6B04105 Жарнама және маркетингтік коммуникациялар в DMU Kazakhstan
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты-тәуекел және белгісіздік жағдайларында сұранысты ескере отырып, Цифрлық перспективаларға баса назар аудара отырып, бренд құру үшін маркетингтік коммуникация, оның ішінде жарнама элементтерін сыни ұғынуға қабілетті маркетинг және жарнама саласындағы жоғары білікті кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы De Montfort University Kazakhstan
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 245
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Жаһандану және жаһандық ағымдарға кіріспе
Модуль студенттерге қазіргі қоғамда жиі кездесетін жаһандық байланыстар мен өзара әрекеттестіктерді бағалау үшін қажетті дағдыларды беруге арналған және қиындықтар мен мүмкіндіктерді ұсынады. Пән қазіргі қоғамдағы дүниені байланыстыратын негізгі байланыстарды анықтайды және зерттейді; қазіргі әлемді қалыптастырған тарихи өзгерістер; жаһанданудың коммуникациялар мен БАҚ, бизнес пен экономика, қоршаған орта мен саясатты қоса алғанда, бірқатар салаларға әсері туралы көзқарастар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнама мен коммуникация негіздері/
Бұл модуль жарнама мен коммуникацияның негіздерін теорияда да, практикада да қарастырады, сонымен қатар осы пәндердің кең әлеммен өзара әрекеттесуін зерттейді. Модуль жарнаманың, брендтердің және коммуникациялардың бизнес ортадағы рөлін зерттейді, сонымен қатар олардың тұтынушыларға әсерін бағалайды. Модуль аясында студенттер маркетингтік коммуникация құралдарымен танысады, арналар мен тактикалардың кең спектрін және олардың әрқайсысын пайдалану тәсілдерін сипаттайды. Сонымен, студенттерге алған білімдерін практикалық дағдыларын нығайтып, болашақ мансабына дайындала отырып, өздерінің жеке брендингіне қолдану ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Маркетинг негіздері
Пән маркетингке кіріспе ретінде және оның кәсіпорындар мен ұйымдарға тигізетін әсері қызмет етеді Ол Маркетинг теориясы мен принциптерінің тиісті негіздерімен, соның ішінде маркетинг микстегі жарнама мен маркетингтік коммуникациялардың орны, сондай-ақ осы пәнге әсер ететін сыртқы факторлармен таныстырады. Пән сонымен қатар маркетологтардың негізгі дағдыларын, соның ішінде зерттеу, деректерді талдау, бюджеттеу және шығармашылық, сонымен қатар зерттеу, кітапхананы пайдалану, сыни ойлау; есептер жазу; эссе жазу; бизнес-жоспарлар жазу; командадағы ынтымақтастық сияқты академиялық дағдыларды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Сандық әлемдегі маркетинг
Бұл модуль студенттерді жылдам өзгеретін цифрлық байланыс әлеміне қолданудағы маркетинг тәжірибесімен және тұжырымдамаларымен таныстырады. Студенттер негізгі сандық байланыс арналарын және олардың әлеуметтік желілердің рөліне ерекше назар аудара отырып, сенімді сандық маркетингтік коммуникациялық науқандарды қалай құруға болатындығын біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Этикалық және тұрақты коммуникациялар
Бұл модуль кәсіби коммуникаторлардың этикалық және нормативтік ұсыныстар аясында қалай әрекет ету керектігін көрсетеді. Бұған белгілі бір сектор үшін заңнамалық және нормативтік шеңберлерді ұсыну және тиісті реттеуші органдар қарастырған өмірдің нақты мысалдарын, сондай-ақ құпиялылыққа, жала жабуға және жауапкершілікке байланысты құқықтық мәселелерді қарау кіреді. Модуль сонымен қатар коммуникаторлардың жұмыс өміріндегі этикалық және моральдық дилеммаларға қалай тап болатынын зерттейді, тағы да нақты сценарийлермен жұмыс істейді. Қорытындылай келе, тұрақты даму коммуникаторлардың жұмысына тақырып ретінде де, өзіміздің кәсіби тәжірибеміз үшін де қалай әсер еткенін қарастырамыз. Модульдің шарықтау шегі-DMU студенттері арасында тұрақты мінез-құлықты ынталандыруға бағытталған шығармашылық презентация.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Тұтынушылардың мінез- құлығы
