Әлемдік сәндегі брендинг

  • Мақсаты: Студенттерге өз өнімдерін көпшілікке ұсынудың заманауи әдістері мен тәсілдерін үйрету, жарнамалық дизайн әдістерін меңгеру Мазмұны: Бренд және брендинг ұғымы. Брендинг костюм дизайнындағы орын тұтынушылардың жіктелуі, киім жарнамасы. Брендинг тарихы. Брендинг жобалары. Брендтің эмоционалды капиталы. Адалдық анықтамалары. Позицияны таңдау, ситуациялық, рөлдік модель, брошюра жасау, авторлық брендтің визиткалары, орау, қорап, авторлық брендке арналған материалдан жасалған қорап, фотосессияға альбом жасау, бейнеролик түсіру.
  • Образовательная программа 6B02170 Сән дизайны
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 5
  • Семестр 1
Top