6B11102 Мейрамхана ісі мен қонақұй бизнесі в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өзінің кәсіби қызметін жүзеге асыру барысында, нақты өндірістік міндеттерді немесе мәселелерді шеше алатын, қонақжайлылық және мейрамхана бизнесінің гүлденуіне бағытталған, кәсіби қызметі облысында білімі бар, қазіргі инновациялық технологияларды және кәсіпкерлік дағдыларды меңгерген білікті мамандар даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Қонақжайлылық индустриясы мен зерттеулерінің негіздері
Пәннің мақсаты - студенттердің әлемдік және отандық туризм және қонақжайлық индустриясы жайлы кәсіби білімдерін қалыптастыру. сондай-ақ болашақ мамандарды әлеуметтік-мәдени сервис және туризм саласындағы дербес ғылыми зерттеулерге даярлау. Эмпирикалық және теориялық зерттеудің нақты әдістерін зерттеу, ғылыми зерттеу процедурасын, оның әр кезеңінің дәйектілігі мен ерекшелігін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық қонақ үй бизнесі индустриясы
Оқу пәнінің мақсаты: студенттердің қазіргі әлемдегі жаһандану жағдайындағы заманауи қонақ үй-туризм индустриясындағы процестер мен перспективалар туралы түсініктерін, туристік және қонақ үй қызметтерінің әлемдік нарығындағы жағдайды және ондағы Қазақстанның орнын талдау білімдері, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерттеу пәні - халықаралық қызмет көрсету саласындағы қонақ үй индустриясының рөлі мен орны, қонақ үй индустриясының даму перспективалары, қонақ үй желілері, қонақ үй кәсіпорындарының құрылымы мен негізгі қызметтері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем халықтарының тамақтану дәстүрлері мен мәдениеті
Пәннің мақсаты студенттердің әртүрлі елдердің аспаздық өнімдерін өндірудегі негізгі білімдері мен дағдыларын, ыдыс-аяқтарды жобалау және ұсыну өнерін қалыптастыру болып табылады. Кез-келген халықтың тамақтану мәдениеті ұлттық тағамдарда жинақталған және бейнеленген дәстүрлермен тікелей байланысты. Қуат-компонент жалпыадамзаттық мәдениет Әдістемелік тәсілдер әлемдік тамақтану дәстүрлері мен мәдениеттерін зерттеу. Даму тарихы мен кезеңдері тамақтану дәстүрлері. Тамақ, тамақтану және әсем өнер. Қалыптастыру принциптері әлем халықтарының ұлттық дәстүрлері мен тамақтану мәдениеттері. Діндердің қалыптасуына әсері тамақтану дәстүрлері мен мәдениеттерінің қалыптасуы Тамақтану мәдениеті мен дәстүрлері славян халықтары (Ресей, Украина, Беларусь, Польша, Чехия, Словакия, Болгария). Қалыптасу ерекшеліктері тамақтану дәстүрлері мен мәдениеттері Орта Азия халықтары. Ұлттық ерекшеліктері Еуропа халықтарының тамақтану дәстүрлері (Франция, Италия, Австрия, Германия, Испания, Англия, Швеция, Норвегия, Финляндия, Дания) Тамақтану дәстүрлері мен мәдениеті наро
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мейрамханалар мен қонақ үйлерде қызмет көрсету технологиясы
Пәннің мақсаты: мейрамхана бизнесін дамыту саласындағы білім негізін, жетекші халықаралық мейрамхана корпорацияларының мейрамхана қызметтерін ұсыну ережелерін, халықаралық мейрамхана бизнесіндегі басқару жүйелерін, қонақүйлер мен мейрамханаларды басқарудың ақпараттық технологияларын ұсыну
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Сервис кәсіпорындарының инфрақұрылымы
Пәнін игерудің мақсаты қонақ үйлердегі бизнес-процестерді дамытудың теориялық ережелері мен қолданбалы мәселелерін және туристерді орналастырудың басқа құралдарын ұсыну болып табылады. Пән қонақ үйлерде өндірісті, еңбекті және басқаруды ұйымдастырудың жалпы теориялық мәселелерін қамтиды, негізгі және қосымша қызметтерді ұсынатын қызметтердің жұмысын ұйымдастыруға арналған мәселелер қарастырылады. Бұл курс келесі тақырыптарды зерттеуді қарастырады: қонақ үйлер мен мейрамханалардың материалдық-техникалық базасы.Тамақтандыру және орналастыру кәсіпорнының басқару жүйесі. Конақ үй қызметтері жұмысын функционалды ұйымдастыру. Қосымша қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметі. Қонақтарды қабылдау және орналастыруды ұйымдастру. Қосымша қызметтер ұсыну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету сапасын бағалау әдістемесі
Пәнді оқу жоғары сапалы қызметтерді көрсету саласындағы білім мен дағдыларды алуға бағытталған, өйткені бұл қызмет көрсету өнеркәсібі мен ауыл шаруашылығында қосымша құнды қамтамасыз етуге, өмір сүру сапасын жақсартуға, қызметтердің халықаралық саудасында бәсекеге қабілеттілікке қол жеткізуге және жақсартуға мүмкіндік береді. инвестициялық ахуал. Пәнді оқудың мақсаты – қызмет көрсету секторындағы қызмет көрсетудің тиімділігі мен сапасын бағалау әдістемесін әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қызмет саласындағы брендинг
Пәнін игерудің мақсаты - студентте қызмет көрсету саласындағы брендингте заманауи әдістерді қолдану бойынша теориялық идеялар мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән тауарлар мен қызметтер саласындағы брендингтің ерекшеліктерін, қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындарда брендинг кешенінің қалыптасу ерекшеліктерін, бренд атрибуттарының ерекшелігі мен негізгі мақсатын, бренд құру мәселелерін зерттеуді және т. б., тауарлар мен қызметтер нарығында сегменттеу және позициялау ерекшеліктерін, клиенттердің адалдығы жүйесін және тауарлар мен қызметтер саласындағы бәсекелестіктің ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Туризм инфрақұрылымы
