Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M02102 Дизайн в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама медиа кеңістігі мен жарнаманы жобалаудың заманауи технологияларын жетік білетін, шығармашылық жобаларды басқара алатын, сыни дизайнерлік ойлауға, ғылыми, педагогикалық және зерттеу құзыреттіліктеріне ие дизайнерлік маман даярлауға бағытталған
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M035 Сән, дизайн
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау(ағыл)
Пәннің мақсаты-дизайнердің ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау саласындағы қабілеттерін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау әдістемесінің негіздерін зерделеуге; ғылыми-әдістемелік тәсілдерді, дифференциалдау әдістерін және әртүрлі заманауи техникалардың генерацияларын зерттеу үшін; зерттеудің инновациялық әдістерін таратуға және танымал етуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи дизайн мәселелері
Пәннің мақсаты-қазіргі заманғы проблемалар мен дизайн шешімдерін табу және дәлелдеу қабілеттерін қалыптастыру. Пән ауызша ойлаудан визуалды ойлауға көшу жағдайында заманауи дизайнның өзекті мәселелерін зерттеуге, заманауи дизайнның мектептері мен кәсіби ортасын шығармашылық тұрғыдан түсіндіру қабілеттерін дамытуға бағытталған. Пән дизайн-ойлау саласында кәсіби құзыреттілікті, заманауи дизайнның түрлі үдерістерін қалыптастыруға; заманауи дизайнерлік шешімдерді талдаудың ғылыми әдістемелерін пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн тарихы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты дизайн тарихының жанрларын, оның түрлерін, дизайнның негізгі әдістерін анықтау қабілеттерін қалыптастыру. Пән дизайн тарихы мен әдіснамасын зерделеуге, оның мақсаттары мен міндеттерін анықтауға бағытталған; дизайн-жобалауды жүзеге асыру және оны әзірлеу мақсатында әдістемелерді пайдалану, әртүрлі техникалар мен әдіснамаларды қолдану, перспективалық және тиімді шешімдерді табу, дизайн-жобаны әзірлеу кезінде әдістер мен техникалардың дәлелді негіздемелерін табу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Визуалды коммуникация кеңістігіндегі дизайнерлік мәтін
Пәннің мақсаты-визуалды байланыс кеңістігінде кескіндер, метафоралар, типография, түстер (стильдеу, декор элементтері және т.б.) арқылы дизайнерлік мәтінді құру қабілетін қалыптастыру. Пән мәтін теориясын зерттеуге, жобалауға, сыни бағалауға және оны жобалық шешімдер түрінде шығармашылық түсіндіруге бағытталған. Пәннің мазмұны кітапта, журналда, газетте мәтінді визуализациялау кеңістігінде дизайн мәтінімен жұмыс істеудің негізгі әдістерін қолдану әдістерін көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайндағы зияткерлік меншік және құқықтық аспектілері
Пәннің мақсаты-авторлық құқықты қорғау туралы ҚР заңдарын қолдану мақсатында зияткерлік меншік саласындағы теория мен практиканың байланысын анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән құқық теориясын зерттеуге, дизайнердің зияткерлік қызметі саласындағы құқықтық мүмкіндіктер мен міндеттерді өз бетінше анықтауға және қолдануға бағытталған. Пәннің мазмұны құқық теориясын, ҚР Жарнама туралы Заңын жүйелі түрде ұсынуда және қолдануда, зияткерлік меншікті қорғау ісінде құқықтарды, міндеттер мен мүмкіндіктерді жүзеге асыруда көрініс табады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнама дизайнын жүзеге асырудың стратегиясы
Пәннің мақсаты-жарнама дизайнымен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру: сыртқы жарнама дизайны және POS-материалдар дизайны. Оқу курсы мамандардың өзінің жобалық қызметінде жарнама дизайнының стратегияларын зерделеуге және іске асыруға; дизайн тәжірибесінде жарнама әдістерін қолдануға арналған. Пән әдістерді зерттеуге, визуалды байланыс кеңістігінде өзіндік даму әдістерін құруға және қолдануға және дизайн-жарнаманы жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайндағы ғылыми-тұжырымдамалық көзқарас
Пәннің мақсаты-дизайнды әзірлеу процесінде ғылыми-тұжырымдамалық тәсілдерді іздеу қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми сынақтан өткен тұжырымдамалық әзірлеу әдістемелерін зерделеуге және жобалық шешімдерді іс жүзінде қолдануға бағытталған. Пәннің негізгі мазмұны әр түрлі әдіснамаларды игеруге, озық дизайнерлік әзірлемелер негізінде ғылыми теория мен шығармашылық тәжірибенің тығыз байланысын жүзеге асыруға ықпал ететін пәндер кешенін көрсетеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Пән мазмұны: басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары, негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстарды басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (кәсіби)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Полиграфиялық дизайн және БАҚ-тағы жарнама
