Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11101 Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру в Халықаралық туризм және меймандостық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Отандық және шетелдік нарықтарда тұтынушының сұраныстарына бейімделген туристік өнімдер мен қызметтерді әзірлей алатын, жеке тұлғаның дамуына әсер ететін кешенді білімі мен қажетті дағдылары бар, сондай-ақ туризм және қонақжайлылық индустриясын жетілдіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық жазуға кіріспе
Туризм және қонақжайлылық негіздері
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігі негіздері
Сервистік қызмет
Іскерлік қарым-қатынас мәдениеті
Туризм және қонақжайлылықтағы маркетинг
Менеджмент және көшбасшылық негіздері
Кәсіби шетел тілі І
-
2 Оқу жылы
Кәсіби шетел тілі ІІ
Қаржылық менеджмент
Экологиялық туризм
Гастрономиялық туризм
MICE-туризм
Minor 1
Туризм және қонақжайлылықтағы жасанды интеллект
Этнотуризм
Бизнес-логистика
Туризмдегі құқықтық реттеу
Мейрамхана ісі
Minor 2
Қонақ үй шаруашылығы
Туризм инфрақұрылымы
-
3 Оқу жылы
Туристік өнімді жоспарлау және ұйымдастыру
Гастрономиялық трендтер
Туристік формальдылықтар
Бар ісі және эногастрономия
Ивент-менеджмент
HR менеджмент
Бизнесті жоспарлау және жобалау
Қаржы және шығындарды бақылау
Бренд-менеджмент
Стандарттау және сапаны басқару
Балалар мен жасөспірімдер туризмін ұйымдастыру
Туризмдегі SMM және PR
Қонақжайлылықтағы брондау жүйесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстандық қоғамның даму тарихы заңдылықтарын, философиялық және этикалық нормаларды, коммуникацияның түрлі салаларындағы әлеуметтік-мәдени, саяси және психологиялық құндылықтарды меңгереді, экономикалық, экологиялық және құқықтық білім негіздерін біледі; дамыған ақпараттық қоғам жағдайында ақпаратты алу, басқару, интеграциялау, бағалау, құру және беру үшін цифрлық технологияларды, байланыс құралдарын ұтымды пайдалануға қабілетті
- Қазақ, орыс және шет тілдерінде кәсіби жұмыс істеу үшін тілдік және коммуникативтік дағдыларды қолдану, сондай-ақ өз пайымдауларын жазбаша және ауызша түрде кәсіби деңгейде жеткізе білу, мәдениетаралық коммуникация проблемаларын шешу үшін логикалық дұрыс, дәлелді және сыни ойлауды меңгереді; кәсіптік қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағдарланады
- Жоғары деңгейдегі қызмет пен қонақжайлылықты қамтамасыз ету үшін озық жасанды интеллект технологияларын және сапаны бақылау әдістері мен стандарттарын пайдаланып, қонақтарға қызмет көрсету процесін ұйымдастыра отырып, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жүргізудің іргелі білімі мен дағдыларын меңгереді
- Қонақжайлылық мекемелеріне тауарларды уақытылы жеткізу үшін қажетті логистика және дистрибуция бойынша негізгі білімге ие болады, барлық логистикалық қызметтердің жұмысын үйлестіруді біледі, атап айтқанда, брондау процедураларын басқару және қонақ үй қызметтерін ілгерілету, қаржылық схемаларды әзірлеу және қызметтерге ақы төлеуге байланысты ақша ағындарының қозғалысын бақылау, делдалдарды қаржылық ынталандыру саясаттары мен схемаларын әзірлеу болып табылады
- Қазіргі заманғы туризм және қонақжайлылық индустриясына тән туристік қызмет және оның негізгі бағыттары саласында білім мен дағдыларды меңгереді, әлемдегі гастрономиялық трендтердің дамуын талдайды және туризмнің барлық түрлерінің туристік нарықта орналасуын айқындайды, демалыс аймақтарын жобалайды және турдың мақсатты аудиториясын анықтайды, таңдалған туризм түрінің ерекшелігін ескере отырып, тур бағдарламаларын құруды және туристік маршруттарды әзірлеуді біледі
- Менеджмент, маркетинг, өнімді әзірлеу және брендті жылжыту, қонақжайлылық және кәсіпкерлік жобаларын басқару саласындағы білім мен түсінікті көрсетеді, бұл мансапты қалыптастыруға және өз ісін құруға кең перспективалар береді
- Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарындағы барлық ұйымдастырушылық-басқарушылық және қаржылық-экономикалық мәселелерді тиімді шешу үшін қаржылық менеджмент, персоналды басқару, функционалдық қызметтердің ағымдағы қызметін ұйымдастыру және бақылау саласындағы теориялық және практикалық білімдерін қолданады
- Кәсіби деңгейде іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін және персоналды басқарудың тиімді әдістерін қолдана отырып, кәсіби қызметті жүргізу мен іс-шараларды ұйымдастырудың көшбасшылық қасиеттері мен жақсы ұйымдастырушылық-басқарушылық дағдыларын меңгереді
- Туризм және қонақжайлылық саласында кәсіби қызметті сауатты және нәтижелі жүзеге асыруға көмектесетін қонақ үй шаруашылығы, бар және мейрамхана ісі саласындағы қызметтің негізгі операциялық рәсімдерін ұйымдастыру және басқару, оның жекелеген салаларында қызметтерді ұйымдастыру мен өндіру технологияларының коммуникативтік дағдыларын жетілдіреді
- Туризм инфрақұрылымын дамытуда, туристік бизнесті жоспарлауда, сондай-ақ туризмнің барлық түрлерін, соның ішінде балалар мен жасөспірімдерді визалық ресімдеуде және медициналық сақтандыруда нормативтік-құқықтық құжаттарды қолдану, нарықта инновациялық өнімдер мен қызметтерді құру және ілгерілету үшін клиенттердің маркетингтік талаптары мен қажеттіліктерін талдау