Пәнін игерудің мақсаты қонақ үйлердегі бизнес-процестерді дамытудың теориялық ережелері мен қолданбалы мәселелерін және туристерді орналастырудың басқа құралдарын ұсыну болып табылады. Пән қонақ үйлерде өндірісті, еңбекті және басқаруды ұйымдастырудың жалпы теориялық мәселелерін қамтиды, негізгі және қосымша қызметтерді ұсынатын қызметтердің жұмысын ұйымдастыруға арналған мәселелер қарастырылады. Бұл курс келесі тақырыптарды зерттеуді қарастырады: қонақ үйлер мен мейрамханалардың материалдық-техникалық базасы.Тамақтандыру және орналастыру кәсіпорнының басқару жүйесі. Конақ үй қызметтері жұмысын функционалды ұйымдастыру. Қосымша қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметі. Қонақтарды қабылдау және орналастыруды ұйымдастру. Қосымша қызметтер ұсыну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласын мемлекеттік реттеу
Пәнді игерудің мақсаты-қонақжайлылық пен тамақтану саласындағы қызметтің құқықтық негіздері мен жұмыс процесінің негіздерін зерттеу. Пән заңнама негіздерін зерттейді қауіпсіздікті қамтамасыз ету қонақ үй қызметтері мен тамақтандыру кәсіпорындары. Кешенді жүйе келесі мәселелерді қарастырады: қамтамасыз етудің техникалық құралдары; орналастыру және тамақтандыру құралдарының қауіпсіздігін қамтамасыз етудің техникалық құралдары. жүйесі ; ақпараттық тамақтандыру және орналастыру кәсіпорындарындағы қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы этика және этикет
Пән дайындықта маңызды рөл атқарады әлеуметтік қызмет көрсету саласының болашақ мамандары. Оқу бағдарламасы студенттердің кәсіби этика туралы түсініктерін Санаттар жиынтығы ретінде қалыптастыруға бағытталған, кәсіби санада болатын құндылықтар, нормалар мен ережелер маңызды бөлігі-кәсіби мораль және кәсіби қызметті реттейді. Курс этика мәселелерін білімдер жүйесі ретінде қарастырад; . Мораль: қалыптастыру, құрылымы, қасиеттері, функциялары. Іскерлік Этика (кәсіби).Бизнес этикасы және Іскерлік қатынастар. Менеджмент этикасы. Іскерлік этикет. Этикеттік нысандары іскерлік қарым-қатынас. Қызметтік этикет ережелері
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық кәсіпорындарының экономикасы
Пәнді игерудің мақсаты-білім беру бағдарламасын игеру кезеңдерін сипаттайтын білім алушылардың әмбебап, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру және студенттерде Қонақжайлылық және туризм индустриясы ұйымдарының экономикасы саласындағы білімнің базалық жүйесін қалыптастыру. Студенттердің нарықта жұмыс істейтін, қонақ үй кәсіпорнының ұйымдастырушылық құрылымы, қонақ үй кәсіпорындарының түрлері мен түрлері туралы түсініктерін қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Қызмет көрсету ұйымдарындағы кәсіби этика және этикет
Студенттерді қызметте этикетті сақтаудың теорияларымен және ережелерімен таныстыру; іскерлік этикет саласындағы қазіргі тенденциялар туралы түсінік қалыптастыру;
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі
Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандарда қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау; халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлардан, апаттардан, табиғи апаттардан қорғау және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану; жойылу салдарын жою болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Әдістемені қамтитын пән,жаратылыстану ғылымдары бойынша ғылыми зерттеулердің теориясы мен практикасы, жалпы кәсіптік және математикалық және физиканы пайдалана отырып, кәсіби білім салалары зерттеу әдістері. Пәннің мақсаты: пайдалана отырып, кәсіби мәселелерді шешуге дайындау ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі әдістері, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістерін зерттеу, жоспарлау әдістерін меңгеру эксперименттер және алынған нәтижелерді өңдеу әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән студенттерді оқыту үдерісіндегі негізгі арнайы пәндер қызмет көрсету және қонақжайлылық индустриясы үшін оқытудың барлық нысандары бірі болып табылады. Бітіруші қонақ үй және туристік қызмет көрсету ұйымдарында менеджер ретінде қонақүйлер мен туристік кешендердегі сервистік қызметті ұйымдастыру бойынша кәсіби қызметке дайын болуы керек. Менеджер қызметінің негізгі бағыттары: қызметтерді тұтынушылармен байланыс үшін байланыс аймағын ұйымдастырушылық-басқару ұйымдастыру, қонақ үйлер мен туристік кешендерде сервистік қызмет көрсетуге тапсырыстар қабылдау, қызметтерді көрсету бойынша басқару шешімдерін қабылдау, қызмет көрсету саласындағы оңтайлы шешімдерді таңдау. тұтынушыларға қызмет көрсету процесі, орындаушылар бригадасының жұмысын ұйымдастыру, қонақ үйлер мен туристік кешендерде қызмет көрсетудің прогрессивті нысандарын енгізуге қатысу және т.б. Пәннің мақсаты қызмет ету заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру қонақжайлылық индустриясы және кәсіпорын жұмысын ұйымдастыру жүйелері қонақжайлылық индустриясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жоба 1 (Қызмет көрсету саласында бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру)