Пәннің мақсаты- полиграфияда дизайнды әзірлеу, БАҚ-та жарнамалық коммуникацияны түсіндіру және пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән маманның ерекшеліктерін ескере отырып, БАҚ-тағы визуалды коммуникация мен полиграфиялық жарнаманың кешенді құралдарын пайдалану дағдыларын дамытуға, жарнамалық коммуникациялардың функцияларын зерделеуге, БАҚ-тағы визуалды коммуникация кеңістігіндегі ғылыми-тұжырымдамалық тәсілдерді сыни бағалауға, мәтіннің жарнамалық моделін жасауға және қабылдаудың психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы және білім беру менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде ЖОО мен колледждердегі педагогикалық іс-әрекет қабілетін, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Педагогикалық теорияның теориялық және практикалық негіздері, педагогикалық процесті басқару теориясы, жоғары мектептің педагогикалық мәселелерін шешудің әдістемелік тәсілдері оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты – магистрантта қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі ретінде, оның ішінде олардың ұтымды және теориялық түсінігінде идеологиялық мәселелерді терең түсінуді қалыптастыру. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясын, тарихи аспектілерін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дизайндағы қаріп және визуалды коммуникациялар
Пәннің мақсаты- графикалық өнімді жобалауда, оның ішінде полиграфияның заманауи технологиялары арқылы әр түрлі шрифт пен шрифт композициясын (араб, кириллица, латын, готика) қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән қаріп дизайны, типографиялық мектептердің стилистикасы, көрнекі кеңістіктің плакат және журнал жанрларының типографиясы саласындағы кәсіби құзыреттілікті зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайн теориясы
Пәннің мақсаты-дизайн теориясын, оның мақсаттарын, міндеттерін, пәндік мәдениетпен байланысын, мақсатын түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән дизайн теориясын зерттеуге, жаңа технологиялармен байланысты дизайнның негізгі теориялық әдістерін негіздеу, тұжырымдау, қалыптастыру қабілетіне бағытталған. Негізгі мазмұн теориялық шешімдерді әзірлеуді, жаңа тұжырымдамаларды іздеуді және дизайнердің кәсіби қызметінде заманауи дизайн әдістерін қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық және компьютерлік дизайн-технологиялар
Пәннің мақсаты - ақпараттық және компьютерлік дизайн-технологияларды меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән заманауи ақпараттық және компьютерлік дизайн-технологияларды зерделеуге, әзірлеу әдістемелерін меңгеруге және оларды кәсіби қызметте пайдалануға; заманауи инновациялық дизайн-технологияларды танымал етуге және қолдануға және ақпараттық және дизайн-технологиялар байланысы мен Ақпарат және компьютерлік технологиялар саласындағы жаңа әдістерді практикада жүзеге асыруға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-мәдени антропология
Пәннің мақсаты пәнаралық сипаттағы мәдениеттің тасымалдаушысы ретінде адамды және оның көркемдік-жобалық қызметін зерттеуге бағытталған. Курс қалыптастырады: - туралы түсіну адам қызметінің әртүрлілігі; - әртүрлі тарихи дәуірлердегі техногендік объектілер мен технологиялық жетістіктерді зерттеудің әртүрлі әдістерін меңгеру; - адамның танымдық іс-әрекетінің қарастырылып отырған мәселелеріне зерттеушілік көзқарас.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дизайн психологиясы
Пәннің мақсаты-дизайн психологиясын түсіну, оны бизнесте түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Пән маркетинг және дизайн менеджменті саласындағы дизайн психологиясының функционалдық міндеттерін зерттеуге және жүзеге асыруға, оның өнімді жылжытудағы және әсер қалдырудағы рөлін түсінуге бағытталған. Пәннің мазмұны дизайнерді қалыптастырады, психологияның жайлылық, түс үйлесімі, пропорционалдылық, кеңістіктік параметрлер, композиция және т. б. үшін маңыздылығын түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дизайнер мамандығындағы этика және іскерлік байланыс
Пәннің мақсаты-дизайнердің іскерлік және кәсіби мәдениетінің ережелерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстан Дизайнерлер Одағы мен Қазақ ғылыми- зерттеу мәдениет институты жарғысын ұстау ережелері негізінде кәсіби этиканы зерттеуге бағытталған, іскерлік қарым-қатынастың этикалық нормаларын практикада қолдануға және жүзеге асыруға, іскерлік коммуникация техникаларын, іскерлік және кәсіптік салада дизайн-коммуникация құралдарын пайдалануға бағытталған. Пән дизайнердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады, іскерлік қарым-қатынас пен заманауи іскерлік мәдениеттің нысандарын жетілдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Халықаралық дизайнерлік бизнесті басқару
