Тұтынушылардың мінез- құлығы

  • Бұл модуль қазіргі Коммуникатор үшін тұтынушылық мінез-құлықтың салдарын қарастырады. Модуль теория мен практиканың кең спектрін, тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі анықтамалары мен тұжырымдамаларын, тұтынушылардың мінез-құлқына әсер етудің бірқатар әдістерінің тиімділігін және тұтастай алғанда қоғамның тұтынушы ретіндегі мінез-құлқымызға қалай әсер ететінін қамтиды. Бұл модуль сонымен қатар бастапқы және қайталама зерттеу әдістерін қоса алғанда, академиялық зерттеу әдістерін енгізуді қамтиды.
  • Несиелер 15
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top