бренд стилінің элементтерін (логотиптер, қаптамалар, мәтіндер) қолдана отырып, өнімнің жарнамасын жобалау. Жарнама арқылы бренд имиджін құру және дамыту формалары мен әдістері. Маркетингтік тапсырмаларға арналған сандық құралдар. Веб-дизайн негіздері. Элементтері бар бет макеттерін жасау (суреттерді орналастыру, мәтінді орналастыру және стиль).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық it-маркетинг

    Мақсаты – ақпараттық-цифрлық технологияларды, стратегияларды жоспарлау кезінде олардың нәтижелерін кейіннен қолдану мақсатында компанияларды нарыққа және процестерге жылжытудың қолданбалы тәсілдерін қолдану. Мазмұны. Стратегиялық it-маркетингті дамытудың қазіргі тенденциялары. Стратегиялық маркетингтік зерттеулер нәтижелерінің мазмұны мен қолданылуы. Тауар саясатында it-маркетингтік стратегияларды ұйымдастыру. Өнімнің құрамдас бөліктерін талдаудың стратегиялық тәсілдерінің сипаттамасы. Тауар саясатын қалыптастыру. Баға саясатында it-маркетингтік стратегияларды қолдану. Маркетингтік стратегия шеңберіндегі Коммуникациялық саясат. IT стратегиясын іске асыру: құрылымы, жүйелері, мәдениеті және өзгерістері. Мамандандырылған маркетингтік стратегиялар: халықаралық, мәдениетаралық, аумақтық маркетинг, цифрлық

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі шығармашылық технологиялар

    Мақсаты-студенттерде бизнес-жобалардың креативті бөлігін әзірлеуге, стратегияларды, маркетингтік коммуникацияларды әзірлеуге, нақты жарнамалық хабарламалардың мазмұнына және оны шығармашылық іске асыруға қажетті білім мен дағдылардың базалық кешенін қалыптастыру. Мазмұны. "Шығармашылық" ұғымы. Шығармашылықты дамыту процесін ұйымдастыру. Шығармашылықты дамытудың жеке әдістері. Шығармашылықты дамытудың ұжымдық әдістері. Маркетингтегі шығармашылық технологиялар: түрлері мен бағыттары. Шығармашылық технологиялар: әзірлеу әдістемесі және енгізу. Әр түрлі ойлау түрлері арқылы шығармашылық бейнелерді қалыптастыру. Маркетингтегі креативті технологиялардың тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық копирайтинг

    Мақсаты-студенттерге жарнамалық мақалалар, ұрандар және коммерциялық мәтіндер жазу бойынша алғашқы кәсіби дайындық беру. Мазмұны. Жарнамалық үндеу және оның дискурсивті шарттылығы. Қысқаша копирайтингтің ажырамас элементі ретінде. Интернет-ресурстарға тауарларды жылжыту үшін ақпараттық, жарнамалық мәтіндер. Копирайтингтің түрлері. Әрекет үшін копирайтинг әдістері: тапсырыс беру, қоңырау шалу, IT кеңістігінде басу. Жарнамалық өтініштердегі ақпараттық әсер ету технологиялары. Визиткалар веб-сайттарын әзірлеу негіздері. Кескінді копирайтинг үшін веб-сайт шаблондарын пайдалану. Веб-сайттарға мәтін жазу. Adobe Dreamweaver CC, Figma-да түпнұсқа шолулар, аналитика, Өнім сипаттамалары, қызметтер жазу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көрнекі коммуникация стратегиялары

    Мақсаты-көрнекі коммуникациялар мен оның объектілерінің негізгі мәселелерін ашу, алған білімдерін практикалық қызметте қолдану. Мазмұны. Дизайнды коммуникация ретінде көру және түсіну. Көрнекі коммуникацияның даму тарихы. Көрнекі байланыс нысандары мен құралдары. Жарнамадағы визуалды байланыс. Бренд стилі мен логотипінің дизайны. Жобалау дағдыларын қолдану және пайдалану. Сандық UI/UX дизайн технологиялары. Бренд пен бизнестің визуалды коммуникациясының брендтері мен стратегияларын әзірлеу. Байланыс тиімділігін талдау. Жарнамалық өнімдер мен компанияларды дамытудағы дизайнның рөлі мен орны.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас маркетингі