Бұл модуль қазіргі Коммуникатор үшін тұтынушылық мінез-құлықтың салдарын қарастырады. Модуль теория мен практиканың кең спектрін, тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі анықтамалары мен тұжырымдамаларын, тұтынушылардың мінез-құлқына әсер етудің бірқатар әдістерінің тиімділігін және тұтастай алғанда қоғамның тұтынушы ретіндегі мінез-құлқымызға қалай әсер ететінін қамтиды. Бұл модуль сонымен қатар бастапқы және қайталама зерттеу әдістерін қоса алғанда, академиялық зерттеу әдістерін енгізуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Бренд стратегия және басқару
Теориялық негіздерді, шығармашылық процесті, брендингтегі дизайн мен иконографияның маңыздылығын және оның тұтынушылар мен бизнеске әсерін қоса алғанда, бренд стратегиясы мен менеджментін дамытуға тереңірек үңілу. Модуль аясында студенттер нақты бизнес-тапсырмаларды бағалай алады және брендингтің өзіндік шығармашылық дағдыларын қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Сандық маркетинг және медиа
Бұл модуль осы пәннің Web 1.0-ден 2.0-ге дейін дамуын және жаңа технологиялардың (мысалы, жасанды интеллект) болашақта секторға қалай әсер ететінін қамтитын сандық Маркетинг әлеміне жан-жақты шолу жасайды. Модуль сонымен қатар деректердің, зерттеулердің және өлшеулердің маңыздылығын және олардың тиімділігін оңтайландыру үшін практикалық қолданылуын қамтиды. Модуль сонымен қатар сандық маркетингтің негізгі арналарын (веб-сайттар, электрондық пошта маркетингі, іздеу маркетингі және ақылы медиа), олардың бір-бірімен өзара әрекеттесуін және оларды өлшеу тәсілдерін қарастырады. Сонымен қатар, студенттер өздерінің сандық маркетингтік дағдыларын үйренуге, қолдануға және өлшеуге мүмкіндік алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Қоғаммен байланыс
Бұл модуль қазіргі коммуникациялық ортадағы қоғамдық қатынастардың әртүрлі рөлдерін зерттеу болып табылады. Модуль PR-дың негізгі теорияларын, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарымен байланыс, демеушілік, іс-шаралар, әлеуметтік медиа, әсер етушілердің маркетингі, бренд мақсаттары және дағдарыстық коммуникацияларды қамтитын элементтерді қамтиды. Модульге сонымен қатар копирайтинг, жаңалықтар бұрышын анықтау және идеяны ұсыну (БАҚ және Клиент) сияқты PR дағдылары кіреді. Біз студенттерге осы салада нақты тәжірибе беру үшін жергілікті агенттіктермен және шақырылған спикерлермен жұмыс жасаймыз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Нарықты талдау және стратегия
Бұл модуль маркетингтік талдаудың маңызды тақырыбын және оның стратегияға әсерін қамтиды. Кең маркетингтік әлемнің барған сайын маңызды элементі, деректерді жинау және бағалау ұйымдық шешімдер қабылдау үшін олардың құндылығы тұрғысынан сыни тұрғыдан бағаланады. Тақырыптарға деректерді жинау, деректерді жинау және сақтауды басқару, статистиканы түсіндіру кезінде алалаушылықты анықтау және жеңу кіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Жарнама мен қоғаммен байланыстың заманауи мәселелері
Бұл модуль сыртқы факторлар мен тенденциялардың қазіргі жарнама мен қоғаммен байланыс теориясы мен практикасына әсерін қарастырады. Бұл нақты тақырыптарға назар аудара отырып, жаңа технологиялардың, әлеуметтік факторлардың және академиялық зерттеулердің практиканы дамытуға әсерін қамтиды. Оларға мыналар жатады: тұрақтылық, теңдік және инклюзивтілік, брендтің мақсаты және түпнұсқалығы, сонымен қатар COVID-19. Сондай-ақ, Модуль студенттерге өз блогын құру және жүргізу бойынша білім мен дағдыларды үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Бренд портфолиосы
