Спорттағы маркетинг

  • Мақсаты: Тұтынушыларды сегменттеу; позициялау; ассортимент саясатын қалыптастыру; баға белгілеу; маркетингтік коммуникация саласындағы дене шынықтыру-спорт ұйымының маркетингінің негізгі ерекшеліктерін қамтамасыз ету Мазмұны: Маркетингтің мәні. Маркетингтің негізгі категориялары. Маркетингтік қызметтің мазмұны мен мақсаттары. Мақсатты нарық. Мақсатты сегмент. Сегменттеудің мақсаты. Сегменттеу процесі . Сегменттеу әсерлері. Маркетингтік зерттеулер: түсінігі мен міндеттері. Маркетингтік зерттеулер схемасы . Тұтыну нарығы және сатып алушылардың мінез-құлық моделі. Сатып алушының мінез-құлқының сипаттамалары. Дене шынықтыру-спорт ұйымының тауар саясаты. Дене шынықтыру-спорт ұйымының маркетингтік қызметін ұйымдастыру
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top