Стратегия және брендті басқару

  • Пән ұйымдар шеңберінде брендтерді құрудың, дамытудың және басқарудың әртүрлі аспектілерін зерттейді. Брендті Стратегиялық жоспарлау әдістері, оны орналастыру және бірегей бәсекелестік артықшылықтарды анықтау, цифрлық дәуірдегі брендті басқару мәселелері, ұйымның қаржылық көрсеткіштеріне брендтің құны мен әсерін өлшеу және бағалау, брендтің сәйкестендіру элементтерін және мақсаттарға жету үшін ұзақ мерзімді стратегияларды әзірлеу қарастырылады
  • Образовательная программа 6B04144 Электрондық коммерция
  • Несиелер 9
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 3
Top