Бұл модуль екінші курста "брендті басқару және стратегия" модулінде алынған теорияны дамыту және оны жаңа бренд тұжырымдамасы мен іске қосу жоспарын жасауда қолдану болады. Бұл модуль диссертацияға балама болып табылады және нарыққа бағытталған Жобаны және болашақ жұмыс берушіге ұсына алатын жұмыстың едәуір бөлігін құруға мүмкіндік алғысы келетін студенттерге арналған. Брендтің портфолиосы өнімді немесе брендті басқару саласында мансапты жалғастырғысы келетіндер үшін берік негіз болады, өйткені ол компанияның жаңа брендті дамыту және оны нарыққа шығару тәжірибесін ұсынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Жарнама және науқанды жоспарлау
Бұл модуль жарнама мен маркетингтік коммуникацияны зерттеудің шарықтау шегі болып табылады. Бұл өте қолданбалы модуль, ол студенттерден проблемаларды шешуде және қолдануда практикалық ұстанымды қабылдауды талап етеді. Бұл жарнама, маркетингтік коммуникация және брендті басқару саласында мансапты клиенттік және агенттік ұйымдарда бастағысы келетіндерге ұсынылады. Модуль студенттерге бағытталған және кейс әдісіне негізделген. Студенттерге Маркетингтік коммуникациялар брифингіне жауап ретінде науқан жоспарын анықтауда, дайындауда және қорғауда жарнама компанияларының басшыларының рөлін ойнауға мүмкіндік беріледі. Талдау, проблемаларды шешу және шешім қабылдау дағдылары модуль бойы атап өтіледі. Топтық жұмыс топтық дағдыларды және тұлғааралық қарым-қатынасты қажет етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Әлеуметтік медиа және ықпалды маркетинг
Бұл модуль тұтынушылардың мінез-құлқы мен бизнес ортасын өзгертетін Әлеуметтік және мобильді технологиялардың әлеуметтік, мәдени және технологиялық әсерін сыни тұрғыдан қарастырумен қатар, әлеуметтік медиа мен әсер ету маркетингінің эволюциясы мен практикасын зерттеуге мүмкіндік береді. Бұл модуль интернеттегі қауымдастықтардағы құндылық бірлігі және сәтті іздеу маркетингі мен әсер ету стратегиясының негізгі элементі ретінде мазмұнның орталық рөлін көрсетеді. Практикалық семинарлар "бренд-журналистиканың" негізгі дағдыларын дамытады, өйткені студенттер белгілі бір маркетингтік мақсаттарға сәйкес әртүрлі аудиториялар үшін сенімді мазмұнды құрудың принциптері мен практикалық аспектілерін үйренеді. Студенттер әртүрлі әлеуметтік медиа платформаларға сәйкес келетін мазмұнның форматын, тонын және стилін түсінуді дамытады. Сондай-ақ, бірқатар тиісті әсер етушілермен зерттеу, анықтау және келіссөздер жүргізу мүмкіндігі қосылады. Аудиторияның қажеттіліктерін талдаумен, жазбаша материалдарды зерттеумен және әзірлеумен байланысты негізгі практикалық дағдыларды дамыту кескіндердің, бейнелердің және интерактивті қосымшалардың құндылығын бағалаумен қатар атап өтіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Диссертация
Маркетингтік Диссертация студенттерге маркетинг пен бөлшек сауданың кез-келген саласынан: брендтен электронды маркетингке дейін, тұтынушылардың мінез-құлқынан қызмет маркетингіне дейін жеке қызығушылық тудыратын тақырыпты зерттеуге мүмкіндік беруге арналған. Студенттер көбінесе алдыңғы маркетинг модульдерінде оларды қызықтыратын тақырыпты кеңейтеді, зерттеуді тағылымдама кезінде қызықтыратын мәселелермен байланыстырады немесе ресми модуль аясында зерттелмеген тақырыпты зерттейді. Бірнеше дәрістердің жетекшілігімен және тағайындалған ғылыми жетекшінің қолдауымен диссертация академиялық теорияны нақты маркетингтік жағдайларға қолдануды көрсетуі керек. Модуль БАҚЫЛАУДА болғанына қарамастан, ол студенттен өзін-өзі жұмыс істей білуді және оны қызықтыратын және қызықтыратын тақырыпты зерттеу мүмкіндігінің орнына өз мақсаттарын қоюды талап етеді. Жоғарыда аталған барлық себептерге байланысты диссертацияның болуы әлі күнге дейін академиялық шеберліктің белгісі болып саналады және өнеркәсіпте жоғары бағаланады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
