Сандық индустриядағы жарнамалық менеджмент

  • Мақсаты- студенттердің теориялық білімдерін зерделеу, оларда жарнамалық менеджмент және жарнамалық маркетинг мәселелерін шешу үшін ақпараттық технологияларды құру мен қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Цифрлық индустриядағы жарнамалық менеджменттің мақсаттары, функциялары. Жарнаманың мақсатын таңдауды анықтайтын факторлар жарнамадағы мәтіндік ақпараттың түсінігі, түрлері мен функциялары. Цифрлық индустриядағы заманауи жарнамалық менеджменттің мәні мен сипаттамалары. Цифрлық индустриядағы жарнамалық менеджменттің заманауи тәсілдері. Жарнаманы жоспарлау және басқару шешімдерін қабылдау. Жарнамалық басқарудағы жоспарлау кезеңдері. Интернет және жарнама
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top