6B11102 Мәдени тынығу жұмысы в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қызмет көрсету саласында ғылыми және ұйымдастырушылық қызметке қабілетті, сыни ойлай алатын, қызмет көрсету саласы үшін маңызды ұйымдастырушылық дағдылары, ақпараттық-талдамалық зерттеу қызметінің дағдылары бар білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Музыка теориясының негіздері
Ұсынылып отырған курс білім алушылардың бойында музыкалық есту, музыкалық ойлау мен есте сақтау қабілеттерін дамытады. Курс соңында олар әртүрлі музыкалық және интонациялық жаттығуларды еркін орындай алады. Халық музыкасының түрлі ладаларын сауатты орындау, диктант жазу және музыкалық шығармаларды импровизациялау. Оқу нәтижесінде білім алушылар музыкалық дыбыстарды, олардың физикалық және музыкалық қасиеттерін, мысалы, дыбыс тізбегі, нота жазу, ноталар мен Квинт шеңберінің ұзақтығы, модуляция, сондай-ақ хроматизм. регистр сияқты ұғымдарды ажырата алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәдени тынығу жұмысының тарихы мен теориясы
Курс мәдени-тынығу жұмысының тарихы, мәдени нысандар дыңпайдаболуы мен даму жолдарынан мағлұмат береді. Бұл курсты білім алушыларда бос уақыт жағдайында мәдени –тынығу жұмысын ұйымдастыру аясында жүзеге асатын ақпаратты –ағарту, көркем –щығармашылық және т.б. мәдени- тынығу қызметінің дамуының негізгі кезеңдері, тарихи даму үрдістері, мазмұны, формалары мен әдістері, функциялары мен принциптері, деңгейлері мен нысандары, құралдары сипаттылығы мен ұйымдастыру қағидаларын, әлеуметтік-мәдени қызмет субъектілері жұмысының құрылымы мен мазмұны туралы жалпы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сольфеджио
Бұл курс болашақ музыкант-педагогты даярлауда білім алушылардың музыкалық есту, музыкалық ойлау және музыкалық есте сақтау қабілеттерін дамытады. Түрлі музыкалық-интонациялық жаттығуларды еркін орындауға үйретеді. Курсты оқу барысында білім алушылар халық музыкасының әртүрлі ладтарын сауатты қолданады, әуендерді тыңдатып музыкалық диктанттарды жазады, қарапайым музыкалық шығармаларды дирижерлайды және импровизациялайды. Оқыту нәтижесінде білім алушылар музыкалық дыбыстарды, олардың физикалық және музыкалық қасиеттерін, регистр, дыбыс қатары, ноталық жазу, ноталар мен Квинт шеңберінің ұзақтығы, модуляция, сондай-ақ хроматизм сияқты ұғымдарды ажыратады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)
Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу жұмысындағы хореография негіздері
Курсты оқыту барысында білім алушыға хореография өнерінің шығу тарихы, негіздері мен түрлері, терминологоиясы мен классификациясы, жанрлары туралы мағлұмат беріледі. Сондай-ақ балет өнерінің, қазақ би өнерінің, классикалық, халықтық, тарихи-тұрмыстық билер тарихы мен көрнекі өкілдері туралы толықтай ақпарат беріледі. Оқыту нәтижесінде негізгі сахна заңдылықтары мен хореографиялық қойылым әдістемесін үйренеді. Мәдени тынығу мекемелерінде хореографиялық үйірмелер жұмысын ұйымдастыра білуге дағдыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер тарихы және көркемөнер шығармашылығы
Бұл курс болашақ маманға халық өнері мен шығармашылығының тарихын білуге мүмкіндік береді. Өнер тарихының әр кезеңінің ерекшеліктерін ескере отырып, оның эстетикалық және тәрбиелік мәнін ашады. Көркемөнер шығармашылығының тарихы мен даму жолдары, мазмұны мен белгілері, көркемөнер шығармашылығы теориясының нысандары мен міндеттері, функциясы, түрлері мен типтері және көркемөнер шығармашылығы ұжымдарында басшылыққа алынатын педагогикалық принциптері туралы мағлұмат береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Негізгі музыкалық аспап (фортепиано,баян,домбыра,қобыз)
