Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02121 Сәулеттік дизайн в Халықаралық білім беру корпорациясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты, дизайн және өнер саласындағы қызметке жоғары білімді, теориялық және тәжірибелік білімдерге, дағдылар мен қабілеттерге ие, сәулеттік дизайнның әртүрлі объектілерін жобалау мәселелерін шеше алатын отандық және ғаламдық еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыратын кәсіби қызметте оларды жүзеге асыру үшін қажетті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау (объектілер, сәулет ортасының фрагменттері, ландшафт, интерьерлер, экспозициялар). Кәсіпорындар мен ұйымдардың шығармашылық дизайн командаларында жұмыс істеуге қабілетті заманауи инновациялық технологияларға сәйкес ыңғайлы пәндік-кеңістіктік ортаны құруға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

  • Түстану

    Дәрістік-практикалық пән түс пен түс туралы білімдер мен дағдыларды жетілдіруді және жобалаудың барлық салаларында қолдануды қамтамасыз етеді. Төмендегі сұрақтарды қарастырады: түстер түсінігі, негізгі терминология және топтар және түс опциялары; «Түстану» ғылымының тарихы; түс модельдерін құру және қолдану тарихы; түстерді қабылдау психологиясы, кескіндеудегі түстік символдар мен колорит.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн негіздері I (Графикалық жұмыстар альбомы)

    Бұл курс болашақ дизайнерді білім берудің бірінші кезеңінде жобалық білім негіздерімен қамтамасыз етеді; Ол қолдық графиканың ерекшелігіне арналған және негізгі графикалық әдістерді шолу болып табылады. Графикалық дағдыларды, сондай-ақ композитивті ойлау дағдыларын игеруге ықпал етеді. Бірқатар графикалық жұмыстар; сызбалар, кроковкалар, атақты шеберлердің көшірмелері орындалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік графика (Сызба геометриясы)

    Пәнді зерттеу геометриялық модельдеуге де, геометриялық модельдердің визуалды көрінісіне де қатысты бірқатар есептерді қамтиды. Курс кеңістіктік фигураларды жазықтықта бейнелеудің негізгі әдістерін игеруге мүмкіндік береді; кеңістіктік бейнелеу мен конструктивті-геометриялық ойлауды дамытуға ықпал етеді; студенттерде мамандық бойынша сызбаларды орындау үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сурет I

    Көркем тілдің негізгі құралы ретінде академиялық сызудың негіздері мен әдістемелерін оқып үйрену; әртүрлі материалдармен жұмыс істеуде көркемдік-графикалық дағдыларды дамыту; объектілер мен кеңістіктің қасиеттерін, сәулет нысандарының бөлшектері мен құрылымдарын, қала кеңістіктерін анықтау; затты табиғаттан, есте сақтаудан, қиялдан, стильдеу әдістерімен сызу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн негіздері II (Суреттердің көшірмелері)

    Пән студенттерді архитектуралық тапсырыстардың классикалық модульдік жүйесін құру мысалында жүйелік жобалау негіздерімен таныстыруға бағытталған. Ол архитектуралық ортаны ұйымдастыруға арналған әмбебап пластикалық тіл ретінде грек-рим ордендерінің рөлін бағалауға, тапсырыстардың көмегімен жазықтық пен кеңістікті ұйымдастыру құралдарын, сондай-ақ жобалау кезінде модульдік пропорциялау жүйелерін қолдана білуге ықпал етеді. әртүрлі дизайн объектілері. Бағдарлама графикалық жаттығулар мен курстық жұмыстарды орындауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме I

    Кескіндеменің техникасы мен материалдарын оқу; түсті және әуе перспективасын көрнекі қабылдау үлгілері; композиция мен жарықтандыру заңдылықтарын ескере отырып, түстегі пішін мен кеңістіктің кескіндерін кезең-кезеңімен қалыптастыру; көркем сызбаларда тақырыптық натюрморт, табиғи және сәулеттік ортаны бейнелеу; жобалардағы графикалық презентациялар үшін композициялық және колористік дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инженерлік графика (Көлеңкелер және перспектива)

    Курс әртүрлі геометриялық және архитектуралық формалардың кескіндеріне қолданылатын сызықтық перспектива мен көлеңкелер теориясының негіздерін қарастырады. Пәннің ерекшелігі-визуалды қабылдауға мүмкіндігінше жақын хиароскуро қатынастары бар перспективалық кескіндерді құру үшін қажетті кеңістіктік бейнелеуді, құрылымдық-геометриялық ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Композиция I

    Дизайндағы композицияның теориялық негіздерімен танысу, студенттерге дизайнерлік теория мен композициялық, шығармашылық үдерістер арасындағы өзара қарым-қатынас идеясын, әсіресе, объектілер мен объектілерді қалыптастыру, дизайнерлік қызметтің негізі ретінде дизайн және дизайн ойлаудың пайда болуын қалыптастырады. Студенттерге талдау және жүйелеу негіздерін оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сурет II

