Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01509 Химия-биология в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Химия - Биология" білім беру бағдарламасы бойынша өңірдің педагог кадрларының қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған кәсіби құзыреттілікке ие білікті педагог кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Педагогика
Бұл пәнді оқыту студенттерді ғылыми білім саласы ретінде педагогиканың әдіснамалық негіздерімен, тұтас педагогикалық процестің мазмұнымен және құрылымымен таныстыруға бағытталған. Қазіргі мектептегі оқу процесінің негізгі формалары мен құрылымы айқындалады. Мектептің оқу-тәрбие процесінде қолданылатын негізгі әдістер, формалары және құралдары анықталады, сондай-ақ педагогикалық этиканың негіздері мен педагогикалық қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға негіз болады. Қазіргі заманғы білім беру және тәрбие технологиялары, мектепті және мектеп құжаттамасын басқару мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология және адам дамуы
Бұл пән адам психикасының жасерекшелік даму динамикасын, психикалық процестер мен тұлғаның психологиялық қасиеттерінің онтогенезін, адамның уақыт өте келе өзгеруін және осы құбылыспен байланысты жеке тұлғаның әлеуметтену ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми және экологиялық білім негіздері
Ғылыми және экологиялық ойлаудың даму тарихы. Ғылым әдістемесі. Ғылыми зерттеулердің негізгі әдістерінің сипаттамасы. Ғылыми зерттеудің кезеңдері мен реттілігі. Ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді талдау және зерттеулерді ұйымдастыру. Ғылыми жұмыстар зерттеу нәтижелерін ұсыну нысаны ретінде: түрлері мен ерекшеліктері. Экологиялық зерттеулердегі жүйелік тәсілдің негіздері: мақсаты мен міндеттері. Биологиялық қауіпсіздіктің құрамдас бөліктерінің бірі ретінде адам өмірінің қауіпсіздігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
Пән мемлекет және құқық, норма түсінігі және құқықтық мемлекеттің әрекеті, құқықтық қатынастар және құқықтық жауапкершілік, нарықтық экономика саласындағы білім, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік қызмет туралы түсінік қалыптастырады. Сонымен қатар, сыбайлас жемқорлық көріністерінің заңдылықтары мен механизмдерін және онымен күресу әдістерін, заманауи нарықтық инфрақұрылымның негізгі элементтерін зерттейді және өз ісін ашу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Бұл пән болашақ педагог мамандарға балалар мен жасөспірімдердің өсу, даму заңдылықтарын, ағза, ағза жүйелері және олардың жас ерекшеліктері туралы, сонымен қатар оқыту шарттары, оқушыларға тәрбие берудің әсері, оқу бөлмелеріне қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жасындағы балаларға арналған оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың гигиеналық негіздері туралы заманауи мәліметтер береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Цитология және гистология
Цитология және гистология негіздері, жасушаларды зерттеу әдістері, жасушалардың химиялық құрылымы, прокариоттар мен эукариоттар жасушаларының құрылымдық ерекшеліктері: цитоплазма, плазмалық мембрана, цитоплазма органоидтары, жасуша ядросының құрылымы, сондай-ақ ақуыз биосинтезі, эпителий және дәнекер тіндер, бұлшықет тіндері, жүйке жүйесінің тіндері, гистогенез және жасушалар мен тіндердің бекітілген препараттарын дайындау әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Иммунология
Иммунология ғылым ретінде. Иммунологияның даму тарихы. Иммунология жетістіктерінің маңызы. Иммунитет теориясы. Туа біткен және жүре пайда болған иммунитетті қалыптастыру. Спецификалық емес иммунитет. Иммундық жүйенің жалпы ұйымдастырылуы және мүшелері. Спецификалық (лимфоциттік) иммунитеттің жалпы сипаттамасы. Иммуноциттер. Молекулалық иммунология. Клеткалық иммунология. Жасушалардың өзара әрекеттесуі және иммундық жауап. Иммунитеттің бұзылуы. Аутоиммунды процестер мен аурулар. Аутоиммунды реакциялардың механизмдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы және молекулалық генетика
Генетиканың даму тарихы, тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің материалдық негіздері, нуклеин қышқылдарының құрылымы мен түрлері, организмдердің көбею түрлері, моно-, ди - және полигибридті кресттер, белгілердің мұрагерлік заңдылықтары, генетикалық талдау негіздері, тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясы, организмдердің өз-гергіштігінің түрлері мен себептері, ген құрылымы, генетика проблемаларының қазіргі жағдайы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Бұл пән тәрбиені тұтас педагогикалық процесте қарастырады, "тәрбие", "тәрбие процесі", "мектептің тәрбие жүйесі", «тәрбие жұмысындағы педагогикалық технологиялар» туралы түсініктерді қалыптастырады. Осы курсты оқу барысында тәрбие жұмысының ерекшеліктері, оқушылар ұжымын қалыптастыру, мектептің ата-аналарымен педагогикалық өзара әрекеттесу технологиясы, тәрбие саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жинақтау , сондай-ақ қалыптасқан кәсіби құзыреттері бар орта білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызмет үшін қажетті академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениеті қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өсімдік селекциясының генетикалық негіздері
