Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Бренд стратегиясының құралдары
-
Мақсат-студенттерге брендті жылжыту процесінде қолданылатын маркетингтік құралдар мен арналар туралы түсінік беру. Мазмұны. Бренд және брендинг: негізгі ұғымдар. Брендтің сәйкестендіру жүйесі. Брендтің жеке басы. Стратегиялық бренд-коммуникациялық науқандар. Брендинг стратегиясы. Брендті дамыту (бренд ғимараты). Бренд қозғалысы. Бренд платформасы (бренд платформасы). Брендбук және басқа бренд паспорттау құралдары. Жарнамалық науқандарды жоспарлау. Бизнес-стратегияны іске асыру құралдары. ATL (above the Line) жарнама. BTL (below the Line) жарнама. TTL (Through the Line) жарнама. SMM құралдары. Брендингтің ажырамас бөлігі ретінде қолтаңба стилі. Бренд құны
-
Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1