    Дизайн бағытына қарай дене мен формалардың кеңістіктегі перспективалық қысқартуларын есепке ала отырып, интерьер құруға бағытталған практикалық курс: табиғатты зерттеу сызықтық, әуедегі перспективаның ерекшеліктері; перспективті құрылыста «көкжиек сызығы», «кеңістіктің тереңдігі» концепциясын зерттеу. Негізгі бөлімдер: интерьер, тірі фигураны интерьерге салу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дизайн негіздері III (профиль бойынша)

    Классикалық тәжірибе болып табылатын қытайлық сия жуу және суда еритін бояу техникасын қолданып, дизайн жобаларының презентациясын меңгеруге бағытталған практикалық курс. Ол объектінің жарық және көлеңкелі сипаттамаларын өңдеуге және үш өлшемді пішінді анықтауға бағытталған курстық жұмысты аяқтау, сондай-ақ графикалық материалдармен (акварель, сия және гуашь) жұмыс істеу дағдыларын алуға арналған жаттығулар сериясы арқылы қол жеткізіледі. күрделілігін арттыруда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инженерлік графика (Құрылыс сызбасы)

    Пәнді оқу студенттерге ғимараттардың, құрылыстардың, құрылыстардың сәулет-құрылыс сызбаларын орындау және оқу, құжаттама жасау үшін қажетті білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Курста сәулет-құрылыс сызбаларын орындау мен ресімдеудің негізгі ережелері баяндалады, осы саланы реттейтін нормативтік құжаттар зерттеледі. Курс дизайн объектілерін жобалау кезінде графикалық құралдар мен әдістер саласындағы ғылыми жетістіктерді пайдалану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Өнер тарихы

    Пән-әлемдік бейнелеу өнерінің даму кезеңдерін жан-жақты зерттеу. Ол студенттерді бейнелеу өнері синтезінің ерекшеліктерімен, осы саланың теориясы мен терминологиясының негіздерімен таныстырып қана қоймай, сонымен қатар қазіргі заманғы өнер саласында негізгі теориялық дайындықты қамтамасыз етеді. Курс дизайнерлерге әртүрлі дәуірлер мен мәдени аймақтардың стильдік бағыттарын бағдарлауға мүмкіндік береді, қазіргі контексте көркем шығармашылықты қалыптастыру принциптерін игеруге көмектеседі. Пән қарабайыр дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі кезеңді қамтиды, бұл соңғы үш ғасырдағы өнердің даму сипатын және оның қазіргі мәдениетке әсерін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Макеттеу

    Пән студенттердің (студенттердің) әр түрлі мақсаттағы және мазмұндағы сәулеттік-конструкторлық үлгілерді өз бетінше жасау үшін макеттік жұмыстың әртүрлі техникасы мен әдістерін меңгеруіне, бастапқы практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Орналасу үшін әртүрлі материалдардың ерекше ерекшеліктерін талдауды және макет бөліктерін қосу түрлерін қамтиды. Бағдарламада макет түріндегі жаттығулар мен курстық жұмыстарды орындау қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн элементтері мен процестері I

    Сәулет, сәулет-аймақтық мектептердің дамуының негізгі тарихи кезеңдері, әлем сәулетінің дәстүрлері мен ілгері басқан үрдістері, типологиялар, әр кезеңдегі негізгі аймақтық ескерткіштер. Алынған білімдер алдағы кәсіби қызметте қолдануға, әлем және аймақ сәулетіне тән ерекшеліктер мен жетістіктерін анықтауға, сәулет ескерткіштерін композициялық және тарихи тұрғыдан талдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Модельдеу

    Сандық модельдеу форматында пішіндеу негіздерін оқуға, кеңістікке бағытталған ойлауды дамытуға бағытталған практикалық пән. Практикалық сабақтар процесінде студенттерде жобалау есептерін шешуде компьютерлік экспериментті жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме II

    Пәннің негізгі мақсаты студенттердің болашақ мамандықтарына қажетті кескіндемелік орта түсініктерін игеру: жазықтықта кескіндемелік форма салу тәсілдері мен материалдарын зерттеу, түс беруде көлемдік, материалдық және кеңістіктік обьектілерінің сапасын анықтау, дизайн бағыты (архитектуралық, графикалық, өндірістік, теле-видео дизайн және сән дизайны) бойынша обьектілерді түстіктондық моделдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Материалдық мәдениет және дизайн тарихы

    Пән бейнелеу және эстетикалық дизайн негізі ретінде қолөнер мен өнердің пайда болуын қарастырады. Фокус нысандарды құруға, түсі қалыптастыруға, таңбалық, символдық және жобалық объектілерді жобалау негіздеріне сәйкес келетін басқа аспектілерге бағытталған. Материал объектілерін әртүрлі өндірушілердің - қолөнершілердің, суретшінің, дизайнердің өздерінің тарихи миссиясының түрлі кезеңдерінде жасау қағидаттарына көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн элементтері мен процестері II

