e-commerce

  • Мақсаты - студенттердің ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, электрондық коммерцияны ұйымдастыру және коммерциялық қызметті жүзеге асыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі Мазмұны. Қазақстандағы және шетелдегі e-commerce нарығының ерекшеліктері. Интернет-дүкен стратегиясын әзірлеу. Бәсекелестік ортаның және ОА сегментациясының көрсеткіштері. Өнім ассортиментімен жұмыс. Платформаны таңдау: сайт жасаушылар және маркетплейстер. E-commerce қаржылық және басқару есебі. Заңды сүйемелдеу бойынша құжаттама. Онлайн эквайринг және логистика, қойма, жеткізу жоспарлары. E-commerce undefined үшін маркетингтің ерекшеліктері
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top