Іскерлік коммуникация этикасы мен психологиясы

  • Студенттерге іскерлік қарым-қатынастың психологиялық жағы туралы түсінік беру; студенттерге клиенттермен, әріптестермен, басшылықпен қарым-қатынас процесінде туындайтын психологиялық мәселелерді шешуге үйрету; студенттердің кәсіби қызметінің қажетті шарттары ретінде барабар психологиялық және адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға ықпал ету; студенттерге тұлғаның психологиялық және адамгершілік мәдениеті іскерлік қарым-қатынаста сәттілікке қалай ықпал ететіні туралы түсінік беру.
  • Образовательная программа 6B11102 Мейрамхана ісі мен қонақұй бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top