Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01507 Математика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • Математика дамуының тарихы

    Математиканың даму кезеңдерінің жүйелеуі. Қытай, Вавилон патшалығы (Вавилония), Египет, грек математикасы, Александрия кезеңі, Үндістан және Араб халифаты, орта ғасыр. Эпоха возрождения. Аналитикалық геометрия, Математикалық талдау, қазіргі заманғы математика, математикалық қатаңдық

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарқынды қазақ тілі

    Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар Qaztest жүйесіндегі тыңдалым, лексика-грамматикалық тест, оқылым, жазылым дағдыларын және қазақ тілінің фонетикасын, лексикасын, морфологиясын, синтаксисін меңгереді. Көркем мәтіннен жазушының көзқарасын, жеке пікірін анықтай алады, негізгі ақпаратты ажырата алады, оқиға мен нақты логиканы байланыстырады, белгілі бір сипаттары бойынша ақпаратты топтастырады, атауы бойынша мәтіннің мазмұнын болжай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер мен өлшемдердің әдістемесі

    Пән магистранттардың метакомпетенциясын қалыптастыруға бағытталған және екі модульді қамтиды. Бірінші модуль магистранттарға зерттеуді жобалаудың әдіснамалық негіздерін, оның құрылымы мен логикасындағы теорияның рөлін түсінуді, сондай-ақ диссертацияның зерттеу дизайнын сыни талдау және бағалау дағдыларын, белгілі бір зерттеу мәселесіне сәйкес дизайн түрін дұрыс таңдау, жобалау және негіздеу қабілетін дамытуды қамтамасыз етеді. Екінші модульде математикалық статистика әдістері мен компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, деректерді жинауды, өңдеуді ұйымдастырудың заманауи технологиялары, оларды түсіндіру зерттеледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Курс арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін әртүрлі формадағы қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар алған білімдерін қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес оқытылатын тақырып шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін қолданатын болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканың философиялық сұрақтары

    Математика және шындық математиканың негізгі философиялық мәселесі ретінде. Қазіргі математикада өмір сүру мәселесі. Функция қоршаған болмыстың көрінісі ретінде. Философия және математика философиясының қазіргі жағдайы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін, негізгі психологиялық білім мен адамдарды басқару мен басқарудағы практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдай алады, басқарушылық жүйелердегі өзгерістерді диагностикалай және болжай алады, басқарушылық кеңес беру сценарийлерін жасай алады. Басқару психологиясын білу және түсіну магистранттарға қоршаған адамдармен қарым-қатынас жасау және қарым-қатынас құру дағдыларын игеруге, білім беру ортасы мен оқу орнының ұйымдастырушылық мәдениетін қолдауға және дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негіздерін білуді қалыптастыруға, білім алушылардың академиялық және кәсіби құзыреттіліктерінің талап етілетін деңгейін қамтамасыз ету дағдыларына ие оқытушыны даярлауға, білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуға, оқытудың заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларын, оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын қолдана білуге, білім алушылардың әлеуметтік білім алушылардың құндылықтарын, сондай-ақ командада жұмыс істей білу және академиялық ортада коммуникациялар құруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық физиканың және дифференциалдық теңдеулердің қосымша тараулары

    Бұл курсты оқу кезінде магистранттар тапсырманы қоюдың мазмұндық жағын және дұрыс емес тапсырмалардың мысалдарын зерттейді. Математикалық физика теңдеулері мен екінші ретті жартылай туындылары бар теңдеулер жүйесін жіктеу және оларды канондық түрге келтіру. Даламбер, Пуассон және Кирхгоф формулалары. Дюамель формуласы және оны гетерогенді теңдеу үшін Коши мәселесін шешу үшін қолдану. Коши есебінің жылу теңдеуі үшін шешімі. Пуассон Формуласы. Аралас міндеттерді шешудің бірегейлігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ассоциативке жақын сақиналар

    Операторлық сақина. Алфавит. Ассоциативті емес сөз. Ассоциативті алгебра. Модуль. Еркін модуль. Ассоциативті емес алгебра. Алгебралардың көптүрлілігі. Теңдік қатынасы бар алгебра. Йордонова алгебрасы. Алгебра идеалы. Альтернативті алгебра