Курс негізгі музыкалық аспаптарда жеке оқытуға негізделген. Аспапты ұстау (постановка), орындыққа отыру (посадка), қол саусақтарын аспапқа орналастырудан (аппликатура) бастап, музыкалық аспапта түрлі шығармаларды орындау дағдысын қалыптастырады. Оқыту нәтижесінде түрлі жанрдағы шығармаларды орындай отырып, негізгі музыкалық аспаптарда орындау дағдыларын дамытады және қалыптастырады. Нотадан бірден оқып ойнау, барлық штрихтарын, динамикалық белгілері мен заңдылықтарын сақтап ойнау дағдысы қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ және әлем музыка тарихы
Курс қазақ және әлемдік музыка тарихы мен даму кезеңдерін, қазақ және әлемдік мәдениеттегі ежелгі дәуір музыкасының рөлі мен ерекшеліктерін, кәсіби музыканың қалыптасуы мен дамуын, Опера, симфониялық және аспаптық және хор жанрларын, қазақ, әлемдік музыка өкілдерінің өмірі мен шығармашылығынан мағлұмат береді. Оқыту нәтижесінде білім алушы мәдени-тынығу қызметінде музыкалық ойлауын, музыкалық әдеби шығармаларды қабылдау және талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дауыс қою және вокал
Курсты оқу барысында білім алушы дауыс қою және вокал пәнінің негізімен танысады. Дыбыс шығару тәсілдері, нотаны дұрыс дыбыстау, буынға бөлу тәсілдерін меңгереді. Вокал өнерінің әдістерімен қоса, әншілік дауысты сауатты меңгеру шеберлігін, түрлі характердегі халық, қазақ, орыс, шетел композиторларының классикалық шығармалары мен вокализдер айтуға дағдыланады. Оқыту нәтижесінде курс кез-келген күрделіліктегі шығармаларды сауатты таңдау және талдау қабілетіне ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық руханият
Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық аспап және жалпы дирижерлау
Музыкалық аспап және жалпы дирижерлеу-бұл 3-ші семестрдегі «Музыкалық аспап және жалпы дирижерлау» курсын оқып үйренудің жалғасы, онда музыкалық аспаптарда ойынның мәнерлі орындалуын және әр түрлі жанр мен стильдегі шығармаларды дирижерлауды тереңірек оқып, іс жүзінде көрсетуге мүмкіндік беріледі. Интеграцияланған курс білім алушылардың музыкалық ойлауын, есту қабілетін, қызмет көрсету саласындағы жоғары көркемдік маман болу қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу, зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эстрадалық ән айту
Курс білім алушыларға эстрадалық ән айтудызаңдылықтар мен ерекшеліктерін үйретеді. Сондай-ақ оларды отандық және әлемдік музыка мәдениетінің негіздерімен таныстыруға, музыкалық-вокалдық қабілеттер мен дағдыларды дамытуға ықпал етеді. Оқыту нәтижесінде білім алушылар ұйымдастырушылық-бұқаралық қызметке, салтанатты іс-шараларға қатыса алады, Оқыту нәтижесінде концерттерде, фестивальдарда, конкурстарда, қалалық, өңірлік, облыстық іс-шараларда өнер көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бос уақыт педагогикасы
Курс білім алушыға бос уақыт педагогикасының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін, бос уақыт педагогикасы генезисін, аксиологиясын, әдістемелік незіздерін, мазмұны мен формасы, бос уақытты өткізу саласында қолданылатын әдістер мен инновациялық технологиялардың ерекшеліктері туралы түсінік береді. Оқыту нәтижесінде болашақ мәдениет қызметкерлерінің, әлеуметтік-мәдени саланың менеджерлерінің жұмысында бос уақытты педагогикалық ұйымдастырудың маңыздылығын түсініп, педагогикалық бағытталған бос уақытты ұйымдастыру , дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Музыкалық аспап және жалпы дирижерлау 1
Музыкалық аспап және жалпы дирижерлау курсы негізгі музыкалық аспаптарда жеке оқытуға, сондай-ақ жалпы дирижерлау жұмысы практикумын жүргізуге бағытталған. Мұнда білім алушылар негізгі музыкалық аспаптарда түрлі шығармаларды орындау және дирижерлау дағдыларын дамытады және қалыптастырады. Олардың мектеп репертуарын таңдау мен талдауға орындаушылық мүмкіндіктерін қалыптастырады. Музыкалық аспапты меңгеріп, зерделей алады, түрлі музыкалық шығармаларды орындаудың көркемдік бейнелерін, динамикалық жарықтығын және интонациялық мәнерлілігін жеткізе алады. Оқытуды жақсартуға және әр оқушыға жеке көзқарасты қамтамасыз етуге бағытталған жасанды интеллект де қолданылады. Заманауи педагогикалық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктері білім берудің тиімді әдістерін (құлақ бұрауын келтіру, ырғақтық ерекшеліктерді сезіну, тыңдау, музыкалық шығармаларды талдау және т.б.) жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу жұмысының безендіру әдістемесі