Өсімдік геномының ерекшеліктері. Геномдық талдаудың негізгі әдістері. Митохондриялық және пластидтік геномдардың жұмыс істеуі. Автополиплоидтардағы мутациялық және модификациялық өзгергіштік.Полиплоидты қатарлар. Қашықтан будандастыру. Аллополиплоидия және мәдени өсімдіктердің пайда болуы. Хромосомалардың гомологиясын талдау әдістері. Анеуплоидтарды алу әдістері. Ұқсас және гомологиялық мутациялар. Хлорофильді мутациялар. Өсімдіктердің хромосомалық және гендік-инженерлік селекциясы. Генетикалық инженерияның мүмкіндіктері мен жетістіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі менеджмент
Бұл пән менеджменттің мазмұнын кәсіби қызметтің ерекше түрі ретінде ашуға бағытталған.Бұл ғылымның отандық және шетелдік авторлардың жұмыстарында дамуы байқалады. Білім беру жүйесін басқарудың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларының мазмұны, басқару қызметінің психологиялық аспектілері, принциптері мен тетіктері ашылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы және бейорганикалық химия
Атомдық-молекулалық ілім. Химияның негізгі ұғымдары мен заңдары: құрамның тұрақтылығы, зат массасының сақталуы, Авогадро заңы. Химиялық термодинамика, химиялық кинетика негіздері; химиялық тепе-теңдік туралы ілім. Ерітінділер, Тотығу реакциялары; Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Периодтық заң және Д. И. Менделеев жүйесі. Химиялық байланыс, оның түрлері. Бейорганикалық қосылыстар мен қарапайым заттар номенклатурасы. Кешенді қосылыстар. Химиялық заттармен жұмыс істеу қауіпсіздігінің ережелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топырақ микробиологиясы
Топырақ микробиологиясының даму тарихы. Топырақта кездесетін бактериялар мен актиномицеттердің негізгі топтары. Топырақ микроорганизмдерінің биосферадағы заттар мен энергияның өзгеруіне және биогеоценоздардың жұмысына қатысуы. Топырақ түзуші процестер.Топырақ микроорганизмдерінің экологиясы мен географиясы және топырақ биодиагностикасы мәселелері. Топырақ ағзалары әлеміндегі биологиялық байланыстардың түрлері. Топырақ микроорганизмдерін оқшаулау және өсіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микробиология және вирусология
Микробиология ғылым ретінде. Прокариоттардың, эукариоттардың, вирустардың салыстырмалы сипаттамасы: жасушалық басқару, тамақтану мен тыныс алу түрлерінің әртүрлілігі, метаболизм деңгейі, көбею энергиясы, гендік паразитизм. Бактериялардың морфологиясы, анатомиясы, өсуі және көбеюі. Микроорганизмдердің. Микроорганизмдердің экологиясы. Микроорганизмдердің өсімдіктермен,жануарлармен,адамдармен қарым-қатынасы. Симбиотикалық байланыстар. Паразитизм. Вирустардың морфологиясы, құрылымы және химиялық құрамы. Вирустардың жіктелуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биотехнологияға кіріспе
Биотехнологияның пәні, мақсаттары, міндеттері және дамуперспективалары. Оны фармакология мен медицинада, табиғатты қорғауда және экономикалық мақсаттарда қолдану мүмкіндіктері. Биотехнологияның жаңа бағыттары биологиялық белсенді заттардың көзі ретінде өсімдіктер мен жануарлар биотехнологиясының объектілері пайдаланылады. Микроорганизмдер (бактериялар және жоғары протисттер) медицинада, ауыл шаруашылығында биотехнологияның негізгі объектілері қолданылады. Тау-кен өнеркәсібінде микроорганизмдерді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Элементтер химиясы
Негізгі химиялық жүйелер мен процестер. Заттардың реактивтілігі, заттарды химиялық сәйкестендіру әдістері.Элементтер химиясы саласындағы жаңа жаңалықтар. Адам ағзасындағы химиялық элементтер: макро-және микроэлементтер, олардың қосылыстары. Жасерекшілік-жыныс топтарының және адам денсаулығының жай-күйін ескере отырып, микроэлементтердің жетіспеушілігі мен артықшылығы және теңгерімсіздігімен байланысты аурулардың алдын алу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлар зоологиясы
