Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01404 Дене шынықтыру және спорт в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7M01404 «Дене шынықтыру және спорт» білім бағдарламасының мақсаты - қалыптасқан кәсіби құзыреттілік негізінде кәсіби білім беру жүйесінде педагогикалық, ғылыми - зерттеу, басқару қызметін жүзеге асыруға қабілетті еңбек нарығында сұранысқа ие кәсіби білім беру саласында жоғары білікті мамандар даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми зерттеудің әдіснамасы (қазақ тілінде)
Пән курсы спортта ғылыми зерттеу әдістемесін жүзеге асыруда жасанды интеллектті енгізудің ерекшеліктері мен формаларын қамтиды. Жасанды интеллект технологияларының дамуы оқыту процестерін жекелендіру және оңтайландыру үшін жаңа мүмкіндіктер ашады. Жеке дене шынықтыру бағдарламаларының пайда болуының жаңа концепциялары мен алғы шарттары. Жаттығудың жалпы теориясы, оны бейімдеу теориясымен интеграциялау, спортшы ағзасының резервтерін іздеу саласындағы білім мен дүниетанымды қалыптастырудың негізгі әдістемелік парадигмалары. Кешенді көзқарас, жалпы, интегративті және арнайы зерттеу принциптерінің бірлігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
Пән мазмұны зерттеу әдістемесі, ҒЗТКЖ, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктері, авторлық құқық құжаттарын рәсімдеу, зерттеу жоспарының жаңашылдығы, жобаның өмірлік циклі мен құнын бағалау, идеяларды таңдау критерийлері мен сапасын анықтау дағдыларын қалыптастырады және іс жүзінде тиімді қолдану іскерліктерін меңгертеді. Оқу пәні білім алушылардың жасанды интеллектіні зерттеу барысында көмекші ресурс ретінде тиімді пайдаланып, зерттеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру және спорт саласында биохимиялық бақылау (ағылшын тілінде)
Пән қазіргі кезеңде дене шынықтыру мен спорттағы биохимиялық бақылау бойынша іс-қимылдардың тұтас кешенін әзірлеуді және іске асыруды қамтамасыз ететін ұйымдастырушылық құрылымдардың жиынтығын қамтиды. Бұлшықет белсенділігінің биоэнергетикасы, әртүрлі қуаттылық пен ұзақтықтағы жаттығуларды орындау кезіндегі ағзадағы биохимиялық өзгерістер, өнімділіктің биохимиялық факторлары, физикалық белсенділік кезіндегі тамақтанудың биохимиялық негіздері. Өзін-өзі реттеу, кәсіби өсуге дайындық, кәсіби жетілу, тұрақты кәсіби ынталандыру әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы (қазақ тілінде)
Бұл пәнді оқудың мақсаты жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері болып табылады. Жоғары оқу орындарының педагогикасы білім беру заңдылықтары мен принциптері, жоғары кәсіби білім беру құралдары мен әдістері туралы білімнің дамуын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің дамуын, оның негізгі міндеттерін біледі. Сонымен қатар педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану туралы білімдері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру және спортта ақпараттық технологиялар (ағылшын тілінде)
Пәннің мазмұнына спорттағы дене шынықтырудағы ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары кіреді. Дене шынықтыру білімін ақпараттандыру. Дене шынықтыру мен спорттағы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар құралдары. Дене шынықтыру және спорттағы бағдарламалық-педагогикалық құралдар. Дене шынықтыру туралы оқу ақпаратын компьютерлік визуализациялау. Математикалық және бағдарламалық қамтамасыз ету. Ақпараттық жүйелерді жіктеу. Дене шынықтыру және физикалық даму деңгейінің деректерін өңдеуге арналған компьютерлік бағдарлама.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы (орыс тілінде)
Психологияның пәнаралық қолданбалы саласы, оның негізгі міндеті психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін зерттеу және шешу болып табылады. Пән басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын және осы процесте адамдар арасында пайда болатын қатынастарды зерттейді және реттейді. Басқарушылық қызметтің заңдылықтары, принциптері, әдістері қарастырылады: басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру және спорт саласында бақылаудың физиологиялық әдістері (ағылшын тілінде)