    Бұл пән студенттің оқу үрдісінде алған теориялық білім мен тәжірибелік дағдылар кешенін біріктіреді; болашақ жобалау жұмыстарының шығармашылық үдерісіндегі бастапқы ұстанымды айқындайды. Бұл пәнді оқып-үйрену барысында студенттер курстық жобаны аяқтайды, атап айтсақ, балалар ойын алаңы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Арнайы сурет (сәулеттік дизайны профилі бойынша)

    Пән объектінің ақыл-ой бейнесін қалыптастыру кезеңінде қол графикасы арқылы пәндік-кеңістіктікортаның болжамды объектісінің көркемдік-бейнелік мәнін беру дағдыларын игеруге бағытталған. Идеяны іздеу процесінде графиканың әртүрлі түрлерін және бірқатар графикалық құралдарды қолдану тұжырымдамалық шешімді визуализациялау қабілетін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді; салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады; қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерін бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар I

    Пән AutoCAD, 3DS max, Photoshop, CorelDraw және басқа бағдарламалармен танысуға бағытталған. Статикалық және динамикадағы жазықтық және көлемдік объектілерді компьютерлік модельдеу принциптерімен танысу. Векторлық графикадағы құрылыс принциптерімен танысу. Графикалық редакторлардың барлық құралдарын игеру бойынша жаттығулардың дәйекті орындалуын қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән құқықтық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін, құқықтық мәселелерді шешуде бағытталу үшін қажетті білімді ұсынатын, құқықтың негізгі салаларының (конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және т. б.) мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қаріп

    Қаріптердің негізгі санаттарының шығу тегі және олардың бейнелеу өнері мен дизайнының Тарихи қалыптасуындағы дамуы, қаріптің мазмұны мен формасының, жекелеген элементтердің, қаріп композицияларының жалпы теориялық аспектілері, сондай-ақ оны дизайн объектілерінде коммуникация ретінде қолдану принциптері қарастырылады. Курстың практикалық бөлігінде қаріптерді құру бойынша жаттығулар мен курстық жұмыстар орындалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Арнайы сурет (теле-видео дизайны профилі бойынша)

    «Арнайы сурет (теле-видео дизайны профилі бойынша)» пәнінің курсы бойынша практикалық сабақтар студенттерге қойылымдық жобаларды, ойын фильмдерін, жанрлық бейнелерді дайындау шеңберінде, сондай-ақ көркем образдар мен түрлі бейнелердің жалпы бейнелерін әзірлеу бойынша жұмыс кезінде кәсіби эскиздеу дағдыларын алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Арнайы сурет (графикалық дизайны профилі бойынша)

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты тауарларды, қызметтерді, жеке басын және идеяларын жарнамалауға арналған графикалық материалдарды әзірлеу үшін цифрлық дизайн құралдарын тиімді қолдана алатын маман-дизайнерді дайындау болып табылады. Дизайн шеңберінде сандық графиканың әртүрлі түрлерін және компьютерлік графикалық құралдардың кең спектрін қолдануға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Типографика

    Көрнекі-графикалық орта объектілерін жобалау және құру процесінде оның түріне байланысты бұйымдарды типографиялық безендіруде студенттердің кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Теру мен макеттің нормативтік ережелері де, кітап және журнал басылымдарында және коммерциялық өнімнің негізгі түрлерінде қолданылатын типтік дизайнның түрін, әдістері мен тәсілдерін көрнекі түрде қабылдаудың жалпы заңдылықтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сандық модельдеу

    Пән компьютерлік технологиядағы классикалық дизайн құралдарымен жұмыс істеу әдістеріне кіріспе болып табылады. Студенттер электронды форматта жұмыс сызбалары мен демонстрациялық материалдарды құруға арналған бағдарламалық жасақтаманы үйренеді. Курстың негізгі мақсаты-аналогтық жобаны орындау арқылы екі өлшемді сызбалармен және дизайн объектілерінің үш өлшемді модельдерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижелері дизайн және инженерия саласындағы заманауи кәсіби қызметте сұранысқа ие практикалық цифрлық модельдеу дағдыларын қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Эргономика