    Мақсаты-маркетингтік қызметтегі қарым-қатынастардың рөлі, маркетинг саласындағы қатынастар туралы білім, оларды қалыптастыру процестері, адалдықты нығайту, қарым-қатынасты қолдау технологиясы туралы түсінікті қалыптастыру. Мазмұны. Қарым-қатынас маркетингі тұжырымдамасының теориялық негіздері. Клиенттің қарым-қатынас маркетингіндегі рөлі мен маңызы. Клиенттердің құндылығын зерттеудің әдістемелік аспектілері. Клиенттердің адалдығын қалыптастыру кезінде crm жүйесін қолдану. Клиенттік бағдарламалардың сервистік компоненті. Клиенттердің қанағаттануы қарым-қатынасты сақтау факторы ретінде. Ішкі маркетинг. Жеткізушілермен серіктестік маркетингі. Сатуды басқару. Компанияның имиджі әлеуметтік-бағытталған маркетинг құралы ретінде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жарнамалық кампания

    Мақсаты-коммерциялық ұйымдарда жарнамалық қызмет құралдарын басқару бойынша теориялық және практикалық дағдыларды алу. Мазмұны. Жарнаманың теориялық және құқықтық аспектілері. Жарнамадағы зерттеулер. Шығармашылық идеяларды дамыту. Жарнамалық өнімдерді құру. Жарнамалық құралдар және оларды қолдану. Жарнаманың басқа түрлеріне арналған Копирайтинг. Жарнаманы тарату құралдарын таңдау және бағалау. Жарнамалық компанияны ұйымдастыру және өткізу. Жарнамалық іс-шараларды жоспарлау: мақсатты топты анықтау, құралдарды таңдау, жарнамалық ақпаратты тарату. Жарнаманың тиімділігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • SEO маркетинг

    Мақсаты-іздеу жүйелерінде сайттың көрінуін арттыру бойынша іс-шаралар жиынтығы мен жақсы қабылдау үшін жылжыту құралдарын зерттеу. Мазмұны. SEO маркетингінің түсінігі мен мәні. Негізгі іздеу сұраулары бойынша іздеу жүйелерінде сайттың көрінуін арттыру жөніндегі іс-шаралар. Іздеу жүйесінде пайдаланушының жақсы қабылдауы үшін тиімді жылжыту құралы. Әлеуетті тұтынушыға өнімді, брендті зерттеу. Веб-сайттардағы трафикті арттыру үшін іздеу жүйесін оңтайландыру технологиясы. SEO маркетингінің аралық көрсеткіштері мен тиімділігі: іздеу жүйелерінен көшу арқылы сайт трафигі; негізгі сұраулар бойынша Сайт позициялары; сайттан қоңыраулар мен қоңыраулар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • e-commerce

    Мақсаты - студенттердің ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, электрондық коммерцияны ұйымдастыру және коммерциялық қызметті жүзеге асыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі Мазмұны. Қазақстандағы және шетелдегі e-commerce нарығының ерекшеліктері. Интернет-дүкен стратегиясын әзірлеу. Бәсекелестік ортаның және ОА сегментациясының көрсеткіштері. Өнім ассортиментімен жұмыс. Платформаны таңдау: сайт жасаушылар және маркетплейстер. E-commerce қаржылық және басқару есебі. Заңды сүйемелдеу бойынша құжаттама. Онлайн эквайринг және логистика, қойма, жеткізу жоспарлары. E-commerce undefined үшін маркетингтің ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Аумақтық Маркетинг

    Мақсаты-аумақтарды басқарудың тиімділігін арттыру мақсатында аумақты ұйымдастырудың теориялық және практикалық аспектілерін және оны дамытудың маркетингтік құралдарын зерттеу. Мазмұны. Аумақтардың маркетингіне кіріспе. Аумақтық маркетингтің теориялық және әдіснамалық негіздері. Аумақтық маркетинг стратегиялары. Аумақтың маркетингтік стратегияларын таңдау және әзірлеу технологиясы. Аумақтың бар имиджін анықтау әдістемесі. Аумақтық маркетинг қызметі. Аумақтық маркетингтегі Макросегментация және микросегментация. Тұтынушылардың мінез-құлқы. Аумақты орналастыру және саралау. Аумақтың бәсекеге қабілеттілігі және бәсекелестік артықшылықтары. Аумақты дамытудың іскерлік және функционалдық стратегияларын әзірлеу. Аумақтық маркетингті енгізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық маркетинг

    Мақсаты-білім алушыларда ақпараттық маркетинг теориясы мен практикасы саласындағы білім жиынтығын қалыптастыру; олардың ақпараттық маркетинг бағдарламаларын өз бетінше әзірлеу дағдыларын алуы. Мазмұны. Ақпараттық маркетингтің мәні. Ақпараттық нарық және оның жұмыс істеу механизмі. Маркетингтік ақпараттық жүйе: түсінігі, түрлердің жіктелуі. Маркетингтік ақпаратты талдау әдістері. Заманауи ақпараттық модельдер. Маркетингтік зерттеулердегі инновациялық технологиялар. Ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялар мен жүйелер. Маркетингтік талдау және жоспарлау әдістерін жүзеге асыратын заманауи бағдарламалық пакеттер. Интернетке жарнама тарату құралдары. Бизнестегі негізгі ресурстар мен Интернет қызметтері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқиғалы маркетинг

