Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Спорттағы маркетинг
-
Мақсаты: Тұтынушыларды сегменттеу; позициялау; ассортимент саясатын қалыптастыру; баға белгілеу; маркетингтік коммуникация саласындағы дене шынықтыру-спорт ұйымының маркетингінің негізгі ерекшеліктерін қамтамасыз ету Мазмұны: Маркетингтің мәні. Маркетингтің негізгі категориялары. Маркетингтік қызметтің мазмұны мен мақсаттары. Мақсатты нарық. Мақсатты сегмент. Сегменттеудің мақсаты. Сегменттеу процесі . Сегменттеу әсерлері. Маркетингтік зерттеулер: түсінігі мен міндеттері. Маркетингтік зерттеулер схемасы . Тұтыну нарығы және сатып алушылардың мінез-құлық моделі. Сатып алушының мінез-құлқының сипаттамалары. Дене шынықтыру-спорт ұйымының тауар саясаты. Дене шынықтыру-спорт ұйымының маркетингтік қызметін ұйымдастыру
-
Образовательная программа 6B11141 Спорт менеджменті, жүзу және нұсқаулық іс
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 2