Жарнама теориясы

  • Бұл пәнді оқу барысында студенттер көрнекі коммуникацияның бөлігі және графикалық дизайнның маңызды құрамдас бөлігі ретінде жарнаманың даму тарихына енеді. Студенттер тұтынушы психологиясын зерттейді, әртүрлі жарнамалық науқандардың тиімділігін талдайды, мақсатты аудиторияны, жарнама нарығының жағдайын анықтау әдістерін меңгереді, нарықта тауарлар мен қызметтерді жылжытудың тұжырымдамалары мен стратегияларын әзірлейді, жарнамалық хабарламаларды жобалайды. Пән сонымен қатар жарнамалық қызметтің этикалық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін және жарнаманың қоғамға және тұтынушылардың жеке қалауына әсерін қарастырады.
  • Образовательная программа 6B02122 Графикалық дизайн
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top