Пән курсы жаттығу кезінде спортшылардың дене функциясының өзгеруін қамтиды. Оқу-жаттығу сабақтарын өткізу кезінде жас-жыныс ерекшеліктерін есепке алу. Дене шынықтыру мен спорттың студенттер мен спортшылардың физикалық, функционалдық дамуына, жұмысқа қабілеттілігі мен денсаулық жағдайына әсері. Дененің негізгі жүйелерінің даму динамикасы және циклдік жүктеме көлемінің ұлғаюы. Жеке даму-бейімделу процесі және нәтижесі. Жүктеме қарқындылығының әртүрлі деңгейлерінде болатын физиологиялық бейімделу өзгерістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорттың ғылыми-педагогикалық негіздері (орыс тілінде)
Курс дене шынықтыру мен спорттың ғылыми-педагогикалық негіздерін зерттеу әдіснамасын ұсынады. Педагогиканың теориялық -әдіснамалық негіздері мен тұтас педагогикалық тәсілдің мазмұны-кәсіби қызмет объектісі, дене тәрбиесі теориясы, ұжымдағы тұлғаны тәрбиелеу, ғылыми-педагогикалық процесті басқару және олардың өсу резервтерін анықтау мақсатында қызметтің тиімділігін бағалау. Дене тәрбиесі және спорт жүйесінің тұжырымдамасы, оның қоғамдағы жұмыс істеу шарттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық-сауықтыру жұмысының фундаментальдық негіздері (орыс тілінде)
Пәннің мазмұнында спорттық-сауықтыру жұмыстарының іргелі негіздерінің әдістері қарастырылады. Жеке және топтық спорттық-сауықтыру жұмыстарының тәсілдері. Логикалық және бүйірлік ойлау. Спорттық-сауықтыру жұмыстары туралы ғылыми баяндама, реферат, ғылыми мақала дайындау. Қолданудың әртүрлі салаларындағы эксперименттік деректерді өңдеу, компьютерлік диагностиканың заманауи әдістері, экспериментті кезең - кезеңмен модельдеу, көп факторлы талдау және осы негіздерді дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызметте қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орнында "Дене шынықтыру" пәнін оқыту барысында құзыреттілік көзқарас (қазақ тілінде)
Оқу пәні қазіргі кезеңде оқу-тәрбие үрдісінде оқытудың құзыреттілік тәсілін жүзеге асырады. Жоғары мектептің инновациялық дамуы жаңа буынның еңбек нарығында қажетті нарықтық экономика жағдайында білікті мамандарды даярлауға көшуімен байланысты. Университетте дене шынықтыру пәнін оқытудағы негізгі құзіреттіліктің құрамдас бөліктері-проблемаларды шешу құзыреті; ақпараттық құзіреттілік; коммуникативті құзыреттілік. Пәнді оқытудағы құзыреттілік тапсырмаларды сауатты ұсыну және оларды біртіндеп қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру мен спорт саласында ғылыми зерттеулердің қазіргі әдістері (ағылшын тілінде)
Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Әдіс ұғымының мәні, зерттеудің негізгі әдістерінің жіктелуі мен мазмұны; дене шынықтырудағы ғылыми зерттеу әдістері. Спорттағы ғылыми зерттеудің статистикалық әдістері; дене шынықтырудағы талдаудың математикалық әдістері. Педагогикалық эксперимент-оқытудың жаңа мазмұны мен әдістерін, тәсілдерін қолданудың тиімділігін анықтау мақсатында жүргізілетін арнайы ұйымдастырылған зерттеу. Теориялық, логикалық тұжырымдар мен жалпылау негізінде сапалы және сандық жағынан алынған нәтижелерді өңдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дене тәрбиесінің инновациялық технологиялары (ағылшын тілінде)
Пәннің мазмұны дене шынықтыру мен спорттағы инновациялық технологиялардың негізгі ұғымдарын қарастырады. Дене тәрбиесін кешенді бағалау әдісі мен әдістемесі. Дене шынықтыру және спорт саласын ақпараттандыру. Адам қозғалысын математикалық модельдеу негізінде биомеханикалық талдау. Адам қозғалысын бейнекомпьютерлік талдау. Инновациялық-анықтамалық, қаржылық, төрешілік компьютерлік жүйелер, интернет-сайттар құру, компакт-дискілер шығару. Жоғары оқу орындарындағы студенттердің дене шынықтыру дайындығына арналған жаңа технологиялар мен оқыту әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орнында дене шықтырудың теориясы мен әдістемесінің фундаменталдық ғылыми мәселелері (ағылшын тілінде)
