Брендті басқару және басқару

  • Мақсаты-студенттерге келесі міндеттерді шешу үшін қажетті білім жиынтығын ұсыну: брендті дамыту, брендті нарыққа шығару, брендті басқару, брендтің құнын бағалау. Мазмұны. Брендингке кіріспе. Нарықтағы сатып алу тәртібі. Брендтердің түрлері, артықшылықтары. Бренд құру. Брендті дамыту әдістері. Бренд аудиті. Тауарлар ассортиментін зерттеу. Бренд архитектурасы. Төрт өлшемді брендингтің түсінігі мен сипаттамасы. Модель және бренд кодын құру. Брендтің өсуі. Ребрендинг. Ребрендингтің себептері мен әдістері. Бренд капиталы. Бірлескен брендинг, демеушілік және серіктестік маркетинг. Сызықтық емес брендинг. Жаһандық брендті басқару. Интернет байланыс және бренд құру құралы ретінде
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top