Сандық маркетинг және электрондық коммерция

  • Бұл курстың мақсаты түлектердің ұйымның жалпы принциптері бойынша теориялық білімдерін қалыптастыру болып табылады және контент-маркетинг, іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO), әлеуметтік медиа, электрондық пошта маркетинг, төлем жүйелері және клиенттер туралы деректерді басқару сияқты онлайн-ортада жылжыту және жарнама стратегияларын зерттеуді қамтиды. Магистранттар цифрлық сату арналарын және электрондық коммерция процестерін басқару бағдарламалық құралын тиімді пайдалану принциптерін зерттейді және цифрлық науқандарды талдау және басқару дағдыларын дамытады. Пәннің маңызды бөлігі цифрлық маркетинг пен электрондық коммерцияның этикалық және құқықтық аспектілерін зерттеу.
  • Несиелер 3
  • Семестр 2
Top