Іскерлік қарым-қатынас этикасы мен мәдениеті

  • Курс қызмет көрсету саласындағы болашақ маманға қажет моральдық құндылықтар мен нормаларды тікелей жүзеге асыру саласындағы қарым-қатынасты үйретеді. Іскерлік қарым –қатынастың міндеттері мен негізгі принциптері, анықтамасы, құрылымы, түрлеріне және кезеңдеріне тоқталады. Мәдени сөйлеу дағдыларын дамытады. Оқыту неәтижесінде қызмет көрсету саласындағы болашақ маманның көшбасшылық қасиеттерін жетілдіру, адамгершілік құндылықтардың, мұраттардың, қарым-қатынас принциптері мен нормаларының маңыздылығын түсіну қабілетін қалыптастырады.
  • Образовательная программа 6B11102 Мәдени тынығу жұмысы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top