    Бұл пән адамның өзара әрекеттесу жүйесін техникалық нысандармен зерттейді. Бұл пәннің бағдарламасы келесі бөлімдерге негізделген: эргономика негіздері; жобалау барысындағы эргономикалық міндеттер; дизайнерлік өнімді қабылдау мен дизайнның эргономикалық аспектілері.Қазіргі заманғы эргономика күйін, тарихын зерттейді; тұлғаның және қоршаған ортаны өзара әрекеттестігі; әлеуметтік-психологиялық, экологиялық аспектілердің ақпараттық аспектілері, сондай-ақ эргономика және антропометриядағы физикалық факторлар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пән экология теориясы мен практикасының қазіргі жағдайын, адам өмірінің қауіпсіздігін көрсетеді; экологиялық проблемаларды, адам қауіпсіздігінің проблемаларын, қоршаған орта мен өндірістік ортаның сапасын нормалауды, табиғатты қорғау, жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою саласындағы халықаралық ынтымақтастықты қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Пән кәсіпкерлік қызметтегі заманауи тәсілдерді игеруге, кәсіпкерлік туралы білімді кеңейтуге және нақтылауға, студенттерді кәсіпкерлік субъектілерінің жұмыс механизмімен, оның түрлері мен кәсіпкерлік жобаны іске асыру кезеңдерімен, сондай-ақ компанияны тіркеу кезеңімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістемесі

    Бұл пән студенттерге ғылыми зерттеулер мен эксперименттер жүргізудің негізгі әдіснамалық тәсілдерін үйретуге бағытталған, оған деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістері де кіреді. Пән аясында студенттер ғылыми деректерді түсіндіруді үйренеді және ғылыми жұмыстарды жазу және ресімдеу ережелерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері

    Экономикалық сауаттылықтың базалық деңгейін, экономикалық ойлау мәдениетін қалыптастыру, экономикалық құбылыстардың мәні мен олардың өзара байланысы туралы адекватты түсініктерді дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар II (бейне, 2D және 3D анимация бағдарламалары)

    Бұл пән бейне және анимация жасауға арналған графикалық компьютерлік бағдарламалардың заманауи пакетін меңгеруге бағытталған: Adobe пакеті (After Effects, Animate, Premiere Pro және т.б.), 3DS MAX, Blender, Autodesk Maya. Пәнді меңгеру кезінде студенттер бірқатар жобаларды орындайды, оның барысында олар жазық және көлемді кескіндерді визуализациялау, қозғалыс әсерлерін жасау, сонымен қатар бейнені өңдеу үдерісімен танысу практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар II (сандық графикалық бағдарламалар, орналасу және веб-дизайн)

    Пән заманауи визуализация бағдарламалық пакетін зерттейді: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign немесе Corel Draw және басқа бағдарламалар (PaintTool SAI, figma). Дағдылар графикалық жобалардың элементтерін орындау, компьютерлік өңдеу, кескіндерді макет және коллаж, фотомен өңдеу, векторлық элементтерді құру, цифрлық сурет салудың цифрлық әдістерін меңгеру, цифрлық типография және баспаға дейінгі кезеңде меңгеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар II (компьютерлік модельдеу бағдарламалары)

    Пән визуализация бағдарламалары мен дизайн шешімдерінің заманауи пакетін меңгеруге бағытталған: Auto CAD, 3DS max, Photoshop, Corel Draw және басқа бағдарламалар. Бағдарламада трафареттік «пилоттық» жобаны жүзеге асыру қарастырылған. «Пилоттық» жоба нақты сәулеттік-дизайндық дизайндағы құралдарды қолдану принциптерін іс жүзінде түсінуге, сахналық дизайнның барлық тізбегін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік ортаның типологиясы

    Бұл курста объектілерді жобалауда типологиялық және нормативтік әдісті қалыптастырудың жалпы теориялық аспектілері оқытылады. Онда пәндік-кеңістіктік ортаның негізгі жобалық бағыттарын қалыптастырудың теориялық негіздері талқыланады. Жобалық-нормативтік және дизайндық шығармашылық жанрдағы шекараларда орналасқан жоғары сапалы көркемдік және мағыналық кеңістіктің жобалауына негізделген негізгі тектоникалық, эргономикалық және ыңғайлы позициялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн элементтері мен процестері ІІІ

    Бұл пән заттық-кеңістіктік ортамен және жабдықпен жиынтықта қоршаған ортаны әртүрлі элементтерін зерттеуге бағытталған, атап айтқанда, әдеттегі тұрғын үй пәтерінде ауданды іргелес пәтерлерді біріктіріп, оның аумағын барынша ұлғайту, сондай-ақ үстіңгі қабатқа шатыр салу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн элементтері мен процестері ІV

    Тәртіп тұрғын үй ғимаратын қайта жаңғырту, функцияның өзгеруімен тіршілік кеңістігін қайта құрудың жалпы мәселелерін қарастырады. Бұл пәнді оқу барысында студенттер кішігірім жекешелендіру объектісіне функцияны ықтимал өзгерте отырып, типтік пәтердің тұрғын алаңын өзгертуге арналған курстық жобаны аяқтайды. Жоба шығармашылықты, кеңістікті ұйымдастырудың авторлық тұжырымдамасын, жабдықты жасауды, қажетті жобалық сызбаларды енгізуді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ландшафтық дизайн