Пәннің мақсаты - халықаралық дизайнерлік бизнесті басқару саласындағы қабілеттерді қалыптастыру. Пән басқару әдістерін, дизайн-менеджментті зерделеуге, әлемдік дизайн-бизнесте қолданылатын инновациялық техникаларды іс жүзінде жүзеге асыруға, дизайн мен халықаралық бизнестің өзара іс-қимылы саласында техника мен басқару әдіснамасын кәсіби пайдалануға және дизайнерлік қызметті жүзеге асыру саласында құзыреттерді пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Графикалық дизайнды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-графикалық дизайнды оқыту әдістемесінің ғылыми принциптерін қалыптастыру. Пәннің мақсаты - графикалық дизайн саласындағы оқыту әдістемелерін зерделеуге бағытталған, графикалық дизайнның негізгі тәсілдерін және оқу-әдістемелік тәжірибені практикада қолдануға бағытталған. Пән графикалық дизайнды оқыту әдістемесін жасау саласындағы технологиялар жүйесін, оларды сыни тұрғыдан түсінуді, шығармашылық түсіндіруді, ғылыми-педагогикалық теорияны меңгеруді анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Имидж-дизайнның инновациялық технологиялары
Пәннің мақсаты-имидж-дизайнның негізгі инновациялық технологияларын меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән заманауи инновациялық технологияларды зерделеуге, дизайнердің бағдарламалық өнімдерді қолдануына, оның инновациялық және ғылыми-техникалық ақпаратты пайдалануына бағытталған. Пәннің мазмұны теорияны практикамен байланыстыруға, имидж-дизайн саласындағы инновациялық технологияларды танымал етуге және оны өз бетінше шығармашылық ізденіс пен орындау технологияларын анықтауды ескере отырып әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кітап дизайны креативті жобалау объектісі ретінде
Пәннің мақсаты-шығармашылық дизайн объектісі ретінде кітап дизайнының мақсаттары мен міндеттерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы дизайнердің креативті жобалаудың әдістері мен құралдарымен кітап дизайнын жүзеге асыру мақсатында оның креативті ойлауының қайнар көзі-теориялық – әдіснамалық базаны қалыптастырады. Пән кітаптардың дизайнын зерттеуге, олардың графикалық және көлемдік-кеңістіктік модельдеу негіздерін игеруге, дизайнердің шығармашылық кітап дизайнының негізгі композициялық принциптері мен әдістерін қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тілдер мен мәтіндер туралы жаңа ғылыми теориялар мен тұжырымдамалар тұрғысынан менеджмент дизайны салаларының тоғысында кәсіби қызметті жүзеге асыру; дизайнды экономика, психология, әлеуметтану, философия және т. б. әсерінен тарихи қалыптасқан дүниетанымдық және шығармашылық қызмет әдісі ретінде талдау;
- дизайн саласында қаріптік композициялардың мүмкіндіктерін кәсіби пайдалану: ақпараттық, компьютерлік және өзге де дизайн-технологияларды ескере отырып, дизайнерлік өнімнің мақсатына, жанрына және стиліне байланысты типография туралы білімді қолдану;
- дизайн объектісінің модельдерін сапалы жетілдіру мақсатында жаңа әдіснамалық тәсілдер контекстінде дизайн тарихы мен теориясының негізгі кезеңдерін негіздеу және талдау;
- дизайнның әртүрлі ғылыми-тұжырымдамалық теорияларын тұжырымдау және заманауи ғылыми әзірлемелерге сәйкес дизайнерлік шешімдердің инновациялық нәтижелерін сыни бағалау;
- графикалық дизайнның ғылыми мәселелеріне зерттеу жүргізу және зерттеу нәтижелерін пәндердің оқу-әдістемелік кешендеріне, авторлық курстар бағдарламаларына және практикалық педагогикалық қызметке енгізу;
- ақпаратты іздеуді жүзеге асыру, визуалды коммуникация кеңістігінде дизайнерлік мәтін мен жарнамалық өнімнің, полиграфиялық дизайнның (макеттің графикалық ресімделуі) перспективалы бағыттарын анықтау;
- әлеуметтік салада психология мен дизайн әдіснамасының негізгі әдістерін қолдану; жалпы психология, түс пен кеңістікті қабылдау психологиясы, дизайн менеджменті және дизайн маркетингі саласындағы дизайн жетістіктерін көрсету;
- ғылыми зерттеулерді, жеке шығармашылық қызметті, авторлық құқықтарды қорғауды ұйымдастыру мен жоспарлауда дизайнерлік жобалау жұмысының тарихы мен әдіснамасын, техникасы мен негізгі тәсілдерін пайдалану;
- кәсіби қызметке енгізу мақсатында қоғамның көрнекі тілі ретінде дизайнды дамытудағы түпнұсқа көркемдік идеялар мен бейнелерді, стиль қалыптастыратын факторларды, құралдарды, заманауи трендтерді анықтау және бағалау;
- кітап және медиа дизайндағы, жарнамалық коммуникациядағы, қаріп өнеріндегі креативті дизайн принциптерін әзірлеу; дизайн мен коммуникацияның әртүрлі салаларында алынған нәтижелерді генерациялау;
- имидж-дизайнның инновациялық технологияларын өз бетінше әзірлеу; этика және іскерлік қарым-қатынас, халықаралық ынтымақтастық саласындағы дизайнның мүмкіндіктерін анықтау;
- дизайн-жарнама және БАҚ-та көрнекі коммуникация өнімдерін жасау: халықаралық дизайн бизнесін басқару процестерін жүзеге асыру үшін дизайн-менеджменттің әдістері мен тәсілдерін пайдалану.