Зоология ғылым ретінде, жануарлар эволюциясының негізгі заңдары. Қарапайымдар патшалығы: Саркомастигофоралар, Инфузориялар типтері. Көпжасушалылар патшалығы: Жалпақ құрттар, Немертиндер, Жұмыр құрттар, Буынаяқтылар, Былқылдақденелілер, Тікенектілер. Жартылайхордалылар. Хордалылар типінің жалпы сипаттамасы: хордалылар тип тармағы, бассүйексіздер және бассүйектілер тип тармақтары. Омыртқалылар тип тармағының сипаттамасы, кластары: Дөңгелекауыздылар, Шеміршекті, сүйекті балықтар, Қосмекенділер, Бауырменжорғалаушылар, Құстар, Сүтқоректілер. Бір және көп жасушалы паразиттік жануарлар, тіршілік қауіпсіздігі үшін олармен күресу шаралары.Хордалылар типінің жалпы сипаттамасы, Қабықшалылар, омыртқалылар тип тармағының сипаттамасы, кластары, Шеміршекті және Сүйекті балықтар кластары, Қосмекенділер, Бауырымен жорғалаушылар, Құстар, Сүтқоректілер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Клеткалық биотехнология
Жасушалық биотехнологияның қысқаша тарихы мен даму кезеңдері. Жасушалық биотехнологияның теориялық негіздері. Геномика, протеомика және биоинформатика. Жасушалық биотехнология объектілері. Жасушалар және қосалқы жасушалық макромолекулалық құрылымдар және оларды пайдалану. Соматикалық будандастыру. Микробиологиялық жүйелердің жасушалық биотехнологиясы. Жасушалық биотехнологияны эукариоттық жүйелерде қолдану. Медицинада, ауыл шаруашылығында және қоршаған ортаны қорғаудағы жасушалық биотехнология.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясы
Өсімдік жасушаларының басқа тірі организмдермен ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Өсімдік жасушаларының, ұлпаларының құрылысы. Өсімдіктердің вегетативті және генеративті мүшелері және олардың анатомиясы. Өсімдіктердің көбею түрлері, типтері және морфофункционалды ерекшеліктері. Гүл және оның құрылысы. Гүл формулалары, диаграммалары және өсімдікте гүлдердің орналасуы. Тұқым мен ұрықтың құрылысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Бұл пән жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті білім беру жүйесі туралы тұтас көзқарасты, инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін мен ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін қарастырады, сондай-ақ даму және мінез-құлықтың әртүрлі ерекшеліктері бар балалармен жұмыста кәсіби әрекеттердің алгоритмін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бөлме және бау-бақша өсімдіктерін өсіру
Гүл өсірудің биологиялық негіздері; үйде өсірілетін өсімдіктердің алуан түрлілігі, жіктелуі және паспорттауы, гүлді өсімдіеткрдің шығу тегі; гүлді өсіру; гүлдерді үй-жайларға орналастыру; ашық, жабық топырақтағы гүлді өсімдіктерді өсірудің агротехникасы; жасыл екпелерді жобалау; флористика, дизайн; учаске дизайнындағы гүлзарлар; гүлзарлар мен тасты учаскелерді орналастыру; оқу-тәжірибелік учаске: ұйымдастыру, құрылым.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам және жануарлар анатомиясы мен физиологиясы
Адам және жануар анатомиясы мен физиологиясы өзара байланысты ғылымдар. Жануарлар жасушасының құрылысы және оның өсімдік жасушасынан айырмашылығы. Жануарлар ұлпаларының құрылысы және жіктелуі. Мүшелер, мүшелер жүйесі. Мүшелер қызметінің байланысы олардың құрылысымен (морфологиялық және қызметтік сипаттамалары). Негізгі мүшелер жүйелерінің физиологиясы мен реттелуі: қозғыш, орталық жүйке жүйесі, сенсорлық, жүрек-тамыр, тыныс алу, шығару, ас қорыту. Зат алмасу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ(орыс) тілІ
«Кәсіби қазақ (орыс) тілі» пәні өзінің кәсіби қазақ (орыс) тілдік көрінісінде ақпараттық - коммуникациялық бағыттағы пәндердің базалық категориялық-ұғымдық аппаратын және кәсіби терминологиясын меңгеруге бағытталған. Мамандық бойынша қазақ (орыс) тілінде пәндік сала мазмұнының сипаттамасын қалыптастырады, кәсіби қазақ (орыс) тілінің мамандық пәндерімен байланысын орнатады; мамандық бойынша дипломдық жұмысты жазу және қорғау біліктері мен дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Декоративті бақша шаруашылығын ландшафты негізде жоспарлау
Ландшафтық жобалаудағы ашық топырақтағы сәндік өсімдіктер; ландшафтық бақ-саябақ өнерінің объектісі ретіндегі ландшафт; ландшафтық композиция; жасыл екпелердің жіктелуі; қалалық және ауылдық ландшафттар жүйесіндегі сәндік шөпті өсімдіктер; елді мекендерді көгалдандыру принциптері; заманауи бақ-саябақ дизайны; заманауи ландшафтық дизайнның өзекті үрдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары жүйке қызметінің физиологиясы
ЖЖҚ туралы ілім. Мидың функционалды ұйымдастырылуы. Сенсорлық жүйелер: құрылысы мен қызметі принциптері. Сенсорлық жүйелер: көру, есту және олардың бөлімдері. Рецепторлардың классификациясы. Жоғары жүйке қызметі. Негізгі ұғымдар мен принциптер. Шартты және шартсыз рефлекстер. Жады және классификацияның әртүрлі түрлері. Жадының құрылымдық-функционалдық негіздері. Ұйқы: мағынасы және түрлері. Эмоция. Іс-әрекетті ұйымдастырудағы оның рөлі. Адамның ЖЖҚ ерекшеліктері. Сөйлеу және оның функциялары. 1 және 2 сигналдық жүйелердің өзара әрекеттесуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны оқыту әдістемесі