    Мақсаты- назар аудару және ұйымның мүдделерін алға жылжыту, тұтынушылардың мінез-құлқын, пікірі мен көзқарасын манипуляциялау саласында білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру Мазмұны. Event-маркетингтің мәні, түсінігі және міндеттері қазіргі заманғы маркетингтің салыстырмалы түрде жаңа және перспективалы бағыттарының бірі ретінде оқиғалар маркетингінің ерекшеліктері мен түрлері. Тауарларды, қызметтерді және тауар маркасын жылжытуды ұйымдастырудың және жүзеге асырудың негізгі құралдары. Event-жобаларды іске асырудың артықшылықтары. Жарнамалық құралдардың стандартты жиынтығын жасаудың дәстүрлі тәсілі. БАҚ-тағы жарнама, жәрмеңкелер мен көрмелерге қатысу, сатуды ынталандыру, демеушілік, PR-компаниялар және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық индустриядағы жарнамалық менеджмент

    Мақсаты- студенттердің теориялық білімдерін зерделеу, оларда жарнамалық менеджмент және жарнамалық маркетинг мәселелерін шешу үшін ақпараттық технологияларды құру мен қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Цифрлық индустриядағы жарнамалық менеджменттің мақсаттары, функциялары. Жарнаманың мақсатын таңдауды анықтайтын факторлар жарнамадағы мәтіндік ақпараттың түсінігі, түрлері мен функциялары. Цифрлық индустриядағы заманауи жарнамалық менеджменттің мәні мен сипаттамалары. Цифрлық индустриядағы жарнамалық менеджменттің заманауи тәсілдері. Жарнаманы жоспарлау және басқару шешімдерін қабылдау. Жарнамалық басқарудағы жоспарлау кезеңдері. Интернет және жарнама

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу және академиялық адалдық қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау
  • Қаржылық-экономикалық жағдайды ескере отырып, дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, жаратылыстану-ғылыми, кәсіби дамуды көрсету
  • Ұйымның бизнес-процестерін және/немесе АКТ-жобаларын оңтайландырудың жаңа технологияларын енгізу бойынша ұсынымдар әзірлеу
  • Микро -, макроэкономика, маркетинг, логистика, коммерциялық қызмет, цифрлық саладағы халықаралық сауданың категориялық-тұжырымдамалық аппараты туралы түсінікке ие бола отырып, кәсіпорындардың өнімдерін сатудың көтерме және бөлшек сауда жүйесін ұйымдастыру.
  • Маркетингтік мәселелерді шешудің заманауи әдістері мен IT құралдарын қолдана отырып, негізгі стандарттарды, принциптер мен шаблондарды таңдауды дәлелдей отырып, маркетингтік процестерді жобалауға қойылатын талаптарды талдау және белгілеу
  • Компанияның тауар портфелін басқарудың, маркетингтік саясаттың цифрлық жүйесін ұйымдастырудың, персоналды тиімді басқарудың жүйелік тәсілдерін қолдана отырып, баға белгілеу процестерін реттеу
  • Маркетингтің жоғары ағынды арналарын анықтау және жобалардағы трафиктің әлеуетін бағалау арқылы әлеуметтік желілердегі ақпараттық өнімнің өмірлік циклін талдау
  • Классикалық лендинг арқылы контекстік және мақсатты жарнамаларды іске қосу арқылы сауалнама (квиза) сайттарын жасау
  • Нарық субъектісінің бренд туралы хабардарлығын арттыру және ресурстарды тарту үшін әлеуметтік желілер деректерін пайдалана отырып жарнамалық науқандарды жоспарлау
  • Мақсатты аудитория мен бәсекелестерге мониторинг жүргізу, сайттың семантикалық өзегін жинай білу, сандық мазмұнды қадағалау
  • Маркетингті ілгерілетудің кешенді стратегияларын қалыптастыру, компанияның стейкхолдерлерімен тиімді қарым-қатынас жасау, интернет-технологияларды ұтымды пайдалану, бизнес-сатылымдардың тиімділігін арттыру және қадағалау
  • Дәстүрлі және заманауи жарнама құралдары шеңберінде мәтіндік және графикалық, жұмыс және презентациялық материалдарды қоса алғанда, жарнамалық өнімдерді шығаруға, өндіруге және таратуға дайындықты ұйымдастыру
Top