Туризм маркетингі

  • Бұл пән туризм экономикасының терминологиялық аппаратының негізгі ұғымдарын, туристік нарықтың негізгі сегменттерін талдау әдістерін, туристік сұраныстың қалыптасу факторларын, туристік тұтыну ерекшеліктерін, туристік өнімді жылжытуды қарастырады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар туристік нарықты зерделеуге, туристік бизнес өнімдерін тұтынушылардың санын тарту, сақтау және арттыру тәсілдерін пайдалануға, туристік қызметтерді ілгерілетуге, тұтынушылардың проблемаларын шешу жолдарын іздеуге және нарықтық қызметті реттеуге құзыретті болады.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top