Маркетинг

  • Мақсаты- маркетингтің теориялық негіздерін, тұжырымдамалық аппаратын зерттеу, компаниялардың қызметінде маркетингтің элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеру Мазмұны. Маркетингтің теориялық негіздері. Маркетингті басқару. Маркетингтік зерттеулер және маркетингтік ақпарат. Маркетингтік орта. Нарықтар және тұтынушылардың сатып алу тәртібі. Нарықты сегменттеу және өнімді орналастыру. Тауарлар мен жаңа тауарларды, тауар саясатының стратегиясын әзірлеу. Міндеттері, баға саясаты; баға стратегиялары. Тарату арналары және тарату. Байланыс және ынталандыру стратегиясы. Тауарларды жылжыту, байланыс саясаты. Стратегия, жоспарлау, бақылау. Халықаралық маркетинг. Коммерциялық емес қызмет маркетингі және маркетинг.
  • Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top