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық-интегралдық теңдеулер

    Пән магистрантарға дифференциалдық-интегралдық теңдеулерді шешу әдістемесін; симметриялық және өздігінен кернеулі операторлардың қасиеттерін; Фредгольм теоремаларын қалыптастырады; дифференциалдық-интегралдық теңдеулермен байланысты есептер қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Matchad математикалық есептеулері мен құрылыстарының визуалды ортасы

    MathCAD жүйесінің негізгі түсініктері. MathCAD қарапайым конструкциялары. MathCAD терезесінің элементтері. Файлдармен жұмыс жасайтын командалар. Пайдаланушының функциялары. Ауқым айнымалылары. Графиктерді құру. Ағымдағы кестені пішімдеу. Теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу. MathCAD ортасында туындылар мен интегралдарды есептеу. Индекстелген айнымалы ұғымы. Сома және өнім операторлары. Массивтерді орнату және өңдеу. Матрицалық және векторлық функциялар. Үш өлшемді графиктерді құру. MathCAD-тегі символдық есептеулер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Проблемалық әдіс және олимпиадалық есептерді шешу

    Пәнді оқу кезінде магистранттар мектептегі, тіпті өте күрделі мәселелерден түбегейлі ерекшеленетін олимпиадалық есептерді шешудің тәсілдерін игереді. Проблемалық тәсіл. Дәстүрлі бөлімдер: ойын теориясы, графиктер, бүтін сандардағы теңдеулер, Дирихле принципі, сандар теориясының элементтері, Паритет, логикалық есептер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стандартты емес бағдарламалардағы есептерді шешу бойынша практикум

    Курстың міндеттері негізгі фактілер мен ұғымдардың іске асырылмаған мүмкіндіктерінен тұрады: дәрежелері мен радикалдармен іс-әрекеттер, модулдің белгісімен айнымалылары бар теңсіздік теңдеулері, кері тригонометриялық функциялары бар өрнектердің ұқсас түрленулері және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Автоморфизмдер топтары

    Курсты оқу кезінде магистранттар топ тақырыптары бойынша есептерді шешу технологиясын зерттейді. Қалыпты кіші топ. Топтардың еркін жұмысы. Біріккен топшасы бар топтардың еркін жұмысы. Еркін алгебралардың көп түрлілігі. Еркін алгебралар. Еркін алгебралардың автоморфизмдер топтары. Аффиндік автоморфизмдер және үшбұрышты автоморфизмдер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі бойынша ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру

    Пәнді оқу кезінде магистрант технологиялық білім беру саласында өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру, Математиканы оқыту әдістемесінің қазіргі заманғы проблемаларын көрсету үшін ғылыми-педагогикалық ұғымдар жүйесін және педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану арқылы кәсіби құзыреттілікті меңгеруі тиіс

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі математика

    Бұл пәнді оқу кезінде магистранттар негізгі ұғымдарды меңгереді: математикалық әдістер, сан ұғымы, сан ұғымының кейбір заманауи жалпылауы, математиканы негіздеу мәселесі, ХХ – ХХІ ғасырдың басындағы математиканың даму тенденциялары, математика мен басқа ғылымдардың өзара байланысы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ли алгебраларындағы түбірлер жүйесі

    Гиперпжазықтық, камера, ұяшық. Кокстер топтары. Титс Жүйелері. Вэйл Топтары. Ұзын түбір, қысқа түбір. Картанның Матрицасы. Түбірлержүйесі. Дынкин схемалары. Классикалық Ли алгебралары. Шешімділік. Нильпотенттілік

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ли алгебраcы және олардың автоморфизмдері

    Ли алгебрасының анықтамасы, коммутатор. Ли алгебрасының идеалы, ішкі алгебрасы. Дифференциалдау алгебрасы. Нильпотенттілік, шешімділік Классикалық Ли алгебралары. Ли алгебрасының базисы. Ли алгебрасының гомоморфизмі, ішкі гомоморфизмы. Ли алгебрасының автоморфизімдері. Қолды және жабайы автоморфизімдер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер және есептеу теориясы