    «Ландшафтық дизайн» - бұл алдыңғы оқу үрдісінде алған және инженерлік-жобалаудағы ландшафты-затты компонентін тереңдетіп зерттеуге бағытталған теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылардың әлеуетіне негізделген оқу пәні. Бұл пәннің объектісі сәулет ортасының элементтері мен кешендерін архитектуралық-ландшафттық және (көп дәрежеде) пәндік-ландшафттық "сүйемелдеу" болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау I

    Бұл пәнді оқып-үйрену барысында студенттер жобалау объектілері ландшафтық ортаны және жер тілімі жабдықтарын шешумен жеке тұрғын үйдің тіршілік ортасы болып табылатын курстық жобаны аяқтайды. Жоба белгілі сәулетші (шебері) жұмысына негізделген классикалық модельге сәйкес жүзеге асырылады және дизайн және жиһаз элементтері бар тұрғын үйдің интерьерін дамытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Түстану II (теле-видео дизайны профилі бойынша)

    Пән болашақ дизайнерге бейне-өнер, теледидар және медиа дизайн ерекшеліктері туралы түсінік беруге арналған, студенттерді түстің рөлімен және бейне өнім дизайнының түстік компонентіне қойылатын негізгі талаптармен, телехабар тарату, өндіріс дизайнымен таныстырады. Курс екі бөлімнен тұрады: біріншісі түстердің психологиялық әсері мен символдық мәнін меңгеруге бағытталған, екінші бөлім медиа және теледидар дизайнында жеке түстерді де, ең тұрақты түс комбинацияларын да пайдалануды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзілік сәулет тарихы

    Пән сәулеттің даму кезеңдерінің хронологиялық реттілігінде әлемнің әртүрлі елдеріндегі сәулеттік пішіндердің тарихи пайда болуы туралы теориялық түсінік береді. Сәулет ескерткіштері олардың типологиясының ерекшеліктері, функционалдық мақсаты, композициялық-жоспарлау және конструктивтік сұлбалары, құрылыс материалдары, сәндік безендіру тұрғысынан зерттеледі. Алынған білім кәсіби мәдениет деңгейін көтереді, терминологияны меңгереді, интеллектуалды ойлайтын білім алушыны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Түстану II (графикалық дизайны профилі бойынша)

    Пән графикалық дизайн саласында түс гармониялары мен палитраларды қолданудың әртүрлі аспектілерін зерттеуге арналған. Графикалық дизайн, веб-дизайн және UI саласындағы түс және колористика теориясы зерттелуде. Графикалық бағдарламаларда түсті қолдануға ерекше көңіл бөлінеді: препресс, CMYK және RGB жүйелері, түстерді түзету және түстерді бөлу, қауіпсіз веб-палитралар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Композиция II (сәулеттік дизайны профилі бойынша)

    Дәріс-практикалық пән белгілі тарихи ансамбльдік кешендер мысалында қарастырылған Сәулет ансамбльдерін қалыптастыру принциптерін, сондай-ақ әлі іске асырылмаған тұжырымдамалық жобаларды зерттеуге бағытталған. Кеңістіктік ортаны ұйымдастыру тұжырымдамасы, сондай-ақ сәулет нысандарының көркемдік-бейнелік шешімі пәнді зерттеудің негізгі аспектілері болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау II

    Бұл пәннің жобалау нысаны стационарлық және мобильді (таңдау бойынша) сауда кешенінің заттық-кеңістіктік ортасын дамыту болып табылады. Студенттердің практикалық жұмысы барысында құрылымдық схемалар мен интерьер кеңістігін ұйымдастыру жолдары, сондай-ақ қалалық ортадағы даму аймағын таңдау және талдауды қоса алғанда, алдын ала талдау жүргізілетін курстық жоба жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • BIM дизайн нысандарын ақпараттық модельдеу

    Пән бастапқы жобаны жасаудан бастап егжей-тегжейлі модельді әзірлеуге дейін қолданудың кең мүмкіндіктерін зерттейді. Revit Architecture компаниясының BIM технологиясының көмегімен архитектуралық ғимараттарды жобалау мүмкіндіктері болып табылады. Нәтижесінде студент дербес графикалық бейнелерді жасай және өңдей алады; ақпараттық технологиялар анықтамалық кітаптарымен жұмыс істеу; семестрді, курстық және диссертацияларды соңғы графикалық пакеттермен орындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақстан сәулет тарихы

    Пән Қазақстанның сәулет және қала құрылысын дамыту ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған. Хронологиялық реттілікте олардың дамуының тарихи кезеңдері қарастырылады. Сәулет ескерткіштерінің композициялық-жоспарлау, конструктивті, архитектуралық-көркемдік сипаттамалары, сондай-ақ қалалық кеңістікті ұйымдастыру зерттеледі және талданады. Оқыту нәтижесінде студенттер отандық сәулет пен қала құрылысының ерекшеліктері туралы түсінік алады, салыстырмалы талдау және сыни ойлау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Дизайн объектілерін құрастыру

