Интернет дүкендер мен маркетплейстерді басқару

  • Пән онлайн-сауданы, маркетплейстерді тиімді басқару үшін қажетті әдістерді, стратегияларды, құралдарды зерттейді. Электрондық коммерцияның принциптері мен тұжырымдамалары, интернет-сауданың жұмыс істеу негіздері, Amazon, eBay, Airbnb және т. б. сияқты маркетплейстер, интернет-дүкендердің даму стратегиялары мен бәсекелестік артықшылықтарын қалыптастыру әдістері, баға белгілеу, тауашаларды таңдау, деректерді талдау әдістері және өнімділік көрсеткіштері қарастырылады
  • Образовательная программа 6B04144 Электрондық коммерция
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top