Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01509 Химия-Биология в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Химия-биологиялық білім беру саласындағы кәсіби қызметке бағдарланған пәнаралық, практикалық-зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік дағдылары бар жоғары білікті құзыретті педагог даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Химия және биология мұғалімі мамандығымен таныстыру
Жас ерекшелік психологиясы және физиология
Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
Өсімдіктердің эволюциялық адаптациясы
Педагогика
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
Ауыр металдар химиясы
Жалпы және бейорганикалық химия
Металдар және бейметалдар химиясы.
Жоғары сатыдағы өсімдіктер систематикасы
-
2 Оқу жылы
Өсімдіктер систематикасы
Омыртқалылардың салыстырмалы анатомиясы
Сапалық және сандық анализ
Хроматографиялық анализ әдістері
Химиядағы математикалық статистика
Заттарды бөлу және тазарту әдістері
Инклюзивті білім беру
Клетканың цитохимиясы
Қазақстанның омыртқалылары
Жаратылыстанудағы математика
Экспериментті математикалық модельдеу
Қазіргі замандағы ағзаның жасуша және ұлпаны өсіру аспектілері
Омыртқалылар және омыртқасыздар зоологиясы
Топырақ химиясы
Химиялық экология
Табиғи қосылыстар химиясы
Абай әлемі
Органикалық химия
Өсімдіктер физиологиясы
Элементорганикалық қосылыстар химиясы
Агрохимия
-
3 Оқу жылы
Физикалық және коллоидты химия
Электрондық білім қорлары
Ерітінділер теориясы
Шағын жинақты мектепте химияны оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері
Анатомия, спорттық морфология негіздері
Химиялық кинетика
Жаңартылған білім мазмұнының технологиясы және өлшемдік бағалау
Биологияны оқыту әдістемесі
Химияны оқыту әдістемесі
Адам және жануарлардың салыстырмалы анатомиясы
Адам анатомиясы
Физикалық химиядан есеп шығару әдісі
Мектеп химия экспериментін жүргізу әдістемесі
Мектеп химия курсындағы пәнаралық байланыстар
Білім берудегі жаңа тәсілдемелер
Адам және жануарлар физиологиясы
Биологиялық химия
Бейінді сыныптарда химиядан элективті курстар
Күрделілігі жоғары химия есептері
Орталық жүйке жүйесінің және жоғары жүйке қызметінің физиологиясы
Әлем флорасы мен фаунасы
Химия есептерін шығару әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Молекулалық биология
Табиғи объектілер анализі
Химиялық технология
Эволюциялық биология
ҚР химия өнеркәсібі
Химиядан мектеп оқушыларының өздік жұмыстарының формалары және ұйымдастырылуы
Гидроросфера химиясы
Мектепте генетикадан есеп шығару әдістемесі
Сынамаларды алу және дайындау әдістері, биометрия негіздері
Популяция генетикасы
ҚР отындық ресурстары
Пән бойынша сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі
ЅТЕМ оқытуды ұйымдастырудың нысандары мен әдістері
Генетика
Педагогикалық эксперимент және эксперимент мәліметтерін өңдеу
Химияны оқытудағы қазіргі заманғы технологиялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оқу үрдісінде білім беру ресурстарын және заманауи медиа мен ақпараттық технологияларды қолдану.
- Жаратылыстану терминдерін кәсіби мақсатта қолдану.
- Теориялық және практикалық тапсырмаларды түсіндіру кезінде химия және аралас жаратылыстану ғылымдары пәндері саласындағы негізгі ережелер, ұғымдар мен заңдарды интеграциялау.
- Магистратурада білімді жалғастыру және күнделікті кәсіби қызметі үшін химиялық және биологиялық пәндердің мектеп пен университеттік бағдарламаларының барлық мәселелері бойынша оқу материалын байланыстыру.
- Әлеуметтік, кәсіби және ғылыми коммуникациялар саласындағы педагогикалық және әдістемелік нормалар мен құжаттарды талдау және қолдану.
- Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.
- Биологиялық жүйелердің алуан түрлілігі мен қызметі, олардың әртүрлілігі мен эволюциясы, тірі табиғат дүниесінің деңгейлік ұйымдастырылуы туралы білімді пайдалана отырып, биологияның теориялық негіздерін және қазіргі даму тенденцияларын көрсету.
- Эксперименттік-зерттеу жұмысының нәтижелерін баяндама, ғылыми есеп, хабарлама, қорытынды түрінде ұсыну.
- Өз бетінше іздеу, талдау және қажетті ақпаратты таңдау, оны түрлендіру, сақтау және беру арқылы іргелі пәндер бойынша теориялық материалдарды жүйелеу.
- Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану.