Жарнаманың арнайы түрлері

  • «Жарнаманың арнайы түрлері» пәні бойынша сабақтарда әлеуметтік жарнаманың тарихы мен теориясы, жарнамалық кеңістікті дамытудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктері және қоғамның коммуникативті саясаты, коммерциялық емес, қоғамдық, саяси ұйымдар үшін жарнамалық науқан тұжырымдамасын құру әдістері, арнайы жарнаманың негізгі түрлерінің жарнамалық науқандарының психологиялық және графикалық компоненттерінің тығыз байланысын құру дағдылары зерттеледі.
  • Образовательная программа 6B02122 Графикалық дизайн
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 8
Top