    "Дизайн объектілерін құрастыру" пәні мыналарды: сәулет-құрылыс жобалаудың негізгі қағидаттарын; азаматтық және Өнеркәсіптік ғимараттар мен құрылыстардың негізгі көлемдік-жоспарлау және конструктивтік шешімдерін; ғимараттардың, ғимараттардың бөліктерінің, сәулет-құрылыс конструкцияларының элементтерінің конструктивтік схемаларын және олардың өзара байланысын, құрылымдық элементтердің қосылу тораптарын; құрылымдық элементтердің негізгі физика-механикалық қасиеттерін зерделеуді қамтиды Құрылыс конструкцияларын есептеу әдістерінің негізгі ережелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау IV

    Бұл пәннің жобалау нысаны кең ауқымды көрменің заттық-кеңістіктік ортасын дамыту болып табылады. Аналогты талдауды, олардың құрылымдық схемаларын және интерьер кеңістігін ұйымдастыру жолдарын қамтитын алдын ала жобаны талдауды орындау. Авторлық тұжырымдаманы қалыптастыру, жобалау үшін аумақты таңдау, ғимараттың көркемдік кескінін жасау, негізгі функционалдық процестерге сәйкес ішкі кеңістікті ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Қазақстан мәдениетінің тарихы

    Пән Қазақстанның материалдық және материалдық емес мәдениетін дамыту ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған. Хронологиялық реттілікте олардың дамуының тарихи кезеңдері қарастырылады. Өнердің түрлері: бейнелеу және қолданбалы өнер, мүсін, поэтикалық және музыкалық өнер ескерткіштері, Қазақстанның өңірлік мектептерінің ерекшеліктері зерделенеді және талданады. Оқыту нәтижесінде студенттер отандық сәулет пен қала құрылысының ерекшеліктері туралы түсінік алады, салыстырмалы талдау және сыни ойлау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау III

    Тәртіп туристік бағытты ұйымдастыруды, соның ішінде жобалық бағдарламаны әзірлеуді, тиісті инфрақұрылымды құруды және туристік маршрутта ыңғайлы, қауіпсіз тұруды және қозғалысты қамтамасыз етуге бағытталған жобалау жабдықтарын зерттейді. Курстық жоба жүзеге асырылады, оның құрамына дизайн бағдарламаларын жасау, кеңістіктік ұйымдастырудың дизайны тұжырымдамасын қалыптастыру, туристік базалар мен тұрақтар, кеңістіктік пластикалық шешім жасау, жабдықтар әзірлеуді жобалау, сондай-ақ қажетті жобалық сызбаларды орындау кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Интерьерлік тарихы

    Курс сәулет пен дизайнды зерттеуге ғылыми көзқарасты қалыптастырудың жалпы теориялық аспектілері болып табылады. Ішкі кеңістіктің қалыптасуының теориялық негіздері, өнердің жанрлық шекараларының қиылысында орналасқан кеңістіктік көріністерді дамытуға, негізгі архитектура және заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға байланысты негізгі теориялық ұстанымдар қарастырылады. Белгілі бір дәуірдің стилі, тектоникалық, конструктивті және сәндік сипаттамалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Портфолио - жобалық материалдарды таныстыру

    Пән студенттердің есеп беру материалдарын дайындауға дағдысын арттырады, жеке қасиеттерін материалдарға енгізуге үйретеді. Негізгі құзыреттілікті бағалаудың теориялық аспектілерін зерттейді. Студенттерге түрлі материалдарды талдау негізінде кәсіби қызметті жобалауға көмектеседі және қазіргі заманғы аспектілер мен проблемаларды білетін өз портфолиосін сауатты түрде дайындауға және пайдалануға үйретеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 3
  • Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау VI (Жобаға дейінгі талдау)

    Курс Сәулет дизайны білім беру бағдарламасы бойынша оқытудың соңғы кезеңін білдіреді. Пән жобалау алдындағы зерттеу жүргізуге, күрделі жобалық міндеттердің тұжырымдамасын анықтауға, сондай - ақ жобалау-жобалау бағдарламасы-тапсырмасын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді зерттеу барысында жобалау процесінің негізгі объектілері тұрғын үй ортасының, қоғамдық ғимараттар мен құрылыстардың әртүрлі элементтері, сондай-ақ қала құрылысы кешендері мен пәндік-кеңістіктік ортаның жиынтығы, сондай-ақ жабдық болып табылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 8
  • Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау V

    Бұл пәннің нысаны заттық-кеңістіктік ортаға және жабдыққа байланысты қала құрылысы кешендерінің әр түрлі элементтері болып табылады. Жобада шығармашылық, авторлық ұғымды тұрғын үй салу кварталының ұйымдастырылу тұжырымдамасы, сондай-ақ қажетті жобалық сызбаларды енгізу қарастырылған. Жобаға дизайн алдындағы зерттеулерді, қалалық жоспарлауды талдауды, кварталдың ішкі және сыртқы кеңістігін жобалауды дамыту кіреді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 5
  • Арт-менеджмент

