Маркетинг

  • Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда қазіргі заманғы маркетинг теориясы мен практикасы саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Мыналар қарастырылады: маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалары; маркетингтік орта; маркетингтік зерттеулер; тауарлар мен қызметтер нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлық теориясы; нарықты сегментациялау және өнімді орналастыру; тауар саясаты; баға белгілеу және баға стратегиялары; тауарларды өткізу және жылжыту жүйесі; халықаралық маркетинг.
  • Образовательная программа 6B04141 Есеп және аудит
  • ВУЗ
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top