7R01110 Клиникалық зертханалық диагностика в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әмбебап және кәсіби құзыреттілік жүйесі бар, дербес кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті және дайын клиникалық зертханалық диагностиканың білікті дәрігерін даярлау
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R048 Клиникалық лабораториялық диагностика
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Биохимиялық зертханалық диагностика
Пән биологиялық материалдарды зерттеудің биохимиялық және биофизикалық әдістерін, биохимиялық зерттеулерді автоматтандыру, стандарттау және ақпараттандыру принциптерін, зертханалық диагностикадағы аналитикалық сапаны бақылау алгоритмін және аналитикалық кезеңнің талаптарын, зертханалық нәтижелерді интерпретациялауды, зерттеу принциптері бойынша қорытындыларды тұжырымдауды зерттейді, дәлелді медицина және ғылыми деректер базасын зерттеу
Оқу жылы - 1
Несиелер - 30
-
Клиникалық зертханалық диагностика
Пән ауруларды диагностикалаудың биофизикалық, морфологиялық, цитохимиялық, гематологиялық, жалпы клиникалық әдістерін зерттейді, зертханалық медицина саласындағы дәстүрлі және жаңа жоғары технологиялық зерттеу әдістерін қолданады, зертханалық зерттеулер негізінде сынақ нәтижелерін интерпретациялайды және ықтимал асқынуларды, қауіптерді және болжамды анықтайды ауру; стандарттау және сапаны қамтамасыз ету принциптері, биологиялық қауіпсіздік талаптары құқықтық және ұйымдастырушылық шеңберде.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 40
-
Молекулярлық-биологиялық және генетикалық зертханалық диагностика
Пән зертханалық тәжірибедегі полимеразды тізбекті реакцияның рөлін, полимеразды тізбекті реакция анализаторларының жұмыс істеу принциптері мен ережелерін, сезімталдық пен спецификалықты, әдістердің аналитикалық сенімділігін, биологиялық материалдың аналитикалық алдындағы кезеңін сақтауды, биоқауіпсіздік ережелерін, тиімді байланыс принциптерін, клиникалық мамандықтардың дәрігерлерімен бірлесе жұмыс істеу, ғылыми деректер базасы негізінде қорытынды жасау және ғылыми жобаларға қатысуды оқытады
Оқу жылы - 2
Несиелер - 12
-
Коагулологиялық зертханалық диагностика
Пән принциптерді зерттейді коагулологиялық зерттеу әдістерін автоматтандыру және стандарттау, сапаны бақылау, ауруды емдеу принциптері және гемостаздың бұзылуының алдын алу, басқа мамандармен ақпарат алмасу, диагностикалық қызмет көрсету ережелері мен тәртібін сақтай отырып зертханалық нәтижелерді түсіндіру
Оқу жылы - 2
Несиелер - 10
-
Иммунологиялық зертханалық диагностика
Пән зертханалық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуді, диагностиканы, емдеуді, реабилитацияны және инфекциялардың таралуының алдын алуға кешенді тәсілді қамтамасыз етуді, биоқауіпсіздікті, автоматтандыру және стандарттау принциптерін сақтауды, спецификалық пен сезімталдықты бағалауды, иммунологиялық зерттеу әдістерін, иммунологиялық зерттеу әдістерін зерттейді, зерттеу нәтижелерінің сенімділігі, зертханалық нәтижелерді интерпретациялау және ғылыми деректер базасына негізделген қорытындыларды тұжырымдау және ғылыми жобаларға қатысу
Оқу жылы - 2
Несиелер - 20
-
Паразитологиялық зертханалық диагностика
Пән паразиттік аурулардың зертханалық диагностикасын, арнайы зерттеу әдістерін: макроскопиялық, микроскопиялық, бактериологиялық, иммунологиялық, молекулалық биологиялық, биологиялық материалдарды жинау, тасымалдау, сақтау, жою ережелерін, биологиялық қауіпсіздіктің жоғары деңгейін қамтамасыз етуді, талдау нәтижелерін есепке алуды және медициналық тәжірибеде құжаттауды зерттейді
Оқу жылы - 2
Несиелер - 10
-
Балалардағы лейкоздың клиникалық зертханалық диагностикасы
Пән лейкоздың зертханалық диагностикасын, органдардың, тіндердің және жасушалардың морфологиялық құрылымы мен құрылымдық ерекшеліктерін, гемограмманың, миелограмманың, иммунофенотиптің клиникалық-диагностикалық маңызын; дәлелді медицина тұрғысынан, лейкоздың дифференциалды диагностикасы, балалардағы қан жасушаларының және сүйек кемігінің цитохимиялық сипаттамасы, зерттеу нәтижелерін түсіндіру
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Цитологиялық зерттеу әдістерін ұйымдастыру және жүргізу
Пән ағзалар мен тіндердің жасушаларының морфологиясын, жоғары сапалы препараттарды дайындау әдістерін және морфологиялық сараптамасын, цитологиялық зерттеу әдістерінің жаңа технологияларын қолдана отырып, ықтимал асқынуларды, қауіптерді және аурулардың болжамын анықтауды, клиникалық мамандықтардың дәрігерлерімен бірлесіп зерттейді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Микробиологиялық зертханалық диагностика
Пән оппортунистік микроорганизмдер тудыратын іріңді-қабыну ауруларының диагностикасын, клиникалық микробиология әдістерін: бактериологиялық, вирусологиялық, микологиялық, автоматтандырылған және стандартталған микробиологиялық процестер жүйесін қолдану, сапаны бақылаудың аналитикалық алды кезеңінің талаптарын сақтай отырып зерттейді, биологиялық қауіпсіздік ережелері, нормативтік базаға сәйкес
Оқу жылы - 2
Несиелер - 12
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жинау, қабылдау, сақтау, тасымалдау және кәдеге жарату рәсімдерін сақтай отырып, биологиялық материалдарды дайындау және өңдеу бойынша стандартталған операциялық рәсімдерді қолдану
- Зерттеудің жалпы клиникалық, гематологиялық, биохимиялық, коагулологиялық, цитологиялық микробиологиялық, иммунологиялық, серологиялық, паразитологиялық, молекулалық-биологиялық және генетикалық зертханалық-диагностикалық әдістерін жүргізу
- Зертханалық процесті автоматтандыру және ақпараттандыру, жаңа технологияларды қолдана алады; тіркеу және есептілік құжаттамаларды жүргізе отырып статистикалық талдау әдістерін меңгерген
- Клиникалық зертханалық диагностикада қауіпсіздіктің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тиімді әдістерді қолдана отырып, биологиялық қауіпсіздік пен биологиялық қорғау талаптарына жауап береді
- Сапаны зертханаішілік бақылау және сыртқы бағалау жүргізу арқылы ұлттық және халықаралық нормативті-құқықтық актілерді негізге ала отырып клиникалық зертханалық сынақтардың сапасын бақылауды қамтамасыз етеді
- Зертханалық зерттеулер нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалайды, талдайды, түсіндіреді
- Клиникалық дәрігерлермен бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын дамытады; Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық шеңберінде әрекет ете отырып, пациенттермен қарым-қатынас жасауда коммуникативті дағдыларды пайдаланады
- Өз бетінше білім алады, өзінің кәсіби және тұлғалық даму бағытын таңдайды; ғылыми-практикалық конференциялар мен ғылыми жобаларға қатысады