Курс мәдени-тынығу бағдарламалары түрлерімен, негізгі кезеңдері және дамыту принциптерімен таныстырады. Мәдени бағдарламалардың безендіру әдістемесі туралы теориялық және практикалық білім береді. Шоу, ойын-сауықтық, мәдени-тынығу, бұқаралық бағдарламаларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі, ток шоуларды ұйымдастыру және өткізу, ойын тренингтері, тынығу бағдарламаларды өткізу үшін сценарийлер жасау дағдыларын қалыптастырады. Түрлі сценарийлер мен қойылымдарды әзірлеу арқылы креативті ойлауды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Актерлық шеберліктің негіздері
Курс білім алушыларда байқау, шығармашылық қиялды дамыту, зейін мен есте сақтау, ассоциативті және бейнелі ойлау, ырғақ сезімі, логикалық ойлау, оқиғалар құру, әдеби тіл нормалары арқылы өз ойларын, іскерлік-этикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру сияқты дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Актерлік шеберлік саласында коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады. Мәдени ауызекі сөйлеу мен әртістікке үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бос уақытты ұйымдастырудың көркем-педагогикалық әдістемесі
Курс бос уақытты ұйымдастырудың көркем-педагогикалық әдістемесін мәдени-тынығу жұмысының түрлі формалары шеңберінде қарастыруды оқытады. Жалпы бұқаралық мерекелер тарихы, әдет-ғұрыптар мен мерекелердің пайда болуы, бұқаралық меркелердің әлеуметтік мәні, мерекелердің түрлері мен жіктелуі. Бұқаралық мерекелер сценарийі мен композициясы және олардың ерекшеліктері, бұқаралық меркелердің драматургиясы мен режиссурасы туралы мағлұмат береді. Оқыту нәтижесінде бұқаралық қойылымдарыды дайындау барысындағы репитициялық үрдісті ұйымдастыру дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени тынығу жұмысындағы режиссура және драматургия
Курс драмалық өнердің заңдылықтарын оқытады және драмалық шығармаларды талдайды. Актерлік шеберлік жүйесінің элементтерінде бағдарлау дағдыларын тәрбиелейді: қиял, назар, көзқарас, бағалау, ұсынылған жағдайлар, артық тапсырма, жанжал, оқиға және т.б. репертуарлық және сценарийлік жоспарларды, көркемдік бағдарламалар мен қойылымдарды әзірлеу, дайындау және жүзеге асыру қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Клуб мекемелерінде мәдени тынығу жұмыстарын ұйымдастыру
Курс білім алушыларға іс-шараларды (концерт, моноконцерт, бір орындаушы музыканттың концерті, құрама концерттік бағдарлама, вокал, оркестрдің, ансамбльдердің орындаулары және т.б.) өткізудің нысандарын, тәсілдерін білуге және түсінуге мүмкіндік береді. Оларға тақырыптық және театрландырылған концерттерді құрастыруға және өткізуге үйретеді. Мәдениет және демалыс мекемелерінде (МДМ) маманның өз саласындағы жұмысының ерекшеліктері оқытылады. Ұйымдастырушының кәсіби қасиеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахна шеберлігі және сөйлеу мәдениеті
Курс мәдени-демалыс жұмыстарында сөз мәдениеті, сөз әдебі ұғымдарына назар аудара отырып, өз араларында осы өлшемдердің қарым-қатынас үдерісінде орындалу жағдайын қалыптастырады. Сөзге логикалық, бейнелі, эмоционалды әсер ете білуге, аралас-диафрагматикалық тыныс алуды меңгеруге, сөйлеу дауысын қалыптастыруға, әдеби айтылымды игеруге, айқын дикцияны дамытуға тәрбиелейді. Оқыту нәтижесінде студенттердің әдеби айтылу нормалары, мәтінді сауатты талдау, әр шығармада сапалы жұмыс жасауға дағдыланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік қарым-қатынас этикасы мен мәдениеті
