Байланыс технологиясы және операциялық маркетинг

  • Байланыс процесі. Жаңа байланыс технологиясы. Байланыс құралдары. Маркетинг стратегиясында жеке қарым-қатынас. Сату жөніндегі қызметкерлер. Көп деңгейлі сату. Жарнамалық коммуникация. Жарнаманың мақсаттары, тиімділігі. Жарнамалық бюджет. Нарықты анықтау, талдау, нарықтық үлес, динамика. Сатып алушының мінез-құлық реакциясын зерттеу. Макро - және микроцегация. Бөлу арқылы талдауды қажет етеді. Әлеуметтік-демографиялық сегменттеу. Пайдалы сегменттеу. Әлеуметтік сегменттеу
  • Образовательная программа 7M04109 Менеджмент (франц.)
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top