Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04105 Жарнама және маркетингтік коммуникациялар в DMU Kazakhstan
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты-тәуекел және белгісіздік жағдайларында сұранысты ескере отырып, Цифрлық перспективаларға баса назар аудара отырып, бренд құру үшін маркетингтік коммуникация, оның ішінде жарнама элементтерін сыни ұғынуға қабілетті маркетинг және жарнама саласындағы жоғары білікті кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы De Montfort University Kazakhstan
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 245
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жаһандану және жаһандық ағымдарға кіріспе
-
2 Оқу жылы
Жарнама мен коммуникация негіздері/
Маркетинг негіздері
Сандық әлемдегі маркетинг
Этикалық және тұрақты коммуникациялар
Оқыту нәтижелері
- Корпоративті мақсаттарға жету үшін маркетингтің теориялық принциптерін түсіну арқылы маркетингтің жаһандық масштабтағы маңыздылығын түсіндіреді;
- Жарнама мен коммуникацияның негіздерін, сондай-ақ олардың жаһандық және мәдени әсерін талқылайды;
- Сандық маркетингтік байланыс науқанын зерттеу және дамыту үшін сандық маркетингтік арналарды (ақылы, меншікті, алынған БАҚ) және тұжырымдамаларды анықтайды және қолданады;
- Қазіргі тұтынушылар мен азаматтардың талаптарын ескере отырып, қоғамның кең тобының этикалық қабылдауын, қарым-қатынасын және мінез-құлқын қалыптастыруға бағытталған тәжірибенің салдарын түсінеді;
- Макрофакторлардың (мәдениет, әлеуметтік тап сияқты) және микрофакторлардың (мотивация, оқыту, қабылдау және көзқарас сияқты)тұтынушыларының мінез-құлқына әсерін бағалайды;
- Ұйымдар тап болатын брендинг мәселелерін және ұлттық және халықаралық контексте брендинг шешімдерін тиімді әзірлеуді түсінеді және бренд тұжырымдамасын жасау кезінде маркетингтік коммуникацияларды қолданады;
- Аудиторияның қажеттіліктерін сыни тұрғыдан бағалайды және әлеуметтік медиа маркетинг принциптері мен бренд-журналистика дағдыларын әлеуметтік медиа маркетингтің белгілі бір мақсаттарына сәйкес келетін тартымды мазмұнды жоспарлау және құру үшін қолданады;
- Науқандар үшін тартымды идеяларды құру үшін Қоғаммен байланыс әдістерін анықтайды және қолданады;
- Алдыңғы қатарлы аналитиканың қозғаушы күштері мен стратегияларын және оның ұйымдастырушылық шешімдер қабылдауға әсерін сыни бағалайды;
- Мәселелерді, тәуекелдерді анықтау және жаңа идеяларды қалыптастыру үшін бірқатар бизнес тұжырымдамаларын, теорияларын және зерттеулерін анықтайды, сыни талдайды және қолданады, сонымен қатар бизнестегі жобаларды басқару құралдарын қолданады;
- Тиісті ғылыми әдебиеттерді зерттейді және талдайды және әдебиеттерге шолу жасайды, сонымен қатар іскери жағдайларда академиялық теорияның қолданылуын тиісті түрде тексеру үшін зерттеу әдіснамасын әзірлейді;
- Іргелі математика әдістерін, Ықтималдықтар теориясы мен статистиканың негізгі принциптерін қолдана отырып, деректерге талдау жүргізуге қабілетті;
- Әр түрлі оқу әдістерін анықтайды және қолданады; идеялар мен ақпаратты өз бетінше нақты және логикалық түрде ұсынады; академиялық мәтіндердегі проблемалар мен шешімдер тілін анықтау үшін сыни пайымдауды қолданады; осы тілді жазбаша сөйлеу (эссе) кезінде қолдана алатындығын, сондай-ақ әр түрлі академиялық мәнмәтіндерден негізгі ақпаратты алу мен қолдану, пікірталас пен талдау жасауда өзінің құзыреттілігін көрсетеді
- Мәдени құндылықтарға құрметпен және ұқыпты қарауды қалыптастырады және көрсетеді, тарихи оқиғаларды талдайды және бағалайды; ғылыми білімді дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін және жаратылыстану ғылымдарының өзекті әдіснамалық және философиялық проблемаларын, жаһандану процестерінің қарама-қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдарын түсінеді;
- Жаһандану және жаһандық ағымдармен байланысты үрдістерді, проблемаларды, мүмкіндіктер мен қауіптерді тани алады. Олардың бизнеске, қоғамға және күнделікті өмірге әсерін қадағалайды. Жаһандану концепцияларына әлеуметтік, саяси, экологиялық және экономикалық идеяларды, тәжірибелер мен мәселелерді талдауда қолданылатын тұжырымдамаларды, теорияларды және әдістерді қолдана алады.