Аумақтық рекреациялық жүйелердің қызмет ету негіздерін оқып үйрену рекреациялық географияның зерттеу объектісі. Алған білім оқушының бағалауға дайындалуына мүмкіндік береді аумақтардың туристік-рекреациялық әлеуеті, туризмді жобалау және рекреациялық жүйелер, туристік және экскурсиялық маршруттарды дамыту, туризмді дамытудың өңірлік және ведомстволық бағдарламалары. Қабілет бойынша қолдану негізгі тәжірибе және теориялық бойынша білім рекреациялық география және туризм, объектілер табиғи және мәдени мұра, талдау туристік- рекреациялық қажеттіліктер, және Сондай-ақ рекреациялық және турист белсенділік популяциясы, түрлері рекреациялық және турист іс-шаралар, ерекшеліктері даму турист инфрақұрылым, түпнұсқалық аумақтық рекреациялық жүйелер әлем және процестер жаһандану әлемдік туризм
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 2
-
Экономика және бизнес негіздері
Бұл пәнді игерудің мақсаты студенттерді Экономика және кәсіпкерлік негіздерімен таныстыру, ұғымдық аппаратты және бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын игеру болып табылады. Кәсіпкерлік түсінігі - бұл анықтама, түрлері, даму тенденциялары, кәсіпкерліктің рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі түсініктері. Бизнестің ұйымдастырушылық негізі. Кәсіптің қаржылық негізі. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экологиялық менеджмент
Пәнді меңгеру табиғатты қорғау қызметін басқарудың, тиімді басқару шешімдері енуінің жаңа сапалы идеологиясының қажетті атрибуты ретінде, саналы экологиялық көзқарастың қалыптасуын қамтамасыздандырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты ҚР кәсіпкерлік құқық институттары мен жемқорлыққа қарсы заңнамалар ережелерінің ортақ тұжырымдасын, кәсіпкерлік іс-әрекет саласында кәсіпкерлік кодекс нормаларының басқа да НҚА нормаларымен арақатынасын, кәсіпкерлік қарым-қатынастырдың ерекшеліктері мен оларды құқықтық реттеуді оқып білу, студенттердің бойында жемқорлыққа қарсы іс-әрекет бойынша білімдер жүйесі мен бизнес ортада болатын нақты жағдайларды шешу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: кәсіпкерлік құқық ұғымы. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Коммерциялық заңды тұлғаларды құру, қайта ұйымдастыру және тарату. Банкроттық. Кәсіпкерлік қызметтегі мүліктің құқықтық режимі. Кәсіпкерлік келісімшарттар: түрлері, мазмұны және жасасу тәртібі. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы жауапкершілік. Мемлекеттің экономикалық айналымға қатысуының құқықтық нысандары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ағарту жұмыстары сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл құралы ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
Пәннің мазмұны: кәсіпкерлік тұрғысынан ойлау негіздері. Нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу тетігі. Кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастырушылық нысандары. Кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері. Өндіріс шығындары мен фирманың кірісі. Өндіріс факторларының нарықтары (жер, еңбек, капитал). Кәсіпкерлік идеясы және оны таңдау. Құндылықты ұсыныс. Тауар, бренд, брендинг түрлері мен типтері. Бизнестік қызметті жоспарлау және басқару. Кәсіпкерлік қызметтің маркетингі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Санаторлық-курорттық бизнесті ұйымдастыру
Пәнін оқытудың мақсаты кәсіпорынды басқаруға дайындық; білімді қалыптастыру, кәсіпорынның жұмыс істеуіне мүмкіндік беретін дағдылар мен құру технологияларын меңгеру; қызметтерді тұтынушылар мен қызметтер алу үшін санаторлық-курорттық өнім саласындағы серіктестермен өзара іс-қимыл және ынтымақтастық санаторлық-курорттық бизнес.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Экология негіздері
Пәнді оқу тірі жүйелердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, адам экологиясының ерекшеліктері, экология және табиғатты қорғау туралы білімді қалыптастырады. Студенттерді табиғи ортаның жағдайын зерттеу әдістерімен таныстырады, типтік экологиялық мәселелерді шешуге үйретеді. Пәнді оқудың мақсаты студенттерде экологиялық дүниетанымды және өндіріс нәтижелерінің тиімділігін бағалау кезінде экология саласындағы білімдерін пайдалана білуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымын қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыруға және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілікті дамытуға бағытталған. Пәнді оқудың мақсаты – қоғамдағы сыбайлас жемқорлықтың туындауының мәні мен себептерін сипаттай білу, жалпы адамзаттық мәнін, шығу сипатын, сыбайлас жемқорлықтың сақталу себебін жүйелі түрде ашып көрсету, сондай-ақ оның әлеуметтік жағдайына талдау жасау. -Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және қонақ үй маркетингі
Пәнді игерудің мақсаты туристік кәсіпорынның маркетинг субъектісі ретіндегі ерекшелігін ескере отырып, экономикалық қызмет, тауар жылжыту, маркетингтік қызметтегі сату және қызмет көрсету субъектілерінің нарықтық қатынастарымен байланысты әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы болашақ мамандардың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