    Алгоритм ұғымы. Алгоритмдік модельдердің жіктелуі. Тьюринг машинасымен танысу Тьюринг машинасы. Есептелімділік. Мысалдар. Рекурсивті функциялар. Рұқсат етілген және тізбеленген жиындар. Соңғы автоматтар теориясына кіріспе. Рұқсат етілген және тізбеленген жиындар. Соңғы автоматтар теориясына кіріспе. Соңғы автоматтардың қасиеттері мен нұсқалары. Соңғы автоматтардың алгоритмдік мүмкіндіктері. Петри Желілері. Формальды жүйелер. Қасиеттері, интерпретациясы, модельдеу. Формальды грамматика

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Есептеу математикасының замануи әдістері

    Компьютерде сандарды ұсыну ерекшеліктері, бағдарламалық қамтамасыз ету, есептеу әдістері, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, интерполяция, аппроксимация, экстраполяция, сандық интегралдау, жеке туынды дифференциалдық теңдеулер, математикалық статистика

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кездейсоқ процестердің теориясы

    Кездейсоқ процестер теориясының негізгі ұғымдары. Моменттік функциялар. Корреляциялық функция. Тұрақты және эргодикалық процестер. Кездейсоқ процестердің корреляциялық теориясы. Орташа квадраттық кездейсоқ процестердің үздіксіздігі, дифференциялануы, интегралдануы. Дискретті уақыты бар Марков тізбектері. Өтпелі Ықтималдықтар. Чепмен-Колмогоров Теңдеуі. Марков тізбегін классификациялау. Дискретті уақыты бар Марков тізбектері үшін эргодикалық теоремалар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Комплексті айнымалы функция теориясын зерттеу

    Бұл пәнді оқу кезінде магистранттар күрделі сандар жиынтығы тақырыптары бойынша есептерді шешу дағдыларын игереді. Күрделі айнымалының функциялары. Күрделі айнымалы функциялардың дифференциалдануы. Аналитикалық функцияның интегралы. Қатарлар теориясы. Лоран қатары. Шегерім. Конформное көрсету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Математиканың заманауи мәселелері туралы әлемдік тенденциялар мен тұжырымдамаларды біледі және қойылған міндеттерді шешуге аналитикалық тұрғыдан қарауға және өзінің жаңа ғылыми нәтижелерін қатаң негізделген тұжырымдар түрінде ұсынуға қабілетті болады; зерттеу нәтижелерін мақалалар, есептер және т. б. түрінде рәсімдеуге қабілетті болады;
  • Цифрлық технологиялар саласындағы кәсіби халықаралық қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы шеңберінде, қарым-қатынастың оқу, ғылыми, кәсіптік және әлеуметтік-мәдени салаларында коммуникацияны жүзеге асыру үшін коммуникация құралы ретінде мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін меңгереді;
  • Көптілді кадрларды даярлау аспектісінде жоғары мектептің дидактикасын; оқу ортасында жұмыс істейтін, академиялық және кәсіптік мақсаттар үшін қажетті деңгейден төмен емес тілдерді; жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы технологияларын, зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу әдістерін; зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетіктерін біледі;
  • Математикалық ойлау мәдениетін, логикалық және алгоритмдік мәдениетін меңгеру, математикалық білімнің жалпы құрылымын түсіну, әртүрлі математикалық пәндер арасындағы өзара байланыс;
  • Қазіргі алгебра, сақиналар теориясы және олардың автоморфизм топтары туралы терең теориялық білімді қолданады, математиканың әртүрлі салаларында мектептің факультативті және университеттік авторлық курстарын әзірлеу үшін осы салаларда зерттеулер жүргізеді;
  • Есептеу математикасы мен ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың кейбір салаларында терең теориялық білімді меңгеру, осы салада зерттеулер жүргізу қабілетті;
  • Академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарға қатысуға қабілетті; кәсіби қызметтің нәтижелері үшін жауапты болады; басқару дағдыларын көрсету (келіссөздер жүргізу, коммуникативтік қабілеттер, жобаларды басқару, мәселелерді шешу және командада жұмыс істей біледі); бастамашылық танытады және ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табады;
  • Математика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылыми жұмыс нәтижелерін жариялау технологияларын меңгереді. Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдейді және бағалайды. Қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және бағалауға қабілетті; зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды қалыптастыра алады.
Top