Корпоративтік брендті жобалау негіздері

  • Мақсаты-брендті стратегиялық жоспарлауға, оны ілгерілетуге және дамытуға негізделген өнімге ұзақ мерзімді артықшылық жасау құралдарын зерттеу. Мазмұны. Корпоративтік портфолио құрылымы: бренд архитектурасы. Брендтердің корпоративтік портфолиосының құрылымы. Adobe Systems Incorporated бағдарламалары бойынша графикалық нысандар (логотиптер, визиткалар, веб-сайттар). Бренд стилінің элементтерін (логотиптер, қаптамалар, мәтіндер) қолдана отырып, өнімнің жарнамасын жобалау. Жарнама арқылы бренд имиджін құру және дамыту формалары мен әдістері. Маркетингтік тапсырмаларға арналған сандық құралдар. Веб-дизайн негіздері. Элементтері бар бет макеттерін жасау (суреттерді орналастыру, мәтінді орналастыру және стиль).
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top