Мазмұн маркетингі және әлеуметтік медиа маркетингі

  • Пән әртүрлі онлайн платформалар арқылы брендті, тауарларды немесе қызметтерді жылжыту үшін цифрлық мазмұнды пайдаланудың стратегиялары мен әдістерін зерттейді. Мазмұнды маркетинг стратегияларын және олардың тиімділігін әртүрлі көрсеткіштер арқылы, әртүрлі мазмұн түрлерін жасау негіздерін, іздеу жүйелеріне (SEO) мазмұнды оңтайландыру әдістерін, әртүрлі әлеуметтік медиа платформаларының ерекшеліктерін, әсер етуді және тұтынушылармен қарым-қатынасты қарастырады
  • Образовательная программа 6B04144 Электрондық коммерция
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top