Ақпараттық қызметтер маркетингі

  • Мақсаты-студенттердің кәсіпорындарда маркетингтік ақпараттық жүйелерді құру дағдыларын қалыптастыру, олардың маркетингтік ақпарат саласында білім алуы. Мазмұны. Ақпараттық қызметтер маркетингінің қалыптасу және даму кезеңдері. Ақпараттық қызмет субъектілерінің маркетингтік қызметінің ерекшелігінің сипаттамасы. Әр түрлі факторларға байланысты ақпараттық қызметтерге сұраныс. Қызметтерге нарықтық сұраныс факторларының әсерін бағалау. Ақпараттық қызметтерді жылжыту әдістері мен құралдарын таңдауға әсер ететін факторлар
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top