Бренд менеджмент

  • Бұл курс нарықта брендтерді (сауда маркаларын) әзірлеу, жасау және дамыту бойынша негізгі ғылыми теориялар мен жинақталған тәжірибе бойынша білім кешенін қалыптастыруды көздейді. Бұл пәннің мазмұнына маркетингтік коммуникациялардың жүйесі мен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеу, брендтердің құнын бағалау дағдыларын игеру, имиджді жақсартатын, сонымен қатар брендтерге адалдық тудыратын брендтік байланыс әдістерін қолдану кіреді.
  • Образовательная программа 6B04102 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top