Биологияны оқыту әдістемесі педагогикалық ғылым және оқу пәні ретінде. Биологиялық білім берудің даму кезеңдері мен үрдістері және биологияны оқыту әдістемесі; биологиялық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері, міндеттері, мазмұны; жаңартылған бағдарлама бойынша биологияны оқыту процесінің ерекшеліктері, технологиялық негіздері; биология бойынша оқушылардың жетістіктерін критериалды бағалаудың әдістемелік негіздері; дескрипторлар және оларды құрастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аналитикалық химия
Аналитикалық химия пәні. Сапалы талдау. Сапалық талдаудағы аналитикалық реакцияларға қойылатын талаптар. Аналитикалық реакциялардың сыртқы белгілері, ерекшелігі, селективтілігі, сезімталдығы. Катиондар мен аниондарды аналитикалық жіктеу принциптері. Сандық талдаудың химиялық әдістері және оларды қолдану. Гетерогенді жүйелердегі химиялық тепе-теңдік. Гравиметрияның теориялық негіздері. Гомогенді жүйелердегі химиялық тепе-теңдік. Химиялық талдаудағы органикалық реагенттер мен кешенді қосылыстар. Химиялық заттармен жұмыс істеу қауіпсіздігінің ережелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық және коллоидтық химия
Физикалық және коллоидтық химияның дербес пәндер ретінде пайда болуы. Зат құрылымы туралы ілім негіздері. Химиялық термодинамика негіздері. Химиялық кинетика. Химиялық тепе-теңдік. Ерітінділер. Фазалық тепе-теңдік. Диаграмманың жағдайы. Электрохимиялық процестер. Беткі құбылыстар. Дисперсті жүйелер, олардың тұрақтылығы және коагуляциясы. Әртүрлі әдістермен дисперстік жүйелерді алу және тазарту. Дисперсті жүйелердің жеке кластары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Полимерлер химиясы
Полимерлер химиясы зерттеу объектілері синтетикалық және табиғи текті полимерлер болып табылатын ғылым ретінде. Олардың классификациясы, номенклатурасы және химиялық құрылысының ерекшеліктері. Синтетикалық органикалық, органоэлементтік, бейорганикалық және табиғи полимерлер. Полимерлену және сополимерлену түрлері: радикалдық, катиондық, аниондық және иондық координациялық, эмульсия. Көрсетілген полимерлену процестерінің ерекшеліктері. Полимерленудің тежегіштері мен реттеушілері. Поликонденсация: тепе-теңдік және тепе-теңдік емес. Полимерлердің және полимерлі композициялық материалдардың химиясы мен физикасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Пән кәсіби тілді адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде зерттейді (мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Шет тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда пайдалану. Мамандық бойынша пәндік сала мазмұнының шет тіліндегі сипаттамасы. Кәсіби құзіреттілік: шет тіліндегі мәтіндерде бағдарлау, кәсіби мазмұнды монологиялық айту, ресми, кәсіби сипаттағы хат жазу кезінде ойларды, пайымдауларды, ақпаратты ұсыну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өсімдіктер систематикасы
Төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің жалпы сипаттамасы, көк-жасыл балдырлар бөлімі, балдырлар бөлімдері: жасыл, харовалар, эвглен, пиррофиттер, сары-жасыл, диатомдар, саңырауқұлақтар бөлімдері, қыналар бөлімі, жоғары өсімдіктер, бөлімдер: мүк, Риниофиттер, Плауоид, жылқы, Папоротник, Гимоспермалар бөлімі, Ангиоспермалар бөлімі, кластар: екібұрышты, Монокотилондар, жалпы сипаттама, эволюцияның маңызды бағыттары. Гербаризация және өсімдік түрлерін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Биологияны оқытудың заманауи әдістері
Оқыту технологиясы ұғымы; оқыту технологияларының әралуандығы және ықтимал жіктелуі; оқыту технологиясын құрастырудағы маманның мағыналық-іздестіру қызметі; қазіргі заманғы оқыту; биология сабақтарында проблемалық, модульдік, жобалық, кейс-стади, интерактивті, ақпараттық-коммуникациялық оқыту, сондай-ақ жасанды интеллект технологиясын оқыту; биология сабақтарында сыни ойлауды дамыту технологиясы; биология сабақтарында тесттік технология.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Биология бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі
Биология бойынша сыныптан тыс жұмыстардың мазмұны және ұйымдастырылуы; сыныптан тыс жұмыстардың түрлері; сыныптан тыс жұмыстардың тиімділігін арттыру жолдары, құралдары; сабақтан тыс, мектептен тыс жұмыстар; биология бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстары; үйірмелерді, факультативтерді, элективті курстарды ұйымдастыру, өткізу әдістемесі; сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі нысандары мен түрлерін ұйымдастыру, өткізу әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Органикалық химия
Органикалық химия пәні. Органикалық қосылыстардың жіктелуі және номенклатурасы. Функционалдық топтар. Органикалық қосылыстардың негізгі кластары. А. М. Бутлеровтың құрылыс теориясы. Көміртек атомының электронды құрылымы және химиялық байланыстар. Көмірсутектер: алкандар, алкендер, алкиндер, алкадиендер, хош иісті көмірсутектер. Құрамында оттегі бар қосылыстар: спирттер, фенолдар, альдегидтер, кетондар, карбон қышқылдары. Құрамында күкірт және азот бар қосылыстар: аминдер, тиоспирттер. Табиғи органикалық қосылыстар: көмірсулар, майлар, ақуыздар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан флорасы
ҚР және ШҚО климатын, топырағын және флорасын бөлу ерекшеліктері, ағаш-бұта флорасын интродукциялау, мәдени флора мен арамшөптер, флористикалық зерттеу әдістері, ҚР және ШҚО флорасын жүйелі талдау, флораның биоморфты талдауы, флораның фитоценотикалық талдауы, өсімдіктердің экологиялық топтары, эндемизм, реликтілік талдауы, Қызыл кітап объектілері. Гербаризация және өсімдік түрлерін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Химияны оқыту әдістемесі
Химияны оқыту әдістемесі педагогикалық ғылым және оқу пәні ретінде. Химиялық білім берудің даму кезеңдері мен үрдістері және химияны оқыту әдістемесі; химиялық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері, міндеттері, мазмұны; жаңартылған бағдарлама бойынша химияны оқыту процесінің ерекшеліктері, технологиялық негіздері; химия бойынша оқушылардың жетістіктерін критери-алды бағалаудың әдістемелік негіздері; дескрипторлар және оларды құрастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қолданбалы химия
Химиялық өндірістерге қойылатын қазіргі заманғы талаптар. Химия және энергетика. Шикізат. Химия өнеркәсібіндегі су. Қатты отынды термиялық өңдеу. Табиғи жанғыш газдарды, мұнайды қайта өңдеу. Сутегі, азот, оттегі және қышқылдар өндірісі. Металлургия туралы жалпы мәліметтер Негізгі органикалық синтез технологиясы. Жоғары молекулалық қосылыстар және оларды қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық технология
Өндірістік химиялық-технологиялық процестердің негізгі құрамдас бөліктері (химия өнеркәсібіндегі шикізат, энергетика, катализ, жабдықтар; гидромеханикалық, жылу және масса алмасу процестері). Күкірт, азот және фосфор қышқылдарын, аммиакты, мочевинаны, этиленді, парафинді және қанықпаған көмірсутектерді, құрамында оттегі бар органикалық қосылыстарды өндіру. Тұз және тыңайтқыш өндіру технологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дала өсімдіктерінің физиологиясы
Дала өсімдіктерінің негізгі топтары – суккуленттер, галофиттер, петрофиттердің вегетативтік және генеративті мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері. Олардың физиологиялық процестерінің биоэкологиялық ерекшеліктері (тыныс алуы, фотосинтезі, су алмасуы, минералды қоректенуі, өсуі мен дамуы) және су тапшылығына, жоғары тұздылыққа және тасты топыраққа байланысты бейімделу механизмдері. Суккуленттер, галофиттер және петрофиттердің негізгі өкілдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер физиологиясы
Өсімдіктер физиологиясы ғылым ретінде. Өсімдік жасушасының құрылымдық ерекшеліктері және химиялық құрамы; оның жануар жасушасынан айырмашылығы; өсімдік жасушасының тотипотенттілігі, оны өсімдіктер биотехнологиясында пайдалану; өсімдіктердің көміртекті қоректенуі: жапырақ пигменттері, фотосинтез химизмі, I, II фотожүйелердің құрамы мен функциялары, өсімдіктердің су алмасуы; минералды қоректенуі; өсімдіктердің тыныс алуы: энергия алмасу; өсімдіктердің өсуі мен дамуы, фитогормондар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық синтез
Химиялық синтездің жалпы теориялық негіздері: химиялық синтез ұғымы, химиялық процестердің негізгі заңдылықтары мен басқарылуы, бейорганикалық заттарды бөлу, шоғырландыру және тазарту әдістері, Газ, сұйық және қатты фазалардағы реакциялар. Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын синтездеу (оксидтер, гидроксидтер, қышқылдар, тұздар). Органикалық қосылыстардың синтезі. Алифатты және хош иісті қатарлардағы алмастыру реакциясы. Органикалық қосылыстардың конденсация, тотығу және тотықсыздану реакциялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың химия бойынша ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру
Химия пәні бойынша оқушылардың зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастырудың ғылыми-әдістемелік негіздері мен ерекшеліктері. Тьюторлық сүйемелдеу шеңберіндегі жобаларды басқару ерекшелігі. Зертха-налық жағдайда химиялық тәжірибелер мен бақылауларды ұйымдастыру және жүргізу. Эксперименттік далалық зерттеулер жүргізу (ауаның, су айдындарының, топырақтың химиялық құрамын анықтау). Зертханалық эксперименттерді ұйымдастыруда заманауи әдістерді қолдану. Химиялық заттармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химия есептерін шешу әдістемесі
Орта мектепте химияны оқыту процесінде есептеу міндеттерінің рөлі. Химия бағдарламасындағы химиялық есептеулердің негізгі түрлері. Химиядағы физикалық шамалар. Химиялық есептеулердің негізгі түрлері: формулалар, теңдеулер, заттардың қоспалары, ерітінділер, Тотығу реакциялары, реакция өнімінің шығымдылығы. Заттардың қоспасындағы аралас есептер, заттардың ерітінділері. Химия бойынша есептеу есептерінің шешімін тексеру және бағалау. Химия бойынша есептеу есептерін құрастыру әдістемесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Mектептегі xимиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
Химия кабинеті және оның жабдықтары; оқытудың ұйымдастырушылық нысандары жүйесіндегі химиялық эксперимент; химиялық эксперимент әдістері; химияның негізгі бөлімдерін зерделеу кезіндегі химиялық эксперименттің техникасы мен әдістемесі; химияның негізгі бөлімдерін зерделеу кезінде негізгі демонстрациялық тәжірибелер мен зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістемесі. Химиялық заттармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химия бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі
Химия бойынша сыныптан тыс жұмыстардың мазмұны және ұйымдастырылуы; сыныптан тыс жұмыстардың түрлері; сыныптан тыс жұмыстардың тиімділігін арттыру жолдары, құралдары; сабақтан тыс, мектептен тыс жұмыстар; химия бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстары; үйірмелерді, факульта-тивтерді, элективті курстарды ұйымдастыру, өткізу әдістемесі; сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі нысандары мен түрлерін ұйымдастыру, өткізу әдістемесі. Химиялық заттармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биохимия
Биохимияның негізгі даму кезеңдері және маңызды жетістіктері. Су, физика-химиялық қасиеттері және биологиялық функциялары. Аминқышқылдарының, ақуыздардың, ферменттердің, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің, дәрумендердің, гормондардың құрылымы, жіктелуі және биологиялық функциялары. Гормондардың ерекшелігі мен әсер ету механизмдері. Зат алмасу биохимиялық процестердің бірыңғай жүйесі ретінде. Ферменттердің белсенділігін реттеу механизмі. Ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің алмасуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химияны оқытудың инновациялық технологиялары
Білім беру ұйымдарында химияны оқытуды жаңғыртуда инновациялық технологияларды қолдану. Жобалау-зерттеу технологияларын, сыни ойлау мен проблемалық оқытуды дамыту технологияларын, көп деңгейлі оқыту технологияларын, ойын және интерактивті технологияларды, желілік және цифрлық технологияларды және жасанды интеллект технологияларын педагогика саласында қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық және жасыл химия
Қоршаған ортаның ластануы; элементтердің Ғаламдық биохимиялық циклдері; атмосфераның химиялық құрамының өзгеруі; табиғатқа антропогендік әсер ету. Экологиялық этика және химиялық өндіріс мәселелері. Пол Анастас пен Джон Уорнердің "жасыл химияның" он екі қағидасы. "Жасыл химияны" дамыту бағыттары. Табиғатты қорғау қызметіндегі ҚР заңнамасы. ҚР-ның өндірісті, экспортты және импортты жою, жекелеген ластаушы заттар эмиссиясын қысқарту немесе болдырмау жөніндегі халықаралық міндеттемелері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Химиядағы нанотехнология
Нанохимия және нанотехнологияның негізгі түсініктері. Нанотехнологияның даму тарихы. Заттың наноқұрылымдық элементтері: атомдар, молекулалар, фуллерендер, нанотүтікшелер, кластерлер. Кванттық нүктелер - жасанды молекулалар. Наноқұрылымды полимерлер. Нанотехнолог құрал-саймандары: нано-кристалдар, нанотүтікшелер, нанотүтікшелер және олардың туындылары. Нанотехнологияға арналған электроника материалдары. Нанотехнологияның болашағы: проблемалар мен перспективалар. Нанобөлшектерді алу әдістері мен жіктелуі. Нано объектілер жаңа дәрілердің және оларды бағытталған жеткізу жүйелерінің негізі ретінде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Координациялық химия
Үйлестіру химия теориясының негіздері; кешендердегі химиялық байланыс; үйлестіру орталықтары; лигандтар; үйлестіру қосылыстарының изомериясы; кешендердің пайда болуы: термодинамикалық аспект; үйлестіру химиясындағы зерттеу әдістері; үйлестіру қосылыстарының синтез негіздері және реактивтілігі; үйлестіру химиясының қолданбалы аспектілері. Биокоординациялық химия туралы түсінік. Биокомплекстер және биокластерлер. Бейорганикалық қышқылдар аниондары, аминқышқылдары, белоктар, порфириндер бар биокомплекстер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Заманауи химия және химиялық қауіпсіздік
Постиндустриалды қоғамдағы химиялық қауіпсіздік. Химия мен тұрақты дамудың өзара байланысы. Техногендік және экологиялық дағдарыстардың қаупі. Химиялық қауіп-техногендік қауіптіліктің ерекше санаты. Техногендік қауіпті бағалау әдістері. Халықтың және қоршаған ортаның қорғалуын арттыру үшін химиялық объектілерді пайдалану қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Химиялық өндірістегі қоршаған ортаны қорғау техникасы. Химиялық өндірістің қауіпсіздігін басқару негіздері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, сондай-ақ қауіпсіздік стандарттарын қамтамасыз ете отырып, қаржылық сауаттылық, кәсіпкерлік, көшбасшылық және ғылыми зертте-улерге негізделген инновацияларды қабылдау дағдыларын қалыптастыру үшін заманауи құқықтық мемлекет идеясы білімін көрсету.
- жоғары жүйке қызметінің процестерін бағалау және талдау мақсатында, жасерекшелік кезеңдерінің, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын ескере отырып, адамның психикалық жұмыс істеу ерекшелігін анықтау негізінде психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу; әр түрлі жастағы адамның мінез-құлқы мен іс-әрекетін реттеу ерекшеліктері туралы білім негізінде білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тәрбие қызметі мен инклюзивті білім берудің әдістемелері мен технологияларын қолдану; дәстүрлі және инклюзивті білім берудің заманауи талаптарына жауап беретін оқыту мен тәрбиелеу құралдарын, білім берудің әдістері мен технологияларын таңдап алу; басқарушылық міндеттерді шешу үшін мотивациялардың, көшбасшылық пен биліктің негізгі теорияларын пайдалану; тәуекел дәрежесін төмендету бойынша басқарушылық шешімдер қабылдау үшін білім беру ұйымдарында тәуекел-менеджментті қолдану; мұғалімнің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын заманауи талаптарды сақтау.
- кәсіби құжаттаманы мемлекеттік және шет тілдерінде пайдалану;кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінде қазақ, орыс және шет тілдерін қолдану; өз ұстанымын дәлелді түрде баяндау және ғы-лыми пікірталастар жүргізу; шетелдік журналдардағы ғылыми мақалаларды және халықаралық конференциялардағы баяндамаларды қабылдау және талдау.
- өз қызметінде қауіпсіздік және экология негіздері саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалану; химиялық заттардың құрылымы мен қасиеттерінің тірі организмдерге қауіп-қатерін болжау; заттар мен материалдардың синтезі, талдауы, құрылымы мен қасиеттерін зерделеуді қоса алғанда, қауіпсіздік техникасы нормаларын сақтай отырып химиялық эксперимент жүргізу; биологиялық объектілер мен химиялық заттардың қауіптілігін ескере отырып, оқу-тәрбие процесінде және сабақтан тыс іс-әрекетте білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғаудың негізгі әдістерін пайдалану.
- білім беруді ұйымдастырудағы тәрбие процесін жоспарлау, құрастыру және талдау; білім алушыларды оқу және сабақтан тыс жұмыстарға тәрбиелеу және рухани-адамгершілікті дамыту міндеттерін шешу; білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекеттерін ынталандыра отырып, олардың мінез-құлқын басқару және олардың жеке өсуіне ықпал ету; биология және химия бойынша сыныптан тыс жұмыстардың бағдарламаларын әзірлеу: ғылыми үйірмелер, экскурсиялар, далалық экспедициялар бойынша аймақтың флорасы мен фаунасын зерттеу, топырақтың, су қоймаларының химиялық құрамын және т. б. зерттеу.
- оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттер бағдарламасын талдау; білім беру саласындағы нормативтік құжаттар негізінде оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып білім беру ұйымдарында биология және химия сабақтарын жоспарлау және өткізу кезінде заманауи педагогикалық әдістер мен технологияларды пайдалану; педагогикалық міндеттерді шешу үшін химия және биология пәндерінен алған білімдерін қолдану; ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу; білімді бақылаудың заманауи тәсілдері мен құралдарын пайдалану; сондай-ақ оқытудың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерінің жүйесі және білім алушылардың үлгеріміне мониторингті жүзеге асыру; мектептегі экспериментті, зертханалық және практикалық сабақтарды әдістемелік жағынан сауатты жүргізу; заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен техникалық оқыту құралдарын, сондай-ақ жасанды интеллект технологиясын пайдалану; өзінің кәсіби қасиеттері мен үздік педагогикалық тәжірибелеріне талдау жасау.
- оқу процесінде кездесетін нақты химиялық процестерде түсіндіру және пайдалану үшін негізгі химиялық заңдарды, теорияларды, заңдылықтарды және химиялық өзгерістерді меңгеру; оқу және ғылыми-зертханалық сипаттағы әртүрлі химиялық тапсырмаларды шешу үшін есептеу әдістерін пайдалану; химиялық материалдарды олардың физикалық және химиялық қасиеттерін ескере отырып, қауіпсіз пайдалану әдістерін меңгеру.
- нақты кәсіби міндеттерді шешу кезінде химия ғылымының негізгі заңдылықтары мен негізгі химиялық ұғымдарды пайдалану; химиялық эксперимент дағдыларын, химиялық заттар мен реакцияларды алу мен зерттеудің синтетикалық және аналитикалық әдістерін меңгеру; заманауи химиялық өндіріс білімі негізінде химиялық технология мен нанотехнологияның типтік процестерінің негізгі сипаттамаларын есептеу; қауіпсіздік техникасы нормаларын білу негізінде оларды зертханалық және технологиялық жағдайларда іске асыру.
- биологиялық білімді адам организмінің және жануарлар әлемінің, өсімдіктердің тіршілік әрекеті процестері мен құбылыстарын (физиологиялық процестерін) олардың таксономиялық тобын, анатомиялық, морфологиялық және экологиялық ерекшеліктерін (жер бетінде таралуын) көрсете отырып, түсіндіру үшін кәсіби қызметте қолдану.
- тәжірибелік есептерді шешу және эксперименттік зерттеулерде қолдану үшін өсімдік, жануарлар жасушаларының, тіндердің, микроорганизмдердің, әртүрлі вирустар мен жасушадан тыс құрылымдардың құрылысын, құрамдас компоненттерін, қызметтерін, дамуын, қасиеттерін өлшеу құралдарын, зертханалық жабдықтарды, цитохимиялық, биологиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып салыстыру; иммундық препараттар биотехнологиясының және өсімдіктерді селекциялаудың соңғы жетістіктерін түсіну үшін вирустық бөлшектерді қолдана отырып, өсімдіктер, жануарлар, микроорганизмдер жасушаларының генетикалық ақпаратының өзгергіштігі және тұқымқуалаушылығы бойынша білімді пайдалану.
- әр түрлі заттарға, химиялық қосылыстардың жеке кластарына сапалы реакциялар жүргізу; әр түрлі сипаттағы заттардың физика-химиялық қасиеттерін талдау; химиялық қосылыстардың функционалды топтарын сәйкестендіру; табиғи қосылыстардың қасиеттерін зерттеу; жүйелердегі химиялық процестердің барысын бағалау; реактивті заттардың концентрациясын және олардың реакция жылдамдығын анықтау; фазалық диаграммаларды құру; катализ реакцияларының параметрлерін, химиялық және физика-химиялық процестердің жүру заңдылықтарын анықтау.
- бастапқы заттардың формулалары немесе атаулары бойынша химиялық реакциялар өнімдерін болжау; бастапқы заттарды реакция өнімдерінің формулалары немесе атаулары бойынша анықтау; химиялық реакция бағытының өзгеруіне әртүрлі факторлардың әсер ету нәтижелерін болжау; химиялық эксперимент дағдыларын, химиялық заттарды алу мен талдаудың негізгі синтетикалық әдістерін пайдалану; химиялық процестерді ұйымдастырудың тиімділігін бағалау; химиялық қосылыстар алудың аппараттық ресімделуін модельдеу; химиялық өнімді алу әдісін таңдау, қажетті жабдықты таңдап алу, технологиялық жүйені бағалау.
- мәдени және жабайы өсімдіктерді түрлері бойынша ажырату; ашық, жабық топырақтағы өсімдіктерді өсіру агротехникасын пайдалану; өсімдіктердің жемістері мен тұқымдарының пісуін жеделдету; бөлме өсімдіктеріне арналған топырақ қоспаларын құрастыру; өсімдіктерге күтім жасау ережелері мен тәсілдерін орындау; өсімдіктерді отырғызудың ландшафтық дизайнын жобалау; көгалдандыру объектісі үшін олардың биологиясын, декоративтігін және ауданның климаттық жағдайларын ескере отырып, өсімдік шаруашылығы жобаларының ассортиментін құрастыру; арнайы белгілерді қолдана отырып, аумақты көгалдандыру жобаларын құру; көгалдандырылған аумақтың функционалды аймақтарын ұтымды бөлу.