Курс қызмет көрсету саласындағы болашақ маманға қажет моральдық құндылықтар мен нормаларды тікелей жүзеге асыру саласындағы қарым-қатынасты үйретеді. Іскерлік қарым –қатынастың міндеттері мен негізгі принциптері, анықтамасы, құрылымы, түрлеріне және кезеңдеріне тоқталады. Мәдени сөйлеу дағдыларын дамытады. Оқыту неәтижесінде қызмет көрсету саласындағы болашақ маманның көшбасшылық қасиеттерін жетілдіру, адамгершілік құндылықтардың, мұраттардың, қарым-қатынас принциптері мен нормаларының маңыздылығын түсіну қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қосымша музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра, қобыз)
Пән қосымша музыкалық аспапта ойнау дағдыларын қалыптастырады. Оқытылатын музыкалық аспапта орындау ерекшеліктерін, музыкалық шығарманы игерудегі жұмыс әдістерін, әртүрлі стильдердің, жанрлардың, дәуірлердің және әртүрлі бағыттардың қол жетімді аспаптық туындыларын көркем орындауға үйретеді. Білім алушылардың музыкалық аспапта жоғары көркемдік шеберлігін қалыптастырады. Шығармашылық бастаманы және шығармамен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, ноталық мәтінді мұқият және мұқият зерделеу негізінде өзінің орындаушылық жоспарын құру және іске асыру дағдыларын тәрбиелейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Фольклорлық музыкалық аспап (асатаяқ, шаңқобыз, сыбызғы)
Курсты оқу барысында білім алушы өзі таңдаған белгілі бір аспапты меңгереді. Курс фольклорлық музыкалық аспаптарда жеке оқытуға негізделген. Аспапты ұстау (постановка), орындыққа отыру (посадка), қол саусақтарын аспапқа орналастырудан (аппликатура) бастап, музыкалық аспапта түрлі шығармаларды орындау дағдысын қалыптастырады. Оқыту нәтижесінде нотадан бірден оқып ойнау, барлық штрихтарын, динамикалық белгілері мен заңдылықтарын сақтап ойнау дағдысы қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Актерлық шеберлік техникасы
Курс білім алушыларға актерлік шеберлік техникасының негіздерін, тренинг әдістері мен рольдегі өзіндік жұмысты, актер жұмысының ерекшеліктерін көрсетуге мүмкіндік береді. Актерлық дағдыларды түсіндіру, тұлғаға психологиялық сипаттама беру, тұлғаның психологиялық талдауын түсіндіру, визуалды қабылдауды, қиялды, кеңістіктік көріністі, есте сақтауды, сезімдерді және эстетикалық қабылдауды дамытады. Олар өздерінің дамыған дене аппараттарын қолдана алады, қозғалыстарды үйлестіруді, икемділікті, икемділікті, экспрессивтілікті, күшті, тепе-теңдік сезімін қажет ететін моторлық тапсырмаларды оңай орындай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени демалыс саласындағы тайм-менеджмент, маркетинг
Бұл пән мәдени демалыс саласындағы болашақ мамандарды жеке менеджменттің негіздерімен, үйлесімді әлеуметтік қызметті ұйымдастырумен, іс-шараларды сапалы өткізудің тиімді тәсілдерімен таныстыруға бағытталған. Сондай-ақ, ол жобаларды, қаржыны, қақтығыстарды шешу әдістерін, тиімді қарым-қатынас техникасын дамытуды қамтиды. Пәнді оқу процесі білім алушыларда кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді жинау, талдау және өңдеу сияқты құзыреттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу саласындағы мұражай жұмысы
Курс білім алушыларға мұражай жұмысының тарихы мен теориясы, даму жолдары, қолданбалы мұражай, тарихи мұражай, мұражай жұмысының негізгі кезеңдері, мұражай жұмысында қор қалыптастыру, қор жинақтау, сақтау және мұражай менеджменті мен маркетингі,мұражайда жүргізілетін ғылыми-ағарту жұмыстары , мәдени-көпшілік және тәрбие жұмыстары жайлы толық мағлұмат береді. Оқыту нәтижесінде ұйымдастырушыға қажетті білім алушылардың танымдық, ойын-сауық және көркемдік қасиеттерін, мұражайлардағы мәдени-демалыс жұмыстарын дайындау мен ұйымдастырудағы әдістер мен тәсілдерді білуін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркемөнерпаз халық аспаптары оркестрін ұйымдастыру әдістемесі