Пәнді оқытудың мақсаты Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласындағы нормативтік құқықтық актілерді ескере отырып, кәсіби қызмет бағыты бойынша стартап-жобаларды әзірлеу құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: Startup жобалар заманауи бизнес-кәсіпкерлік құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнес-модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталындағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бухгалтерлік есеп негіздері
Пәннің мақсаты: бухгалтерлік есептің принциптерін, мақсаттары мен міндеттерін игеру; білім алушылардың шоттар жоспарымен және негізгі бухгалтерлік құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын игеруі. Қолданыстағы ҚЕХС және ҚЕҰС, бухгалтерлік есеп қағидаттарына, нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес ұйымдарда бухгалтерлік есептің теориялық негіздерін, оны жүргізу дағдылары мен техникасын алу. Курста мыналар қарастырылады: бухгалтерлік есеп пәні мен әдісі, Бухгалтерлік баланс, шоттар және қосарланған жазба, жұмыс процесін бастапқы бақылау және ұйымдастыру, шығындарды өлшеу және ағымдағы бухгалтерлік есеп, кірістерді, шығыстарды есепке алу және қаржылық нәтижені қалыптастыру, қаржылық есептілік негіздері. Кейс мәселесін шешу қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету және қонақжайлылық саласындағы кәсіби ағылшын тілі
Пән болашақ туризм менеджерлеріне, туризм және қызмен көрсету саласындағы мамандарына қажетті кәсіби бағытталған ағылшын тілінде тілдесу үшiн, туристтiк қызметтердiң сапалы көрсетуi үшiн және шетелдік клиенттермен қажеттi ағылшын тiлiнде қарым-қатынасқа үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қоғамдық тамақтану және орналастыру индустриясындағы сервис
Мәдениет пен қызмет көрсетудің даму тарихы. Қонақ үй және мейрамхана қызметі туралы жалпы ақпарат. Қонақ үй және мейрамхана қызметінің негіздері. Қонақ үй және мейрамхана қызметінің психологиялық мәдениеті. Қонақ үй және мейрамхана қызметінің этикалық мәдениеті. Қонақ үй және мейрамхана қызметінің эстетикалық мәдениеті. Қонақ үй және мейрамхана қызметінің ұйымдастыру мәдениеті. Пәнді игерудің мақсаты оқушыларды пәннің негізгі теориялық тұжырымдамаларымен және терминологиялық аппаратымен; мейрамхана бизнесін ұйымдастырумен және қоғамдық тамақтандыру кәсіпорнын басқарумен, ас үй мен мейрамхана залының технологиялық операцияларының құрылымымен; мейрамханалық қызмет көрсету сапасының көрсеткіштерімен; мейрамхана өнімін басқаруда, әзірлеуде және сатуда заманауи технологияларды қолданумен таныстыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қонақ үй бизнесіндегі жаңа ақпараттық технологиялар
Пәнінің мақсаты бұл қазіргі заманғы қонақжайлылық қызметкерлерінің зерттеуі салалық кәсіпорындарда қолданылатын ақпараттық жүйелер мен технологиялар қонақжайлылық. Пән ақпараттық жүйелер технологияларын, ғаламдық компьютерлік желілер, ақпарат басқару жүйелерін, туристік фирмаларды және қонақ үйлер қаржылық басқару пакеттер, электронды сауда тұжырымдамасы және оның санаттарын, интернет-нарық ақпарат ресурстарын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Брондау және резервтеу жүйесі
Брондау және брондау үшін компьютерлік жүйелердің даму тарихы. Ғаламдық компьютерлік брондау және брондау жүйелері. Жетекші Global Distribution Systems (GDS) сипаттамалары. Internet Reservation Systems (IDS) – Alternative Reservation Systems (ADS). Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы брондау және брондау жүйелері. Пәнді игерудің мақсаты: студенттердің білімін қалыптастыру сервис саласындағы брондау және резервтеу технологиялары; нақты қызмет көрсету технологиясының техникалық технологиялармен байланысын түсіну оны орындау үшін қажетті құралдармен.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық коммуникация
Курс мәдениетаралық қарым-қатынас құбылыстары мен процестерінің мәні туралы түсінік қалыптастыруға және оларды санада коммуникация теориясының тұжырымдамаларын қалыптастыруға, мәдени сезімталдықты дамыту мәселелері және Батыс пен Шығыс мәдениеттерінде ауызша және вербальды емес мінез-құлықтарын түсіндіруге бағытталған. Бұл курс мәдениетаралық коммуникация теориясының негіздерін ашады, онымен танысу нәтижесінде студенттер мәдениетаралық коммуникация теориясының негізгі тұжырымдамалық ережелерін қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мейрамханаларда тамақтану мәдениеті
Пәнді оқудың мақсаты студенттерге мейрамханалар мен кафелердің құрылымы мен ұйымдастырылуы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру; туристерді тамақтандыру саласында көрсетілетін қызметтерді ұйымдастыру, қызмет көрсету қызметкерлерінің кәсіби этикасы барған сайын бәсекелестік жағдайында мейрамханада қызмет көрсету деңгейін арттырудың маңызды элементі ретінде. Қоғамдық тамақтану кәсіпорындарында заманауи технологияларды енгізу және дамыту әлеуеті. Төмен температуралы жылу "sous vide" өңдеу. Cook&Chill технологиясы . Текстуралық ас үй. Лъдомиксинг технологиясы (пакожетинг), Термомикс. Деструктивті ас үй (Центрифугалау). Дегидратация. Заманауи технологиялар мен мерзімді ұзартатын тәсілдер азық-түлік өнімдерін сақтау. Хош иіс. Foodparing жүйесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Елтану.