Пәннің құрылымы келесі тақырыптарды қамтиды. Қазіргі кезеңде дене тәрбиесі жүйесін реформалаудың ғылыми-теориялық алғышарттары. Батыс Қазақстан өңірінің дене тәрбиесі жүйесін құраушылар деңгейінің серпіні. Өңірлердің физикалық даму процесін жетілдірудің әдіснамалық аспектілері және олардың эксперименттік негіздемесі. Университеттегі дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің негізгі ғылыми мәселелері және дене тәрбиесі зерттеулеріндегі бағыттар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Спорт түрлерінде психологиялық бақылау (қазақ тілінде)
Пән курсы дене тәрбиесіндегі оқу-тәрбие процесін психологиялық бақылауды және ұжымдағы тұлғаны тәрбиелеуді қамтиды. Білім алушылардың кондициялық және үйлестіру қабілеттерін тестілеу. Өңірді физикалық жетілдірудің кешенді бағдарламасы. Республикадағы дене дайындығы мен дене дамуының өңірлік стандарттарының ерекшелігі және олардың уақыт бойынша өзгеруі. Спортшының теориялық, физикалық, техникалық, тактикалық және интегралдық дайындығы. Жаттығу және бәсекелестік жүктемелер, дайындықтың жекелеген кезеңдерінде жүктемелердің көлемі мен қарқындылығын бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру мен спорт дамуының қазіргі тұжырымдамалары (қазақ тілінде)
Пән курсы үрдістердің сызықсыз дамуының жалпы заңдылықтары туралы білім. Ағзаның негізгі жүйелерінің даму динамикасы және циклдік жүктеме көлемінің артуы. Жеке даму-бейімделу үрдісі мен нәтижесі. Жүктеме қарқындылығының әртүрлі деңгейлерінде болатын физиологиялық бейімделу өзгерістері. Зерттеудің теориялық мәні адамның биосоциалық-мәдени мәнін түсінуге, оның жалпы мәдениетпен байланыстарының детерминирленген сипатын есепке алуға негізделген интегративті және жандандырылған дене тәрбиесін қалыптастыру тұжырымдамасын әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорт түрлерімен шұғылданатын спортшылардың функционалдық дайындылығы (қазақ тілінде)
Пәннің мазмұнында спорттық-сауықтыру жұмыстарының іргелі негіздерінің әдістері қарастырылады. Спортшылардың жеке, топтық және функционалдық дайындық әдістері. Дене жаттығуларын орындау кезінде денеде пайда болатын физиологиялық механизмдер туралы түсінік, Дене шынықтыру, спорттық жаттығулар үшін қажетті спорттық жаттығулар кезінде өнімділікті арттыру. Дененің қатаю және мүмкіндіктерін жақсарту процесінде физиологиялық қасиеттерді дамыту контекстімен сипатталатын моторикалық құзіреттіліктер. Дене шынықтыру-тәрбие қызметін жүзеге асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Студенттердің дене тәрбиесінің ұйымдастыру – әдістемелік негіздері (қазақ тілінде)
Пәнді оқып-үйренудің негізгі мақсаты - болашақ мұғалімдерді әлеуметтік жауапкершілікпен, педагогикалық іс-әрекеттің гуманитарлық маңыздылығымен және кәсіби іс-әрекеттің қалыптасуымен, педагогикалық іс-әрекетке қажетті педагогикалық ашықтықпен таныстыру. Жаңартылған білім беру бағдарламасының жаңа кезеңіндегі басымдықтардың бірі - оқушылардың денсаулығын нығайту, олардың денсаулық құндылықтарын, салауатты өмір салтын қалыптастыру, жасына сәйкес білім беру технологияларын таңдау. Жаппай дене шынықтыру қозғалыстарында дене белсенділігінің жаңа және дәстүрлі емес түрлерінің пайда болуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Студенттердің кәсіби-қолданбалы дене дайындығының қазіргі мәселелері (қазақ тілінде)
Пәннің құрылымы келесі тақырыптарды қамтиды: қазіргі кезеңдегі дене тәрбиесі жүйесін реформалаудың ғылыми-теориялық алғышарттары. Студенттердің кәсіби-қолданбалы дене дайындығының заманауи мәселелері. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы процесін жетілдірудің әдіснамалық аспектілері. Студенттердің кәсіби-қолданбалы дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің негізгі ғылыми мәселелері және дене тәрбиесі зерттеулеріндегі бағыттар. Маман моделі және кәсіби-қолданбалы дене дайындығы бағдарламасын құрастыру профессиограммасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми жұмыстарды орындаудың әдістемесі (орыс тілінде)