Курс білім алушыларға көркемөнерпаз халық аспаптары оркестрімен танысуға мүмкіндік береді. Оркестр құрамына кіретін аспаптардың бұрауы, диапозоны мен регистрі туралы түсінік беріледі. Көркемөнерпаз халық аспаптары оркестрі құрамында ойнау, оркестрге басшылық ету, жетекші –дирижер болу дағдысын қалыптастырады. Оқыту нәтижесінде көркемөнерпаз халық аспаптары оркестрі құрамына кіретін топтардың спецификалық ерекшеліктерін ескере отырып, олармен жұмыс жасау дағдысын біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық іс-шараларды моделдеу
Бұл курс білім алушылардың шығармашылық ойлауы мен өзіндік еңбегін, жалпы азаматтық мәдениет пен музыкалық талғамды білуді, оқытуды, дарытуды қарастырады. Тәрбие жұмысы педагогикалық үйірмелерді, олимпиадаларды, конкурс-фестивальдарды, дөңгелек үстелдерді, баспасөз конференцияларын, тақырыптық музыкалық кештерді, кездесулерді, айтыстарды, білім беру, өнертану, Достық-танымдық сапарларды және басқа да конкурстарды ұйымдастыруға бағытталған. Қызмет көрсету саласындағы музыкалық іс-шараларды модельдеу жолдары оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени тынығу бағдарламасының драматургия негіздері
Курс білім алушыларда мәдени демалыс бағдарламасын құру дағдыларын қалыптастырады. Драматургия негіздері үйретіледі. Мәдени-демалыс бағдарламасындағы режиссерлік шешімнің заңдарын, ұжыммен жұмыс жасаудағы көркемдік-экспрессивті құралдарды, мизансценалауды, көркемдік, музыкалық безендіруді және мәдени-демалыс бағдарламаларының режиссер-драматургі жұмысының негізгі кезеңдерін қарастырады. Оқу нәтижесінде студенттер сахнада да, мәдени демалыста да ұсынылған драмалық шығарманың басты миссиясын білуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскерлік мәдениет және мәдени тынығу шараларын безендіру тәсілдері
Осы ұсынылған курс білім алушыларда мерекелерді безендіру, сахнаны безендіру, іс-шараларды безендіру саласындағы шедеврлермен таныстыру туралы жалпы білім қалыптастырады. Білім алу арқылы білім алушылар әртүрлі өнер түрлерін әлемдік мәдениеттегі рухани құндылықты білдіретін элемент ретінде ажыратады. Мәдени-демалыс бағдарламаларын жоспарлау және жүргізу кезінде іс жүзінде әртүрлі әдістерді қалыптастырады, мәдени-демалыс қызметінде қосымша құрылымдар мен технологияларды пайдаланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәдени-тынығу жұмысындағы әдістемелік жетекшілік технологиясы
Курс болашақ мәдениет қызметкерінің әлеуметтік-мәдени және жетекшілік ерекшеліктерін оқытады. Мәдени- тынығу қызметін әдістемелік басқару принциптерін, әдістерін, құралдарын, оқыту кезеңдерін және мәдени- тынығу қызметінің озық тәжірибелерін жинақтауға дағдыланады. Оқыту нәтижесінде білім алушы әдістемелік кабинеттер мен орталықтардың, халық шығармашылығы орталығының жұмыс мазмұнына талдау жасай алады. Мәдени- тынығу жұмысындағы әдістемелік жетекшілік технологиясының басқарушылық дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахналық имидж және визаж
Бұл курс білім алушыға мәдени-тынығу жұмысында қолданылатын сахналық бейненің әдіснамалық негіздерін: имидж құрылымы, оның құрамдас бөліктері, функциялары мен мағыналары, кәсіби имидждің құралдары және оларды қолдану әдістемесі туралы білімдерін оқытады. Белгілі бір сахналық бейнені жасау үшін макияждың түрлерін оқытады. Оқыту нәтижесінде стилистика мен имиджиология бойынша базалық білімді меңгереді мәдениет қызметкерінің сыртқы және ішкі бейнесімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұқаралық мерекелерді ұйымдастыру
Курс бұқаралық мерекелердің типологияларын, бағыттау формалары мен әдістерін оқытады. Бұқаралық мерекелерді ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін, бұқаралық мерекелер режиссурасының экспрессивті құралдарын, шығармашылық-қойылымдық тобының дайындық жұмыстарының кезеңдері туралы түсінік береді. Курс білім алушылардың түрлі іс-шараларда мерекелік іс-шаралар мен концерттерді кәсіби ұйымдастыру және өткізу мүмкіндігін қалыптастырады. Оқыту нәтижесінде дәстүрлі және дәстүрлі емес бұқаралық мерекелерді ұйымдастыра және өткізе алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәдени- тынығу жұмысы туризмі