Пәннің мақсаты студенттерді шикізат пен азық-түлік өнімдерінің сапасын бақылау мен бағалаудың жалпы, органолептикалық, физика-химиялық, оптикалық, хроматографиялық әдістерімен және түсетін шикізат, өндірілетін өнім сапасының белгіленген нормативтік-техникалық құжаттама талаптарына, өндіріс рецептуралары мен технологиялық режимдеріне сәйкестігін тексеруді ұйымдастырумен, кәсіпорындардағы сапа менеджменті мен сертификаттау жүйесінің негіздерімен таныстыру болып табылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі PR-технологиялар
Пәнін игерудің басты мақсаты - қазіргі заманғы қоғамдағы жарнаманың басқа коммуникация ағымдарымен қатар алатын орнын, қоғаммен байланыс жүйесін қалыптастырудағы жарнаманың рөлін зерттеу, меңгеру жарнамалық хабарлама құрудың негізгі әдістері, сонымен қатар болашақ мамандарды қонақ үй мен мейрамхана бизнесіндегі қоғаммен байланыс мүмкіндіктерімен таныстыру. Пән бизнес саласындағы PR-ны, қоғамдық қатынастардың әлеуметтік-психологиялық аспектілерін және бизнес пен коммерциядағы жарнаманы, бизнестегі жарнаманың орны мен рөлін, бизнестің әр түрлі салалары үшін жарнама мен қоғамдық қатынастарды, шағын және орта бизнестегі жарнама мен қоғамдық қатынастарды ұйымдастыруды, орта компания, сауда, өнеркәсіп және қаржы саласындағы қоғаммен байланыс қызметін басқаруды, корпоративті имиджді қалыптастыру және жылжытуды, корпоративті имиджді қалыптастыру және насихаттауды зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру
Курсты оқыту мақсаты мен міндеттері - туризмді ұйымдастыру және басқаруға дайын кең ой-өрісті мамандарды даярлау. Студенттерді туристік кәсіпорын ұйымдастыру негіздері, туристерді қабылдау және маршрут бойынша жөнелту, кәсіпорында істейтін менеджерлер мен мамандардың лауазымдық міндеттерін атап өңдеу, туристік кәсіпорынды мемлекеттік тіркеу мен лицензиялау үшін құжаттар пакетін құрастыру, туристердің қауісіздігін қамтамасыз ету, туристерге мәдениетті және сапалы қызмет ету, сонымен қатар ішкі және шетел серіктестермен жұмыс атқару ерекшеліктері жөнінде білім беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Арнайы тағайындалған және қоғамдық тамақтану тағамдарының технологиясы
Қоғамдық тамақтандыру өнімдерін өндірудің технологиялық схемасы. Тамақ өнімдерінің технологиялық қасиеттері. Көкөністерден, жемістерден, саңырауқұлақтардан аспаздық өнімдер өндіру. Тұздықтар. Балық және балық емес теңіз өнімдерінен жасалған өнімдер. Ет және ет өнімдерінен жасалған өнімдер. Ауылшаруашылық құстары мен қоян өнімдері. Жұмыртқа, жұмыртқа өнімдері және сүзбе өнімдері. Жарма, бұршақ және макарон өнімдерінен жасалған өнімдер. Теңдестірілген тамақтану, ұтымды тамақтану. Емдік-профилактикалық, емдік, диеталық, барабар тамақтану. Диеталардың сипаттамасы. Негізгі, арнайы, түсіру диеталары. Кейбір ауруларға арналған емдік тамақтану ерекшеліктері. Балалардың ұтымды және емдік тамақтануы. Оқушыларды тамақтандыруды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Халықаралық туризмнің географиясы
Оқу пәнінің мақсаты – туристік сұраныс пен ұсыныстың аумақтық саралануы туралы идеяларға негізделген халықаралық туризм концепциясына негізделген туризм және қонақжайлылық саласындағы заманауи маманның кәсіби дүниетанымы мен құзыреттілігін қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жоба 2 (Туристік және мейрамхана-қонақ үй кешендерін жобалау)
Пән туристік және қонақ үй-мейрамхана кешендерінің құрамына кіретін кәсіпорындардың жоспарлы ұйымдастырылуы, олардың материалдық-техникалық базасы, техникалық жабдықталуы, тұрғын үй және қоғамдық үй-жайларды жобалау және пайдалану талаптары туралы нақты түсінік береді, еңбек қорғау және демалыстағы адамдардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешуге көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 2
-
Шағын қонақ үй бизнесі
Оқу пәнінің мақсаты: бәсекеге қабілеттілігі жоғары жағдайда қонақжайлылық қызметтерін өндіру процесінің мазмұнын, мәнін және әдіснамалық негіздерін ашу. Негіздері қызмет салалары қызметтерін ұсыну. Индустрия терминологиясы Қонақжайлылық және туризм. Халықаралық туристік қонақ үй қызметінің құқықтық актілері. Шағын қонақ үй бизнес: даму тенденциялары. Ұйымдастырушылық және шағын қонақ үйдің басқару құрылымдық кешені. Шағын қонақ үй кешенінде тамақтандыруды ұйымдастыру. Маркетинг, адам ресурстар және мәдениет қызмет көрсету индустриясы Қонақжайлылық және жалпы сапаны басқару. Бәсекелестік және шағын қонақ үй бизнесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Қонақ үйлер мен мейрамханалар менеджменті
Пәннің мақсаты - студенттерге қонақ үй мен мейрамханаларды басқару принциптері мен әдістеріне негізделген нарықтық аспектілерді басқару практикасына енгізуге мүмкіндік беретін білім беру; әр түрлі меншік нысандарындағы қонақ үйлер мен мейрамханаларға арналған басқару жүйелерінің бөлімшелері мен қызметтерін талдауға үйрету; басқару шешімдерін қабылдауға, келіссөздер жүргізуге, қызмет көрсететін персоналды тиімді басқаруға үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Туризмдегі жарнамалы-ақпараттық қызмет
