Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04144 Электрондық коммерция в ЛжКА
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономиканы цифрландыру жағдайында еңбек нарығында сұранысқа ие интернет-дүкендер, маркетплейстер және т. б. үшін онлайн-платформаларды әзірлеуге қабілетті, онлайн-сауда саласында табысты жұмыс істеу үшін дағдылары мен құзыреттері бар мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Логистика және көлік академиясы
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Компьютерлік және инженерлік модельдеу
Іскерлік математика 1
Микроэкономика
Макроэкономика
Іскерлік математика 2
Нейромаркетинг
Эконометрика
Көтерме және бөлшек сауда
Экономикадағы сандық әдістер
Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
Бухгалтерлік есепті компьютерлендіру
Маркетинг
-
2 Оқу жылы
Менеджмент
Сандық маркетинг және медиа
Бренд-менеджмент
IOS және Android негізіндегі мобильді әзірлемелер
Кәсіпкерлік бойынша практикум
Экономиканы мемлекеттік реттеу
Бизнестің құқықтық негіздері
Веб-бағдарламалау
Минор бағдарламасы 1
Жасанды интеллект негіздері
Интернет дүкендер мен маркетплейстерді басқару
Сауда және сауда маркаларын басқару
Деректер базасы және клиент - сервер қосымшалары
-
3 Оқу жылы
Экономика және кәсіпкерлік қызмет
1С Бухгалтерия
Минор бағдарламасы 2
Аудит
HR – менеджмент
Еңбек құқығы
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Халықаралық экономикалық қатынастар
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Қаржы жүйелері және онлайн банкинг
Деректерді талдаудың интеллектуалды әдістері
Мазмұн маркетингі және әлеуметтік медиа маркетингі
Еңбекті қорғау
Маркетингтік коммуникациялар
Электрондық сақтандыру қызметтері
Минор бағдарламасы 3
Стратегия және брендті басқару
Тауарлар мен қызметтер нарығын бизнес талдау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бизнесті жүргізу және сатудың бүкіл циклін бақылау үшін интернет-платформалар құру мақсатында цифрлық коммуникациялар мен жасанды интеллекттің заманауи мүмкіндіктерін таңдау
- Сатуды ұзақ мерзімді болжау және тиімді басқару шешімін қабылдау мақсатында деректердің үлкен көлемін талдау
- Онлайн-бизнесті ілгерілету және клиенттерді тарту стратегиясын әзірлеу үшін мобильді қосымшалар, веб-қосымшалар, төлем жүйелері, сақтандыру жүйесін құру
- Онлайн-сауданың құқықтық аспектілерін, дербес деректерді қорғау бойынша бизнес заңнамасының негіздерін, онлайн-ортада қызмет жүргізу жағдайында киберқауіпсіздікті, еңбек құқығын және қоршаған ортаны қорғау негіздерін қолдануды көрсету
- Зерттеу негізінде мақсатты аудиторияны таңдау, брендті дамыту және өнімді сату үшін электрондық бизнестің әртүрлі модельдерін салыстыру
- Цифрлық маркетинг, контент-маркетинг, әлеуметтік медиа, SEO пайдалану негізінде бар клиенттермен байланыс орнату және қолдау
- Нарық трендтерін талдау және бәсекелестердің әрекеттері мен ұсыныстарын бақылау негізінде мазмұнды, өнім ассортиментін, тұтынушылық мінез-құлықты басқару
- Компанияның электрондық сауда нарығындағы қызметі үшін қаржылық бюджетті, бухгалтерлік есептілікті, персонал жұмысының жоспар-кестесін, стратегиялық индикаторлардың болжамдарын жасау
- Ғылыми зерттеулердің, математикалық аппараттың және стратегияны әзірлеуге арналған бағдарламалық өнімдердің қорытындыларын пайдалана отырып, ғаламтор арқылы әлемдік және қазақстандық сату нарығының жай-күйі мен дамуын талдау
- Экономикалық-математикалық функциялардың кең ауқымын, электрондық коммерция саласындағы кәсіпорынның бизнес-қызметінің негізгі көрсеткіштерін пайдалану негізінде қызметтің стратегиялық және операциялық жоспарын әзірлеуді жүзеге асыру