Курс білім алушыларға Қазақстандағы және шетелдегі мәдени-демалыс жұмыстарының туризмін дамытуды ұйымдастыруда теориялық және практикалық дағдыларды береді. Білім алушыларда туристік демалыс саласындағы қоғамдық-мемлекеттік саясаттың теориялық және практикалық білімін қалыптастырады. Адамның туристік демалыстағы рекреациялық және рухани қажеттіліктерін қанағаттандырудың әлеуметтік-педагогикалық жағдайларын зерттейді, танымдық-ойын-сауық және рекреациялық-сауықтыру туристік демалысын ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз етудің ерекшеліктерін оқытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу қызметіндегі инновациялық технологиялар
Курс білім алушыларды бос уақытты ұйымдастыру саласындағы жаңа жетістіктермен таныстырады. Бос уақыт саласындағы қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайға, бос уақыт стратегиясының жалпы сипаттамасы мен типологиясына сипаттама беріледі. Қазіргі қоғамдағы бос уақытты реттеу мәселелерін және мәдени-демалыс бағдарламаларының инновациялық нысандарын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шоу, ойын-сауықтық бағдарламаларды ұйымдастыру
Пән шоу-бағдарламалардың түрлерін, негізгі кезеңдерді құру және дамыту принциптерін, ұйымдастырушылық, маркетингтік, қаржылық, нормативтік-құқықтық аспектілерді, шығармашылық және басқарушылық құрамдарды, шоуды ұйымдастырудың технологиялық кезеңдерін зерттейді. Мәдени – демалыс шоу-бағдарламаларын көркем-музыкалық безендіру дағдыларын қалыптастырады, инновациялық технологияларды пайдалана отырып, түрлі бағыттағы және халық-көрермендердің әртүрлі санаттары үшін концерттер, музыкалық-театрландырылған қойылымдар, мерекелік-ойын-сауық іс-шараларын құру және ұйымдастыру дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ансамбль және оркестр аспаптарын оқыту
Курс ансамбль және оркестр құрамына кіретін музыкалық аспаптарды жеке оқытуға негізделген. Курсты оқыту барысында білім алушы фольклорлық, халық аспаптарымен таныстырылып, сол аспапты меңгеріп, ансамбльдік орындаушылық дағдыларына, көпшілік алдында, өнер көрсетуге үйретеді. Бос уақыт жұмысы саласында практикалық қызметте олардың шығармашылық қабілеттерін дамытады. Оқыту нәтижесінде музыканттардың тәжірибелеріне сүйене отырып, болашақ мамандардың бойында ансамбльдік ұжымдар жетекшісінің ұйымдастырушылық қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ойын-сауық индустриясы және тарихи демалыс орындары
Курс білім алушыларды "ойын-сауық индустриясы" ұғымымен және оның мәдени-демалыс саласындағы рөлімен таныстырады. Кино, хореография, музыка сияқты өнер түрлеріне қызығушылықты дамытады. Тарихи жерлерде әртүрлі іс-шараларды ұйымдастырудың әдістері мен ерекшеліктерін игереді. Болашақ маман тәрбиесіндегі тарихи орындардың маңыздылығын ескере отырып, білім алушылардың патриоттық сезімдерін арттырады. Ұлттық мәдениет пен демалыс дамуының тарихи кезеңдерін оқытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби дайындықтың жоғары деңгейін көрсетеді, тәрбие-педагогикалық үдерістің заңдылықтарын және қоғамның құқықтық нормаларын, философиялық, эстетикалық, психологиялық - педагогикалық ғылымдардың негіздерін, Қазақстан Республикасының қалыптасу негіздерін (тарих, өнер, дін) біледі. Қоғам дамуының жалпы тарихи процестері туралы, Әлеуметтік - гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі ілімдер туралы, мәдениет пен өнер саласындағы проблемалар мен процестер туралы, тұлға аралық қатынастардың этикалық және құқықтық нормалары және оларды оқу процесінде пайдалану тәсілдері туралы түсініктері бар.
- Заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ақпаратты жылдам табу, өңдеу және талдау әдістерін біледі, шығармашылық топты ұйымдастырады және басқарады, академиялық адалдық мәдениетінің принциптерін, ұйымдастырушылық процесті жобалау, ұйымдастырушылық қызметтің нәтижелерін диагностикалау, түзету, болжаудың маңыздылығын түсінеді.
- Өз қызметінде кәсіби лексиканы қолданудың әдістемесін және сөйлеу мәдениетін біледі, музыкалық сауаттылық пен музыкалық аспапта ойнаудың, вокал, дирижерлау және жасанды интеллектті қолданудың, көркемөнерпаз ұжымдармен жұмыс жасаудың негізгі дағдыларын пайдаланып ұжымдардағы шығармашылық қызметті басқара алады.
- Кәсіби қызметте қызмет көрсету әдістері, әдістері мен технологияларын меңгерген, мәдени-демалыс қызметінің теориясы мен практикасының негіздерін, қазіргі заманғы мәдени-тынығу жұмысының даму үрдістерін, мәдени бағдарламалар мен жобаларды әзірлеуді және іске асыруды, мәдениет ұйымдарындағы әдістемелік қызметті ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз етуді және үйлестіруді біледі.
- Бос уақытты ұйымдастыру барысында әлеуметтік - педагогикалық қызметтің формалары мен әдістерін, принциптерін орындауға шығармашылық көзқарасты жүзеге асыра алады.
- Мәдени мекемелерде шығармашылық және ұйымдастырушылық қызметке басшылық жасай алады; шығармашылық ұжымдарда жетекші қызметінің аса маңыздылығын айқындайды, қызмет көрсету саласында жаңа технологияларды қолданады (акт), рефлексия, инновациялық идеяларды, мүдделі тараптарды, пәнаралық байланыстарды пайдаланады.
- Режиссерлік жұмыс арқылы көркемдік-эстетикалық тәрбие, ұйымдастыру және дамыту бойынша жұмысты жүзеге асырады, сценарий-режиссерлік технологияларды пайдалана отырып ақпаратты талдай және ұсына алады, сахнада өзін ұстай білу қабілетін, Жалпы ұйымдастырушылық қабілеттерін көрсетеді, жаңа ойын-сауық іс-шараларын сахналауды жүзеге асырады, репитициялар жүргізеді, қоғамда мәдени құндылықтардың ықпалын арттыратын бұқаралық қойылымдарды сахналау процесінде шығармашылық ұжымның жұмысына басшылық жасай алады.
- Мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін маркетинг және менеджмент әдістері мен құралдарын қолдану, экономика, қаржылық сауаттылық, бизнес және кәсіпкерлік негіздері дағдыларын меңгерген, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін біледі, қызмет көрсету және ойын-сауық индустриясындағы мәселелерді шеше алады, үйірменің перспективалық және ағымдағы жұмыс жоспарларын әзірлеу, іскерлік іс-шара тұжырымдамаларын әзірлеуді және оларды іске асыруды басқаруды, іскерлік іс-шаралар бюджетін әзірлеуді, кәсіпорындарға бірыңғай корпоративтік мәдениетті қолдауды, бөлімше қызметін жоспарлауды біледі.
- Орындаушылық өнердің тарихын, қазақ және әлем музыкасы өкілдерінің өмірбаяны мен шығармашылығын біледі және мәдени –тынығу жұмысы барысында пайдалана алады, музыкалық орындаушылық қызметін жүргізеді.
- Мәдени - тынығу қызметінде мәдени - тынығу жұмысының теориясы мен әдіснамасын, актерлік шеберлік негіздерімен техникасын және сценарий жазу әдістемелерін біледі, пайдалана алады.
- Таңдалған салада ғылыми зерттеулер, академиялық жазу әдістерін біледі және оларды шығармашылық -ұйымдастырушылық қызметте қолданады.
- Ағарту саласында ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша тілде ойды логикалық және сауатты тұжырымдауды және айтуды жүзеге асырады.
Ұқсас БББ
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)