    Пән – жеке, сондай-ақ мемлекеттік, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру туралы, сондай-ақ, кадрларды басқару, маркетинг, бюджетті басқару, жұртшылықпен байланыс, қаржы жинау және бағдарламаларды әзірлеу және бағалауды қамтитын өнер жөніндегі администратордың міндеттері туралы ақпарат жинағы. Сонымен қатар, мәдениет пен өнердің заңдылықтары мен құралдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 5
  • Заманауи дизайн (сәулеттік дизайны профилі бойынша)

    Пән заманауи дизайнның іргелі теориялық принциптерін зерттеуге бағытталған. Негізгі мақсат студенттерде сәулеттік дизайн объектілері мен нысандарын қалыптастырумен дизайнның теориялық негіздері мен композициялық, шығармашылық процестің байланысы туралы нақты түсінік қалыптастыру; жобалау іс-әрекетінің негізі ретінде дизайн және дизайндық ойлаудың пайда болуы.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 5
  • Инженерлік инфрақұрылым

    Пән қала құрылысын жобалау процесінде объектіні мақсаты бойынша пайдалануды қамтамасыз ететін техникалық міндеттер кешенін қарастыруды қамтиды: аумақты инженерлік дайындау, тік жоспарлау кезеңдері мен әдістері, жер үсті ағынын ұйымдастыру, құрылыстарды су тасқынынан және су тасқынынан қорғау. Инженерлік абаттандыру элементтері. Қалалық көліктің жоспарлау сипаттамалары. Қалалық алаңдарды жобалау. Инженерлік-көліктік құрылыстар. Қалалық жаяу жүргіншілер кеңістігі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы заманауи материалдар (сәулеттік дизайны профилі бойынша)

    Пән "материал-конструкция-ғимарат, құрылыс" сәулет-құрылыс жүйесінің құрамдас элементтері ретінде құрылыс материалдары туралы идеяны қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді оқу барысында студент табиғи және жасанды материалдардың қасиеттерін кәсіби қызметте қолдануға, әртүрлі материалдарды іс жүзінде қолдануға, сондай-ақ олардың қоршаған ортаға әсерін білуге үйренеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 3
  • Жобалық менеджмент

    Пәннің мазмұны мыналарды қамтиды: Agile, каскадты жобаларды басқару және т.б. сияқты жобаларды басқарудың заманауи құралдарымен және әдістемелерімен танысу; жобаларды басқару жүйелері, ақпаратты сақтау және алмасу, жобаларды басқарудың бағдарламалық құралдарын пайдалану; этика және әлеуметтік аспектілер, жобаның қоғамға және қоршаған ортаға әсері; халықаралық ортадағы жобаларды басқару ерекшеліктері, мәдениетаралық өзара әрекеттесу, бөлінген командаларды басқару; инновация және технология; әртүрлі салалардағы жобаларды басқару ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 5
  • Сәулет сәуле техникасы/Климатология

    Пән қалалардағы және әртүрлі мақсаттағы жеке ғимараттардағы жайлылық талаптарына сәйкес келетін бөлмелерде микроклиматты құру міндеттерімен, жарықтандыру техникасымен, заманауи дизайн негіздерімен, есептеулермен және реттеумен тығыз байланысты сәулет климатологиясының негіздерін қамтиды. Әртүрлі мақсаттағы қалалар мен ғимараттардағы жылу және жарық ортасын, студенттердің курстық және дипломдық сәулеттік дизайндағы практикалық дағдыларын дамытуға, климаттық ресурстарды есепке алу және тиімді пайдалану тұрғысынан кәсіби құзыретті және оңтайлы физикалық параметрлер арқылы климаттық ресурстарды тереңірек зерттеуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау VII (Жұмыстық жобалау)

    Курс алдыңғы жобалық пәндерде қарастырылған негізгі принциптер мен әдістерді біріктіреді және осы білімді әртүрлі жобалық пәндерге тән көптеген мәселелерді шешуде практикалық қолдануға бағытталған. Осы пәнді оқу объектілері жобалау-сметалық құжаттаманы дайындау мен шығарудың әртүрлі кезеңдері мен кезеңдері болып табылады: жобалау қызметін ұйымдастыру, жоспарлау және басқару, жобалау - сметалық құжаттаманы келісу және бекіту мәселелері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Сәулет және дизайн саласындағы ғылыми-техникалық прогрестің әлемдік және аймақтық тенденцияларын ескере отырып, материалдық мәдениет пен дизайнның заманауи объектілерін құру мақсатында әлеуметтік қажеттіліктер процесінде бағдарлану; қоғам құрылымының философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық заңдарын түсіну.
  • Қазіргі заманғы Жаһандық экологиялық проблемаларды анықтау және түсіну; тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі қағидаттарын және сәулет ортасы объектілерін қалыптастыру кезінде оларды шешу жолдарын қолдану; құқық, экономика, әлеуметтану, мәдениет саласындағы ҚР заңнамалық және реттеуші құжаттарына сәйкес әрекет ету.
  • Дизайн саласындағы кәсіпкерліктің міндеттерін түсіну; экономикалық тиімділікке, инвестициялық тартымдылыққа және қаржылық тәртіпке, әкімшілік басқару қағидаттарына бағдарлану; пәнаралық білімді біріктіру.
  • Қолмен және компьютерлік, графикалық және көлемді модельдеу әдістері мен құралдарын таңдау, талдау, түсіндіру; жобалау жұмысында модельдеу, визуализация және презентация дағдыларын еркін қолдану; ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, архитектуралық дизайн саласындағы кәсіби графикалық бағдарламаларда жұмыс істеу дағдыларына ие болу.
  • Жаратылыстану-ғылыми пәндердің негізгі заңдарын пайдалану және кәсіби қызметте қоршаған орта физикасы (климатология және сәулеттік жарық техникасы) саласындағы нормативтерді сақтау; Сәулеттік дизайн объектілерін, инженерлік инфрақұрылымды инженерлік-техникалық қамтамасыз етудің ерекшеліктері туралы түсінікке ие болу; "материал-конструкция-нысан" сәулет-құрылыс жүйесінің негізгі қағидаттарын түсіну және қолдану; жобалық жұмыстарда белсенді қолдану инновациялық технологиялар мен материалдар.
  • Дәстүрлі және заманауи техниканы, материалдар мен құралдарды қолдана отырып, кескіндер мен бейнелерді жасаудың жалпы заңдары мен әдістерін түсіну; түсті қабылдаудың символикасы мен психологиясын білу; пішіндеудің негізгі әдістерін, кескіндерді, көлемдер мен кеңістіктерді визуалды қабылдау Заңдарын басшылыққа алу; қаріптердің әртүрлі санаттарын, байланыс құралдары ретінде түсіну, сурет салу, кескіндеме,сурет салудың практикалық дағдыларын қолдану. жобалық және шығармашылық жұмыстардағы архитектуралық графика.
  • Әр түрлі тарихи дәуірлердің көркем шығармашылығының негіздерін, Қазақстан мен әлемнің өнерін, сәулеті мен көркем мәдениетін дамыту ерекшеліктерін түсіну; сәулет дизайнын дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін, эстетикалық және өңірлік ерекшеліктерін анықтау; Қайта Құру және қайта жаңарту кезінде қолданыстағы сәулет ортасын сақтау және дамыту әдістерін қолдану; әртүрлі дизайн объектілерін жобалау кезінде композиция мен цифрлық технологиялар туралы білімді сауатты пайдалану.
  • Материалдық мәдениетті, өнерді, ғылым мен техниканы дамытудың негізгі кезеңдері және олардың жобалау әдістеріне әсері туралы түсінікке ие болу; әртүрлі өнер, сәулет және дизайн объектілерінің типологиялық, эргономикалық, стиль және жанрлық ерекшеліктерін білу; кәсіби терминологияны меңгеру; жобалау қызметіндегі басқарудың негізгі тарихи, теориялық және нормативтік-реттеуші негіздерін білу мен түсінуді көрсету.
  • Кәсіптің негіздері туралы жалпы түсініктерге ие болу; қарапайым сызбалық және көркемдік құралдарды қолдана отырып, қолмен графикалық берудің негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру; материалды графикалық беруде композициялық пысықтаудың практикалық дағдыларын меңгеру, шығармашылық идеяларды қалыптастыру, оларды алдын ала эскиздер мен демонстрациялық материалдарда көрсету қабілетіне ие болу.
  • Мәселелер мен міндеттерді анықтау, жобалау процесінің әдістері мен реттілігін таңдау, жобалау мен жұмыс бағдарламасына тапсырма жасау; сәулет-дизайн жобалаудың заманауи әдістері мен тәсілдерін меңгеру; барлық кезеңдерде функционалдық, эстетикалық, конструктивтік, техникалық, экономикалық және басқа да іргелі талаптарға, нормативтер мен заңнамаға сәйкес жобалар құру.
  • Сәулет дизайны саласында теориялық және эксперименттік-ғылыми зерттеулер жүргізу, қоршаған ортаны, ғимараттарды немесе олардың фрагменттерін кешенді талдау және бағалау; қабылданған шешімдердің ғылыми-техникалық сипаттамаларын жасау; жобаларды әзірлеу кезінде материалдық мәдениеттің жетістіктерін пайдалану; ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; тапсырыс берушілерге, қоғамдық ұйымдарға Сәулет дизайны мәселелері бойынша консультациялық қызметтер көрсету; өзін-өзі дамытумен және үздіксіз білім берумен айналысу.
Top