Тұтынушылардың мінез-құлқы

  • Мақсаты - тауарларды (қызметтерді) тұтынушылармен жұмыс істеудің заманауи әдістерін қолдана алатын және тауарлар мен қызметтер нарығында дамып келе жатқан бәсекелестік жағдайында тұтынушылармен жұмыс істеудің терең теориялық білімі мен практикалық дағдыларын алатын мамандарды даярлау. Мазмұны. Тұтынушылардың мінез-құлқы, принциптері және тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу әдістері. Қажеттіліктердің жалпы сипаттамасы. Соңғы тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторлар. Мотивация теориялары. Соңғы тұтынушының мінез-құлқын модельдеу. Тұтынушылар ұйымдарының мінез-құлқын модельдеу. Қаржы нарығындағы тұтынушылық мінез-құлықты модельдеу. Тұтынушылардың құқықтарын Қоғамдық қорғау. ҚР тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заңнамасы
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top