Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B04161 IT-маркетинг в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу және академиялық адалдық қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау
  • Қаржылық-экономикалық жағдайды ескере отырып, дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, жаратылыстану-ғылыми, кәсіби дамуды көрсету
  • Ұйымның бизнес-процестерін және/немесе АКТ-жобаларын оңтайландырудың жаңа технологияларын енгізу бойынша ұсынымдар әзірлеу
  • Микро -, макроэкономика, маркетинг, логистика, коммерциялық қызмет, цифрлық саладағы халықаралық сауданың категориялық-тұжырымдамалық аппараты туралы түсінікке ие бола отырып, кәсіпорындардың өнімдерін сатудың көтерме және бөлшек сауда жүйесін ұйымдастыру.
  • Маркетингтік мәселелерді шешудің заманауи әдістері мен IT құралдарын қолдана отырып, негізгі стандарттарды, принциптер мен шаблондарды таңдауды дәлелдей отырып, маркетингтік процестерді жобалауға қойылатын талаптарды талдау және белгілеу
  • Компанияның тауар портфелін басқарудың, маркетингтік саясаттың цифрлық жүйесін ұйымдастырудың, персоналды тиімді басқарудың жүйелік тәсілдерін қолдана отырып, баға белгілеу процестерін реттеу
  • Маркетингтің жоғары ағынды арналарын анықтау және жобалардағы трафиктің әлеуетін бағалау арқылы әлеуметтік желілердегі ақпараттық өнімнің өмірлік циклін талдау
  • Классикалық лендинг арқылы контекстік және мақсатты жарнамаларды іске қосу арқылы сауалнама (квиза) сайттарын жасау
  • Нарық субъектісінің бренд туралы хабардарлығын арттыру және ресурстарды тарту үшін әлеуметтік желілер деректерін пайдалана отырып жарнамалық науқандарды жоспарлау
  • Мақсатты аудитория мен бәсекелестерге мониторинг жүргізу, сайттың семантикалық өзегін жинай білу, сандық мазмұнды қадағалау
  • Маркетингті ілгерілетудің кешенді стратегияларын қалыптастыру, компанияның стейкхолдерлерімен тиімді қарым-қатынас жасау, интернет-технологияларды ұтымды пайдалану, бизнес-сатылымдардың тиімділігін арттыру және қадағалау
  • Дәстүрлі және заманауи жарнама құралдары шеңберінде мәтіндік және графикалық, жұмыс және презентациялық материалдарды қоса алғанда, жарнамалық өнімдерді шығаруға, өндіруге және таратуға дайындықты ұйымдастыру
Top