Туристік бизнестегі жарнаманың түсінігі, мәні және функционалдық бағдары. Жарнамалық қызметтің теориялық негіздері. Туристік компания түсінігі және оның туристік бизнестегі жарнама құралы ретіндегі имиджі. Жарнама процесінің дамуы мен ерекшеліктері. Жарнамалық стратегия және шығармашылық кешен. Негізгі жарнама құралдары. Жарнама тарату арналары. Пәннің мақсаты студентте қоғаммен байланыс қызметі туралы кешенді түсінік қалыптастыру, PR-Департаменттің жұмыс істеуінің негізгі сәттерін білу, медиасферада қолданылатын заманауи технологияларды қолдана отырып, әртүрлі нысандарда коммуникациялар құру арқылы мақсатты аудиториямен тиімді өзара әрекеттесуді жүзеге асыру мүмкіндігі болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Желілік қонақ үй бизнесі
Пәнді игерудің мақсаты интеграция процестерін тереңдету мен кеңейтуді және әлемдік қызмет нарықтарында бәсекеге қабілеттілікке қол жеткізудегі фирмааралық желілік өзара іс-қимылдың рөлін ұлғайтуды ескере отырып, студенттердің стратегиялық және тактикалық шешімдер қабылдау саласында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны желілік қонақ үй құрылымдарының қалыптасуы мен дамуына байланысты бірқатар мәселелерді қамтиды. Қонақ үй жүйелерін дамытудың тарихи кезеңдері, даму стратегиялары, желілік қонақ үй бизнесін басқару формалары, қонақ үй шаруашылықтарын интеграциялау процесіне әсер ететін факторлар қарастырылады. Халықаралық қонақ үй жүйелерінің ерекшеліктері мен бағыттары, отандық қонақжайлылық индустриясының қазіргі даму тенденциялары талданады. Пәннің мазмұны қонақ үйлердің тізбектік құрылымдарының қалыптасуы мен дамуымен байланысты мәселелер кешенін қамтиды. Қонақ үй жүйесінің дамуының тарихи кезеңдері, даму стратегиялары, желілік қонақ үй бизнесін басқару формалары, қонақ үй шаруашылығының интеграциялану процесіне әсер ететін факторлар қарастырылады. Халықаралық қонақ үй жүйелерінің ерекшеліктері мен қызметі, отандық қонақжайлылық индустриясының қазіргі даму тенденциялары талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қонақ үй шаруашылығы
Пән қонақ үй индустриясының теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілерін зерттейді. Қонақ үй шаруашылығындағы экономикалық және инвестициялық саясат мәселелері талданады. Қонақ үй шаруашылығының ерекшелігін анықтау. Қонақ үй шаруашылығының негіздері және олардың мәселелері бойынша сұрақтар қарастырылып, қонақ үй бизнесіндегі таймшер нарығы енгізілді; қонақ үйді басқарудағы озық тәжірибесі бар. Пәнді меңгерудің мақсаты – қонақ үй кәсіпорындарының қызмет етуінің теориялық принциптері мен қолданбалы мәселелерін көрсету, студенттерді қонақ үй қызметтерінің қазіргі заманғы нарығымен, қонақ үйлер мен қонақ үй кешендерінің қызмет етуінің ұйымдастыру негіздерімен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы іскерлік ағылшын тілі
Пәнді оқытудың мақсаты шетел тілін ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде меңгеруді қамтамасыз ету, осы мамандық студенттерінің мәдениетаралық қарым-қатынас саласында кәсіби қызметте коммуникативтік ниетін жүзеге асыру үшін қажетті арнайы дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тағам өндірісіндегі санитария және гигиена
Пән тамақ өндірісіндегі санитария және гигиена ережелерін зерделеуді және жұмысты ұйымдастыру кезінде үй-жайға, жабдыққа, мүкәммалға, киімге қойылатын санитариялық-технологиялық талаптарды сақтауды көздейді. Курсқа келесі сұрақтар кіреді: Тамақ өндірісіндегі ластанудың ықтимал көздері. Тамақ өнеркәсібі қызметкерлерінің жеке гигиена ережелері. Бөлмелерге, жабдыққа, ыдысқа, киімге қойылатын санитариялық-технологиялық талаптар. Дезинфекция, дезинсекция, дератизация жүргізу ережесі. Жуғыш заттардың жіктелуі, оларды қолдану ережелері, оларды сақтау шарттары мен мерзімдері. Пән мейрамхана мен қонақ үй кешендеріндегі санитарлық-эпидемиологиялық жұмыстың нормативті-құқықтық базасын, орналастыруға қойылатын санитарлық талаптарды, мейрамхана мен қонақ үй кәсіпорындарының ресурстарымен қамтамасыз етілуін және техникалық құралдарын зерттейді. кешендер, гигиеналық талаптар және сақтау, тамақтандыру өнімдерін өндіру және сату, қонақ үй қызметтерін ұсыну кешендер
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Туризм саласында ойын-сауық демалысын ұйымдастыру
Пәнді оқытудың мақсаты - сапасын арттыру кәсіби бағдар негізінде бакалаврларды даярлау оқыту, теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру қызмет көрсету саласындағы анимация негіздері. Пән зерттейді: мәдениет пен демалыс арасындағы байланыс қызмет пен анимация, анимациялық қызметті ұйымдастыру ерекшеліктері, анимациялық қызметтің еңбек ресурстарын басқару, туристік тиімділіктегі анимациялық технологиялардың рөлі демалыс және анимация бағдарламаларын құру мен жүзеге асырудың кешені, технологиясы
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Желілік мейрамхана бизнесі
Пәннің мақсаты: мейрамхана мен қонақ үй бизнесін дамытуда, жетекші халықаралық қонақ үй корпорацияларының қонақ үй қызметтерін ұсыну ережелерін, халықаралық мейрамхана мен қонақ үй бизнесіндегі менеджмент жүйелерін, қонақ үй мен мейрамхананы басқарудың ақпараттық технологияларын қалыптастыру. Мейрамхана бизнесінің мазмұны мен функциялары. Халықаралық тәжірибеде мейрамхана бизнесін дамыту. Халықаралық мейрамханалар нарығының айналымы. Халықаралық мейрамханалар нарығының көшбасшылары. Тамақтандыру орындарындағы қызмет түрлері. Әр түрлі елдерден келген қонақтарға арналған тағамдардың ерекшеліктері. Жетекші қонақ үй корпорацияларындағы мейрамханалар мен барлардың ерекшелігі. Бөлме қызметі, қонақтарды қабылдау, тамақ пен сусындарды қолдау қызметі. Ұйымдастыру және кадрлармен қамтамасыз ету
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Іскерлік коммуникация этикасы мен психологиясы
Студенттерге іскерлік қарым-қатынастың психологиялық жағы туралы түсінік беру; студенттерге клиенттермен, әріптестермен, басшылықпен қарым-қатынас процесінде туындайтын психологиялық мәселелерді шешуге үйрету; студенттердің кәсіби қызметінің қажетті шарттары ретінде барабар психологиялық және адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға ықпал ету; студенттерге тұлғаның психологиялық және адамгершілік мәдениеті іскерлік қарым-қатынаста сәттілікке қалай ықпал ететіні туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қонақ үй бизнесінде мәдени-демалыс қызметтері
Оқыту студенттердің кәсіби икемділікке, тиімділікке, құзыреттілікке, іскерлікке, заманауи ойлау түрін қалыптастыруға, жаңа, озық тану және оны өз жұмысында пайдалана білуге, клиенттердің мүдделерін ескере отырып оңтайлы шешімдер қабылдауға бағытталған. мекеме. Пәнді оқытудың мақсаты – кәсіптік қызмет саласына кіріспе негізінде қонақ үй қызметтеріндегі анимациялық қызмет негіздері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, оқытудың кәсіптік бағдары негізінде бакалаврды дайындау сапасын арттыру. алған білімдерін болашақ кәсіби іс-әрекетінде қолдану қабілетін дамытатын тәжірибеге бағытталған оқу үрдісінің форматы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тамақтану физиологиясы
Тағамдық физиологиясы – тамақтанумен байланысты функционалдық процестерді зерттейтін, ағзаның қоректік заттарға (қоректік заттарға) және энергияға қажеттілігін анықтайтын, белгілі бір өмір сүру жағдайында денсаулық жағдайына сәйкес келетін адамның тамақтануын ұтымды етудің ғылыми негіздерін әзірлейтін ғылым. «Тамақтану физиологиясы» пәнін меңгеру мақсаты студенттерге рационалды тамақтану негіздері, макро- және микроэлементтер, ас қорыту химиясы туралы білім алу болып табылады. «Тамақтану физиологиясы» пәнін оқудың міндеттері тағамды тұтыну кезінде адам ағзасында болатын құбылыстарды және олардың денсаулыққа әсерін түсіну үшін қажетті білім алу болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы көшбасшылық және команда құру
Пәннің негізгі мақсаты - студенттерді көшбасшылық және команда құрудың маңызды сипаттамалармен таныстыру, сонымен қатар олардың қызмет көрсету саласындағы көріністерінің ерекшеліктерін айқындау. Тұлға психологиясы. Қарым-қатынас психологиясы. Қонақ үйдегі іскерлік қоғамдастық түрлері. Байланыс техникасы мен технологиялары. Ұжымдағы іскери байланыс. Адаптивті туризмдегі әлеуметтік өзара әрекеттестік.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сусын дайындау технологиясы
Пән суық және ыстық сусындарды дайындау технологиясын зерттеуге арналған. Курсқа келесі сұрақтар кіреді:Шай, кофе дайындау технологиясы. Какао, шоколад жасау технологиясы. Салқын сусындарды дайындау технологиясы. Сусындардың сапасына қойылатын талаптар. Сақтау мерзімі. Қоғамдық тамақтану кәсіпорындарында заманауи технологияларды енгізу және дамыту әлеуеті. Төмен температуралы жылу "sous vide" өңдеу. Cook&Chill технологиясы . Текстуралық ас үй. Лъдомиксинг технологиясы (пакожетинг), Термомикс. Деструктивті ас үй (Центрифугалау). Дегидратация. Заманауи технологиялар мен мерзімді ұзартатын тәсілдер азық-түлік өнімдерін сақтау. Хош иіс. Foodparing жүйесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Оқиғалы менеджмент
Пәннің мақсаты – коммуникациялық жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру қабілетін дамыту; сатылымдарды, соның ішінде медиа өнімдерін арттыруға көмектесетін іс-шараларды ұйымдастыру, маркетинг стратегиясын әзірлеу және жылжыту нәтижелерінің тиімділігін, соның ішінде медиа өнімдерін бақылау және бағалау. Міндеттері: білімді қалыптастыру: - жобалық іс-әрекет негіздері; жарнамалық және PR жобаларын ұйымдастыру принциптері мен кезеңдері; жобаны жоспарлаудың негізгі әдістері; медиа-жоспарлау әдістері; - бюджеттеу негіздері; -іс-шараларды басқарудың маркетингтік технологиялары; іс-шараларды басқаруда жарнамалық кампанияны ұйымдастырудың негізгі принциптері; - оқиғаларды басқару саласындағы тиімділікті бағалау әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Қонақ үйлер мен мейрамханалардағы персоналды басқару
Оқу пәні курсының мақсаты іргелі нәрсені түсіну болып табылады ескере отырып, орналастыру орындары мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының персоналын басқару принциптері өзгерістер жағдайындағы аймақтың әлеуметтік-экономикалық даму ерекшеліктері, қазіргі уақытта Қазақстан экономикасында орын алуда.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы адам ресурстарын басқару
Персоналды басқару – бұл кәсіпорынды өзіне жүктелген еңбек функцияларын тиімді орындауға және персоналды оңтайлы пайдалануға қабілетті білікті кадрлармен қамтамасыз етуге бағытталған практикалық қызмет. Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін, қызмет көрсету саласында персоналды басқару саласында ұйымдық-экономикалық қатынастарды қалыптастыруға дайындықты қамтамасыз ету; кәсіпорынның персоналына қатысты басқару шешімдерін қабылдайтын персоналды жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Тамақтандыруды ұйымдастыру
«Қоғамдық тамақтандыруды ұйымдастыру» пәнін меңгеру мақсаты студенттерде ұйым туралы білім кешенін дамыту болып табылады қоғамдық тамақтандыру қызметтері және оларды іскерлік және іс-шараларға енгізу технологиялары оқиғалар, сондай-ақ корпоративтік және өтініштерді өңдеу дағдыларын дамыту қоғамдық тамақтандыру қызметтерін көрсету үшін жеке клиенттер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Мерекелер мен банкеттер ұйымдастыру
Пәнін оқытудың мақсаты - сапасын арттыру кәсіби бағдар негізінде бакалаврларды даярлау оқыту, теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру қызмет көрсету саласындағы анимация негіздері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Мейрамхана бизнесіндегі дағдарысты басқару
Пәні бойынша оқытудың мақсаты – тыңдаушыларда Кәсіпорын экономикасын құрылымдық қайта құрудың, қолайлы инвестициялық ахуалды қамтамасыз етудің және мейрамхана кәсіпорындарын тиімді дамыту мақсатында оларды сапалы реформалаудың тиімді құралы ретінде мейрамхана бизнесінің дағдарысқа қарсы менеджменті туралы түсінік қалыптастыру. Экономикадағы циклдік көзқарас тұрғысынан кәсіпорындардың банкроттығы сияқты құбылыстың мәнін бағалау бойынша терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, кәсіпорындардың жағдайын диагностикалау мен бақылаудың маңызды проблемалары мен әдістемесімен жалпыланған және жүйелі түрде танысу, дағдарысты реттеудің негізгі жолдары мен әдістерін анықтауды үйрену және банкроттық кәсіпорындарды қаржылық сауықтыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Байқау, түсіндіру, талдау, қорытынды жасай білу, бағалау қабілеті, сыни ойлау қабілеттеріне, шығармашылық қабілеттеріне ие, өзін-өзі дамытуға қабілетті
- Әр түрлі әлеуметтік жағдайларда баламалы бағдарлай біледі, топта жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғайды, жаңа шешімдер ұсына алады
- Университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастыру және қатысу кезінде азаматтық және патриоттық, рухани Жаңғыру-қоғамдық сананы жаңғырту, Қазақстанның Үшінші жаңғыруы идеяларының негізінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (А2, B1, B2 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгергендігін көрсетеді
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласындағы нормативтік құқықтық актілерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағытында стартап жобаларын әзірлейді және оларды экономиканың әртүрлі салаларында жүзеге асырады
- Туристік ұйымның менеджмент және маркетинг функциялары қалыптастыру дағдылары Меңгерген, клиенттермен іскерлік әңгіме жүргізудің ,психологиялық негіздерін, шет тілінде кәсіби әңгімелер, тұсаукесерлер жүргізу
- Қазақстан Республикасында туризм секторын реттейтін құрылымы туралы білімдерін көрсетеді және әлемдік тамақ және қонақжайлылық индустриясының дамыту тенденцияларын біледі
- Келушілерге қызмет көрсету бағдарламасын құрастыруды, ақпараттық сұхбаттарды ұйымдастыруды, мейрамханалар мен қонақүйлердің жұмысын үйлестіруді біледі. Тамақтану кәсіпорнының және тұтынушыларға қызмет көрсетудің тиімділігін қамтамасыз ету дағдыларына ие
- Қонақ үй және мейрамхана бизнесінің даму стратегиясын жоспарлау және жүзеге асыру, сату жоспарларын жүзеге асыру және бизнес-процестердің сақталуын бақылау дағдылары бар
- Қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуындағы, кәсіпкерлікті басқару жүйелеріндегі өзгерістерге бейімделу
- Қонақ үй және мейрамхана бизнесін басқару жүйесінде заманауи ақпараттық технологияларды қолданады
- Қонақ үй қызметі, қонақ үй бизнес заңнамалық және нормативтік–құқықтық базасын, қонақ үй бизнесіндегі инновация саласын, қонақ үй қызметтерін ұсыну, қонақ үй сервисі туралы базалық білімі бар
Ұқсас БББ
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B11102 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі
«Тұран-Астана» университеті
6B11102 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
«Тұран» университеті
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Қазақ спорт және туризм академиясы
6B11102 Қонақ үй-мейрамхана бизнесі
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B11102 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті