Спорттық менеджмент және маркетинг теориясы мен практикасы

  • Мақсаты: спортты басқару теориясы мен практикасының негіздері қарастырылады, маркетингтік зерттеулер әдістемесін зерделеу негізінде спорттық ұйымдарды іске асыру және басқару үшін практикалық дағдылар, аналитикалық ойлау қалыптасады. Мазмұны: Дене шынықтыру және спорт маркетингінің негіздері. Дене шынықтыру және спорт тауарлар мен қызметтерді өндіру саласы ретінде. Спорттық менеджмент пен маркетингтің теориялық негіздері. Менеджменттегі өндірістік және экономикалық жағдайлар. Брендинг және спорттық брендті басқару.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top