Бренд көшбасшылық (ағылшын тілінде)

  • Пәннің мақсаты тауардың маркалық атауын таңдауда компанияның қолданатын стратегияларын, Қазақстанда тауар белгілеріне берілу рұқсатын, танымалы сауда маркаларының артықшылықтарын, марканың құнын бағалау әдістерін, шығындар әдісін, нарықтық бағалау әдістерін үйретеді. Пәнді оқудың нәтижесінде магистранттар брендттегі көшбасшылықты басқарудың ерекшеліктерін ажырата білуге, көшбасшылыққа қол жеткізудің тәсілдерін игеруге дағдыланады.
  • Образовательная программа 7M04121 Сандық маркетинг
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top