Тауарлар мен қызметтер нарығын бизнес талдау

  • Пән стратегиялық бизнес шешімдерін қабылдау үшін жан-жақты ақпарат пен талдауды қамтамасыз ету мақсатында нарықтың әртүрлі аспектілерін зерттейді. Нарықтағы тауарлар мен қызметтерге сұраныс пен ұсыныс, бизнестің бәсекеге қабілетті ортасы, нарықты сегменттеу әдістері, нарықтық әлеуетті бағалау әдістері, нарықтағы ағымдағы тенденциялар және болашақ өзгерістерді болжау әдістері зерттеледі
  • Образовательная программа 6B04144 Электрондық коммерция
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 3
Top