Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B04144 Электрондық коммерция в ALT University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономиканы цифрландыру жағдайында еңбек нарығында сұранысқа ие интернет-дүкендер, маркетплейстер және т. б. үшін онлайн-платформаларды әзірлеуге қабілетті, онлайн-сауда саласында табысты жұмыс істеу үшін дағдылары мен құзыреттері бар мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы ALT University
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 241
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Бизнесті жүргізу және сатудың бүкіл циклін бақылау үшін интернет-платформалар құру мақсатында цифрлық коммуникациялар мен жасанды интеллекттің заманауи мүмкіндіктерін таңдау
  • Сатуды ұзақ мерзімді болжау және тиімді басқару шешімін қабылдау мақсатында деректердің үлкен көлемін талдау
  • Онлайн-бизнесті ілгерілету және клиенттерді тарту стратегиясын әзірлеу үшін мобильді қосымшалар, веб-қосымшалар, төлем жүйелері, сақтандыру жүйесін құру
  • Онлайн-сауданың құқықтық аспектілерін, дербес деректерді қорғау бойынша бизнес заңнамасының негіздерін, онлайн-ортада қызмет жүргізу жағдайында киберқауіпсіздікті, еңбек құқығын және қоршаған ортаны қорғау негіздерін қолдануды көрсету
  • Зерттеу негізінде мақсатты аудиторияны таңдау, брендті дамыту және өнімді сату үшін электрондық бизнестің әртүрлі модельдерін салыстыру
  • Цифрлық маркетинг, контент-маркетинг, әлеуметтік медиа, SEO пайдалану негізінде бар клиенттермен байланыс орнату және қолдау
  • Нарық трендтерін талдау және бәсекелестердің әрекеттері мен ұсыныстарын бақылау негізінде мазмұнды, өнім ассортиментін, тұтынушылық мінез-құлықты басқару
  • Компанияның электрондық сауда нарығындағы қызметі үшін қаржылық бюджетті, бухгалтерлік есептілікті, персонал жұмысының жоспар-кестесін, стратегиялық индикаторлардың болжамдарын жасау
  • Ғылыми зерттеулердің, математикалық аппараттың және стратегияны әзірлеуге арналған бағдарламалық өнімдердің қорытындыларын пайдалана отырып, ғаламтор арқылы әлемдік және қазақстандық сату нарығының жай-күйі мен дамуын талдау
  • Экономикалық-математикалық функциялардың кең ауқымын, электрондық коммерция саласындағы кәсіпорынның бизнес-қызметінің негізгі көрсеткіштерін пайдалану негізінде қызметтің стратегиялық және операциялық жоспарын әзірлеуді жүзеге асыру
Top