Туризм және қонақжайлылықтағы маркетинг

  • Пән әртүрлі деңгейлердегі басқару қызметі үшін маңызды, оның ішінде маркетингтік зерттеулер жүргізу, маркетинг кешенінің элементтерін басқару, экономиканың әртүрлі салаларында маркетингтік стратегияларды әзірлеу үшін маңызды тиімді маркетингтік жұмысты ұйымдастырудың принциптерін, әдістерін, құралдарын үйретеді. Курстың мақсаты-маркетингтің теориялық негіздерін игеру, сонымен қатар компаниялардың маркетингтік қызметінің элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеру болып табылады.
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 3
Top