Пәннің мазмұнында ғылыми зерттеулердің пәні мен міндеттері қарастырылады. Дене шынықтыру мен спортта өлшенетін ғылыми тәсілдер мен параметрлер. Бірлік жүйелері. Өлшеу сапасына әсер ететін факторлар. Ресурсты үнемдеу стратегиясы. Ғылыми жұмыстардың орындалуын ұйымдастырудағы Математикалық талдау. Дене тәрбиесі жүйесінің құрамдас бөліктері деңгейінің динамикасын ұйымдастырушылық-техникалық дамыту стратегиясы. Ғылыми жұмыстарды орындау сапасын арттыру стратегиясы. Дене шынықтыру және спорттағы өлшемдер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спортпен айналысу барысында өзін - өзі бақылау түрлері мен әдістері (орыс тілінде)
Пәннің құрылымында антропометриялық индекстерді стандарттау әдістері, дененің физикалық жағдайын, физикалық дайындығын бағалау үшін жаттығулар-тесттер бар. Денсаулық көрсеткіштері, диспансерлеу, кешенді бақылау, ғылыми диагностика. Өзін-өзі бақылаудың негізгі әдістері, объект және тақырып. Өзін-өзі бақылау күнделігі, өзін-өзі бақылауды бағалау критерийі. Дене шынықтыру және спортпен жүйелі түрде айналысу кезіндегі ағзаның жағдайын диагностикалау. Микроциклдердің шағын циклдарында, мезоциклдердің орта циклдарында спорттық жаттығуларды құру құрылымы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Дене шынықтыру білімі бойынша іргелі ғылыми зерттеулерді мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде жоспарлауды ұйымдастыру мәселелері бойынша өз пікірін ұсынады және дәлелдейді
- Жоғары мектеп педагогикасын, тарихты, философияны, шет тілі грамматикасының теориялық негіздерін жобалаудың, спортшыларды психологиялық-педагогикалық даярлаудың және адами ресурстарын басқарудың интегралдық білімін қолданады
- Функционалдық спорттық жаттығуды бақылау мен жоспарлаудың физиологиялық әдістерін іске асыру негізінде жоғары мектепте іргелі ғылыми негіздерін іске асыру бойынша жүйелі тәсілді қолданады
- Кәсіби салада инновациялық - басқарушылық, педагогикалық, әдістемелік тәжірибені жүйелеудің, жинақтаудың және таратудың әртүрлі нысандарын қолдану қабілетін көрсетеді
- Дене шынықтыру және спорттағы инновациялық қызметті жоспарлайды
- Дене шынықтыру мен спорттағы тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарды жүргізуде және инновациялық процестерді іске асыруда жасанды интеллект технологияларын меңгереді
- Білім беру және кәсіби міндеттерді шешу кезінде ғылым мен білім берудің заманауи мәселелерін зерделеуге негізделген білім мен дағдыларды қолданады
- Дене шынықтыруда кәсіби-қолданбалы дайындығы мәселелерімен өзін-өзі бақылау әдіснамасының іргелі ғылыми проблемаларын үйлестіреді
- Тәжірибеде зерттеу міндеттерін шешу үшін ситуациялық және әдіснамалық талдауды, кәсіби-қолданбалы шеберлікте біліктілікті арттыру бойынша болжау және жоспарлау әдістерін іске асыру үшін жасанды интеллект элементтерін пайдаланады
- Таңдалған зерттеу тақырыбының бағыты бойынша тәжірибелік-эксперименттік жұмыс бағдарламасын әзірлеу қабілетін көрсетеді
- Дене шынықтыру мен спорттағы инновациялық процестер және оларды іске асыру бойынша тәжірибелік-эксперименттік жұмыс жоспарын әзірлейді
- Ағзаның физиологиялық мүмкіндіктеріне жүктемелердің тиімділігі мен сәйкестігін бағалау кезінде ғылыми зерттеу әдіснамасының іргелі мәселелерінде құзыретті
Ұқсас БББ
7M01404 Дене шынықтыру және спорт педагогтарын даярлау
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01404 Дене шынықтыру және спорт
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01404 Денешынықтыру және спорт
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01404 Дене шынықтыру және спорт
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті