Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Туризмдегі жарнамалы-ақпараттық қызмет
-
Туристік бизнестегі жарнаманың түсінігі, мәні және функционалдық бағдары. Жарнамалық қызметтің теориялық негіздері. Туристік компания түсінігі және оның туристік бизнестегі жарнама құралы ретіндегі имиджі. Жарнама процесінің дамуы мен ерекшеліктері. Жарнамалық стратегия және шығармашылық кешен. Негізгі жарнама құралдары. Жарнама тарату арналары. Пәннің мақсаты студентте қоғаммен байланыс қызметі туралы кешенді түсінік қалыптастыру, PR-Департаменттің жұмыс істеуінің негізгі сәттерін білу, медиасферада қолданылатын заманауи технологияларды қолдана отырып, әртүрлі нысандарда коммуникациялар құру арқылы мақсатты аудиториямен тиімді өзара әрекеттесуді жүзеге асыру мүмкіндігі болып табылады.
-
Образовательная программа 6B11102 Мейрамхана ісі мен қонақұй бизнесі
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 6