Оқыту нәтижелері
- Корпоративті мақсаттарға жету үшін маркетингтің теориялық принциптерін түсіну арқылы маркетингтің жаһандық масштабтағы маңыздылығын түсіндіреді;
- Жарнама мен коммуникацияның негіздерін, сондай-ақ олардың жаһандық және мәдени әсерін талқылайды;
- Сандық маркетингтік байланыс науқанын зерттеу және дамыту үшін сандық маркетингтік арналарды (ақылы, меншікті, алынған БАҚ) және тұжырымдамаларды анықтайды және қолданады;
- Қазіргі тұтынушылар мен азаматтардың талаптарын ескере отырып, қоғамның кең тобының этикалық қабылдауын, қарым-қатынасын және мінез-құлқын қалыптастыруға бағытталған тәжірибенің салдарын түсінеді;
- Макрофакторлардың (мәдениет, әлеуметтік тап сияқты) және микрофакторлардың (мотивация, оқыту, қабылдау және көзқарас сияқты)тұтынушыларының мінез-құлқына әсерін бағалайды;
- Ұйымдар тап болатын брендинг мәселелерін және ұлттық және халықаралық контексте брендинг шешімдерін тиімді әзірлеуді түсінеді және бренд тұжырымдамасын жасау кезінде маркетингтік коммуникацияларды қолданады;
- Аудиторияның қажеттіліктерін сыни тұрғыдан бағалайды және әлеуметтік медиа маркетинг принциптері мен бренд-журналистика дағдыларын әлеуметтік медиа маркетингтің белгілі бір мақсаттарына сәйкес келетін тартымды мазмұнды жоспарлау және құру үшін қолданады;
- Науқандар үшін тартымды идеяларды құру үшін Қоғаммен байланыс әдістерін анықтайды және қолданады;
- Алдыңғы қатарлы аналитиканың қозғаушы күштері мен стратегияларын және оның ұйымдастырушылық шешімдер қабылдауға әсерін сыни бағалайды;
- Мәселелерді, тәуекелдерді анықтау және жаңа идеяларды қалыптастыру үшін бірқатар бизнес тұжырымдамаларын, теорияларын және зерттеулерін анықтайды, сыни талдайды және қолданады, сонымен қатар бизнестегі жобаларды басқару құралдарын қолданады;
- Тиісті ғылыми әдебиеттерді зерттейді және талдайды және әдебиеттерге шолу жасайды, сонымен қатар іскери жағдайларда академиялық теорияның қолданылуын тиісті түрде тексеру үшін зерттеу әдіснамасын әзірлейді;
- Іргелі математика әдістерін, Ықтималдықтар теориясы мен статистиканың негізгі принциптерін қолдана отырып, деректерге талдау жүргізуге қабілетті;
- Әр түрлі оқу әдістерін анықтайды және қолданады; идеялар мен ақпаратты өз бетінше нақты және логикалық түрде ұсынады; академиялық мәтіндердегі проблемалар мен шешімдер тілін анықтау үшін сыни пайымдауды қолданады; осы тілді жазбаша сөйлеу (эссе) кезінде қолдана алатындығын, сондай-ақ әр түрлі академиялық мәнмәтіндерден негізгі ақпаратты алу мен қолдану, пікірталас пен талдау жасауда өзінің құзыреттілігін көрсетеді
- Мәдени құндылықтарға құрметпен және ұқыпты қарауды қалыптастырады және көрсетеді, тарихи оқиғаларды талдайды және бағалайды; ғылыми білімді дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін және жаратылыстану ғылымдарының өзекті әдіснамалық және философиялық проблемаларын, жаһандану процестерінің қарама-қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдарын түсінеді;
- Жаһандану және жаһандық ағымдармен байланысты үрдістерді, проблемаларды, мүмкіндіктер мен қауіптерді тани алады. Олардың бизнеске, қоғамға және күнделікті өмірге әсерін қадағалайды. Жаһандану концепцияларына әлеуметтік, саяси, экологиялық және экономикалық идеяларды, тәжірибелер мен мәселелерді талдауда қолданылатын тұжырымдамаларды, теорияларды және әдістерді қолдана алады.