Салалардағы цифрлық маркетинг (орыс тілінде)

  • Бұл пәнді оқыту барысында экономикадағы өндіруші кәсіпорындардың тауарлары мен қызметтерін цифрлық технологияларды қолдана отырып өткізудің стратегиялары мен тактикалары бойынша сұрақтар қарастырылатын болады. Интернет технологияларын қолдана отырып маркетингтік зерттеулер жүргізу, контент нарықты таңдау, CRM жүйесін қолдану, Яндекс Директ жүйесінің көмегімен жарнама жасау, интернет дүкендер құру, big data қорын құру, нейминг және копирайтингті пайдаланудың тәсілдерін үйренетін болады.
  • Образовательная программа 7M04121 Сандық маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top