Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қарым-қатынас маркетингі
-
Мақсаты-маркетингтік қызметтегі қарым-қатынастардың рөлі, маркетинг саласындағы қатынастар туралы білім, оларды қалыптастыру процестері, адалдықты нығайту, қарым-қатынасты қолдау технологиясы туралы түсінікті қалыптастыру. Мазмұны. Қарым-қатынас маркетингі тұжырымдамасының теориялық негіздері. Клиенттің қарым-қатынас маркетингіндегі рөлі мен маңызы. Клиенттердің құндылығын зерттеудің әдістемелік аспектілері. Клиенттердің адалдығын қалыптастыру кезінде crm жүйесін қолдану. Клиенттік бағдарламалардың сервистік компоненті. Клиенттердің қанағаттануы қарым-қатынасты сақтау факторы ретінде. Ішкі маркетинг. Жеткізушілермен серіктестік маркетингі. Сатуды басқару. Компанияның имиджі әлеуметтік-бағытталған маркетинг құралы ретінде.
-
Образовательная программа 6B04161 IT-маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 2